Love-lääkelasku tentti

Olen yrittänyt jo 3 kertaa Love-lääkelasku tenttiä. Olen aina ollut ala asteelta asti huono matikassa ja varsinkin sanallisissa tehtävissä. Kaikilla kerroilla saan kaikkien laskujen jutun juonesta kiinni mutta aina yksi menee väärin. Ja siinäkin aina joku pieni juttu mikä mennyt pieleen.

Monta kertaa te olette tehnyt tenttiä ja mikä avuksi miten päästä tentti läpi?
 
vierailija
Olen yrittänyt jo 3 kertaa Love-lääkelasku tenttiä. Olen aina ollut ala asteelta asti huono matikassa ja varsinkin sanallisissa tehtävissä. Kaikilla kerroilla saan kaikkien laskujen jutun juonesta kiinni mutta aina yksi menee väärin. Ja siinäkin aina joku pieni juttu mikä mennyt pieleen.

Monta kertaa te olette tehnyt tenttiä ja mikä avuksi miten päästä tentti läpi?
Nippu tehtäviä ja niitä tekemään. Harjoitus tekee mestarin eli laskua, laskun perään.
 
vierailija
Olen yrittänyt jo 3 kertaa Love-lääkelasku tenttiä. Olen aina ollut ala asteelta asti huono matikassa ja varsinkin sanallisissa tehtävissä. Kaikilla kerroilla saan kaikkien laskujen jutun juonesta kiinni mutta aina yksi menee väärin. Ja siinäkin aina joku pieni juttu mikä mennyt pieleen.

Monta kertaa te olette tehnyt tenttiä ja mikä avuksi miten päästä tentti läpi?
Meneekö aina yksi samantyyppinen väärin? Kokeissa on joskus noita "jokereita".
 
vierailija
Oikeissa töissä joutuu harvemmin mitään laskemaan ja toinen ihminen vielä varmistaa
----
Meilläkin vaaditaan love suoritettavaksi, vaikka työnkuvassa lääkkeet ei näy juuri lainkaan. Kuka vaan osaa antaa melatoniinin tai muun peruspillerin nuorelle.
 
vierailija
"Sydämeen voidaan asentaa pieni mittauslaite seuraamaan sykettä ja muuta sydämen toimintaa. Häiriön sattuessa laite lähettää hälytyksen valvomoon ja lääkäri ottaa yhteyttä potilaaseen.

Tällaisia laitteita on ollut käytössä jo parikymmentä vuotta. Sydämen sisäinen anturi saattaa myös havaita vaarallisen rytmihäiriön ja potilasta uhkaavan kuoleman. Tällöin sydämensisäinen defibrillaattori antaa aluksi pieniä rytmihäiriötä korjaavia sähköiskuja ja lopuksi voimakkaamman ulkoista defibrillaattoria vastaavan iskun."
tulee äkkiä ruuhkaa jos laite alkaa temppuilemaan😃
 

Yhteistyössä