loukkaannuin appiukkoni sanoista, turhaanko?

"nää häät he vielä maksaa, mut ei enää seuraavia" tuollain appiukkoni totesi mun ja poikansa häissä.. mä loukkaannuin, toisin, ite en tota ollut kuulemassa, mutta kuulin jälkeenpäin.. oon edelleen loukkaantunut noista sanoista, turhaan?? ja se miten mieheni reagoi tohon, loukkaa vielä lisää.. mies väittää, ettei se meitä tarkoittanut, vaan meidän lapsia... just joo... mielipiteitä, oonko ihan tyhmä ??? mun mielestä appi tarkoitti, ettei maksa poikansa häitä enää, jos menee uusiin naimisiin.. hehe.. hyvin luotettiin meidän yhdessä oloon...

tn
Minusta tuntuu, että olet lähtenyt paisuttelemaan asiaa omassa mielessäsi ja appesi sanomiset ovat saaneet vähän liian paljon painoarvoa. Et ollut itse asiaa kuulemassa ja näillä jutuilla on tapana vähän muuttua, kun kuulee henkilön sanomisista välikäden kautta.

Appivanhempasi ovat kuitenkin kaikesta päätellen maksaneet häänne, eikö se kerro siitä, että he luottavat liittonne kestoon. Anna asian olla ja näytä appivanhemmillesi, että liittonne kestää.

Keittiönoita
Mun mielestäni loukkaannuit turhaan. En mäkään aio maksaa kuin tyttäreni ensimmäiset häät. Jos hän eroaa ja menee uusiin naimisiin, saa maksaa ne häänsä sitten itse. Ei tossa ole mun mielestä mitään loukkaantumisen aihetta.

Yhteistyössä