MORO ANSSI
MORO ANSSI, aivan niin!Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt pieni kulkia:Minä tiedän vaan että Mr Lothar on joku rikas henkilö.
MORO ANSSI, aivan niin!Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt pieni kulkia:Minä tiedän vaan että Mr Lothar on joku rikas henkilö.
Ei ole rikas, varallisuus 90 teur.Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt pieni kulkia:Minä tiedän vaan että Mr Lothar on joku rikas henkilö.
Tuon voi pistää potenssiin kymmenen!Alkuperäinen kirjoittaja 438943:Ei ole rikas, varallisuus 90 teur.Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt pieni kulkia:Minä tiedän vaan että Mr Lothar on joku rikas henkilö.
Miten kehtaakaan pröystäillä, täytyypä ilmiantaa verottajalle.Alkuperäinen kirjoittaja 438943:Ei ole rikas, varallisuus 90 teur.Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt pieni kulkia:Minä tiedän vaan että Mr Lothar on joku rikas henkilö.
Taitaa Villa Lothar ja muskelivene jättää tynnyrisauna kesämökkisi ja soutuveneesi pahasti varjoonsa.Alkuperäinen kirjoittaja niinpä.:Miten kehtaakaan pröystäillä, täytyypä ilmiantaa verottajalle.Alkuperäinen kirjoittaja 438943:Ei ole rikas, varallisuus 90 teur.Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt pieni kulkia:Minä tiedän vaan että Mr Lothar on joku rikas henkilö.
Tässä se nähdään taas. Kateus, kateus ja vielä kerran kateus. Se, se on joka ajaa mollaajat kirjoittelemaan loukkaavia viestejä Mr Lotharista. Usko nyt jo että esim. asunnot ja autot eivät lasketa varallisuuden piiriin. Tietysti nämä ovat vieraita asioita mollaajille, jotka asuvat vielä kotona äidin helmoissa XDAlkuperäinen kirjoittaja niinpä.:Miten kehtaakaan pröystäillä, täytyypä ilmiantaa verottajalle.Alkuperäinen kirjoittaja 438943:Ei ole rikas, varallisuus 90 teur.Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt pieni kulkia:Minä tiedän vaan että Mr Lothar on joku rikas henkilö.
Mr. Lothar ja pumppushow saa kyllä ajatukset pois pahoista asioista, mutta se saa myös paritteluhalut ja kiiman kohoamaan. No olisihan siitä se hyöty, että esim lapsensa menettänyt nainen olisi todennäköisesti jo uudestaan raskaana 48tuntia pumppushown näkemisen jälkeen. No lapsissa on tulevasisuus ja täyttäkäämme maan. Minä ainakin kohtaan tulevaisuuden nyt ensimmäistä kertaa turvallisin mielin.Alkuperäinen kirjoittaja Itkevien lasten ystävä:Usein tulee vaikeita kriisitilanteita vastaan. Kouluampumiset, terroriteot, luonnonkatastrofit, tilainteita joissa kymmeniä ihmisiä voi kuolla. Myös Suomessa.
Silloin usein järjestetään terapiaa. Bussiturman uhrit ja omaiset voivat kokoontua. Myös heti turman jälkeen. Voisiko näissä tapahtumissa esiintyä mr. Lothar? Hän saisi varmaan esimerkiksi lapsensa menettäneen äidin ajatukset pois turmasta, edes hetkeksi? Usein tilaisuuksissa vain sytytellään kynttilöitä ja lauletaan. Pumppushow toisi iloa. Toisi valoa.
Itse tiedä ihmisiä, jotka ovat vakavan kriisin keskellä saaneet apua Mr. Lotharin videoista. He ovat kertoneet siitä palstoillakin. Ensi kerran kun Suomessa tapahtuu jokin iso onnettumuus, niin pyytlköön SPR sinne kunnon tulishowin! Nyt yhteyttä SPR:n ja muihin ja terapeuttista menoa!
Hyvä kirjoitus! Lothar on erittäin hyvä esimerkki mainitsemastasi "Äitinsä helmoissa asuvilla peräkammarin pullareisi aikamiespojilla ei ole aavistustakaan mitä merkitsee varallisuus ja sen hoitaminen. Osaavat ainoastaan mollata niitä jotka ovat saavuttaneet merkittävän menestyksen ja vakaan talouden."Alkuperäinen kirjoittaja juurikin niin:Äitinsä helmoissa asuvilla peräkammarin pullareisi aikamiespojilla ei ole aavistustakaan mitä merkitsee varallisuus ja sen hoitaminen. Osaavat ainoastaan mollata niitä jotka ovat saavuttaneet merkittävän menestyksen ja vakaan talouden. Hyvänä esimerkkina juuri Extremetaiteilija Mr. Lothar.
Linkki hänen kotisivuilleen:
[linkki moderoitu]
PUNPPAUSTA, GIIKKII, PYÖKKII JA KAIKKEE! COMPRENDE!?!Alkuperäinen kirjoittaja FANIT???:On tämä niin surullista, ettei yhtä typerää spämmääjää ja itsensä mainostajaa saada pois täältä.
Tosiaan, perin yllättävää että tämä perusmollari saapuu JÄLLEEN kl. 8-hujakoilla herjamaan Lotharia. Jos joku pitäsi saada pois täältä on se sinä ja sinun typerät herjausviestit.Alkuperäinen kirjoittaja FANIT???:On tämä niin surullista, ettei yhtä typerää spämmääjää ja itsensä mainostajaa saada pois täältä.
saari-ohjelmahan oli legendaarinen, muut otti huumorilla, paitsi........Alkuperäinen kirjoittaja yllättävää:Tosiaan, perin yllättävää että tämä perusmollari saapuu JÄLLEEN kl. 8-hujakoilla herjamaan Lotharia. Jos joku pitäsi saada pois täältä on se sinä ja sinun typerät herjausviestit.Alkuperäinen kirjoittaja FANIT???:On tämä niin surullista, ettei yhtä typerää spämmääjää ja itsensä mainostajaa saada pois täältä.
Ööh, paraskin sanomaan. Itse tulet tänne joka ikinen päivä aamupäivällä spämmäämään, ja uudestaan klo 23 jälkeen. Suorastaan kellontarkasti! Harmittaako sinua Anssi että jotkut heräävät aikaisin ja lähtevät töihin?Alkuperäinen kirjoittaja yllättävää:Tosiaan, perin yllättävää että tämä perusmollari saapuu JÄLLEEN kl. 8-hujakoilla herjamaan Lotharia. Jos joku pitäsi saada pois täältä on se sinä ja sinun typerät herjausviestit.Alkuperäinen kirjoittaja FANIT???:On tämä niin surullista, ettei yhtä typerää spämmääjää ja itsensä mainostajaa saada pois täältä.
Kertoisitko, mikä tuossa viestissä on herjausta? Kirjoittajahan on oikeassa. Täällä ei ole keskustelua.Alkuperäinen kirjoittaja yllättävää:Tosiaan, perin yllättävää että tämä perusmollari saapuu JÄLLEEN kl. 8-hujakoilla herjamaan Lotharia. Jos joku pitäsi saada pois täältä on se sinä ja sinun typerät herjausviestit.Alkuperäinen kirjoittaja FANIT???:On tämä niin surullista, ettei yhtä typerää spämmääjää ja itsensä mainostajaa saada pois täältä.
Tässä se mainitsemani ensimmäinen viesti, jonka tänne kirjoitin ja noin klo 8 aamulla. Siihen joku kommentoi, että "yksi herjaaja ilmestyy tänne, nimittäin aina kello 8-maissa aamulla" jne.Alkuperäinen kirjoittaja minttu..:Täällä faneja on useita, aivan kuten Mr Lotharin fan clubissa, fun clubissa, kuvakkeessa, galtsussa jne. jne. Mutta hauskaa on se mihin aikaan tämä yksi herjaaja ilmestyy tänne, nimittäin aina kello 8-maissa aamulla. Katsokaapa vaikka näitä herjaviestejä ja vertialkaa.Alkuperäinen kirjoittaja No...:...miksette sitten juttele, vaan kirjoitatte näitä samoja mitäänsanomattomia viestejä pikkaripyykeistä ja muusta! Jos te keskustelisitte aidosti, niin sitten ehkä me tuhannet tätä ketjua ihmettelevät emme ihmettelisi niin kovasti. Vai johtuvatko samankaltaisten mitäänsanomattomien viestien tulva ja keskustelun puute siitä, että teitä "faneja" on vain yksi?
Onko tää koko palsta ton yhden joku yksityinen mainosspämmijuttu? Paskaa tulee jo sähköpostiin kymmenien vauhdilla päivittäin, vieläkö täälläkin pitää sontaa lukea.Alkuperäinen kirjoittaja pyhä jysäys:Tänään rakkaat siskot, tänään. Mr Lothar saapu stadiin keikalle ja on varmaa että koko kaupunki on sekaisin vierailun takia. Mr Lotharin keikka on Ladies Night eli miehillä ei ole asiaa keikkapaikalle, vain naisia ja Mr Lothar. Nähdään Il Trenossa.
Be there!