Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
näinhän se meni
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan...:
Alkuperäinen kirjoittaja Saara V:
Tuossahan on Mr Lothar!!
*kiikuttaa pikkarit pyykkikoriin ja laittaa keltaiset stringit jalkaan*
Luuletko tosiaan saavasi faneja tai arvostusta tällä typerällä spämmäämisellä? Turha väittää vastaan, sillä kaikki tietävät, että olet itse näiden "faniviestien" takana.

Viimeinen pisara oli eiliset täysin asiattomat kirjoitukset Saara Viljasen muistoketjussa. Jos sinussa olisi yhtään miestä, niin esittäisit julkisen anteeksipyynnön omalla nimelläsi täysin asiattomasta kirjoittelustasi, mutta en usko, että sinulla on kanttia siihen.
Satuin lukaisemaan eilen illalla syrjäsilmällä tuota Saara ketjua. Ei siellä kyllä Mr. Lotharista mainittu mitään. Poruhan alkoi siitä kun joku kirjoitti että nuoret eivät olisi niin masentuneita jos vaikka joskus kävisivät ulkona nauttimassa elämästään ja se kirjoittaja taisi mainita että itse pitää tulenpuhallus ja nielentä esityksistä ja saa niistä nautintoa ja hyvää oloa arjen keskellä.

Sen jälkeen kirjoittajaa alettiin anssittelemaan ja joku toinen kirjoitti että on kumma jos sen perusteella oletti että Mr. Lothar olisi ollut kirjoittaja.

Mr. Lothar on siinämäärin hieno uros, ettei taatusti sortuisi asiattomiin kirjoituksiin.

niinpä niin...
Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se meni:
Tuossahan on Mr Lothar!!
Sen jälkeen kirjoittajaa alettiin anssittelemaan ja joku toinen kirjoitti että on kumma jos sen perusteella oletti että Mr. Lothar olisi ollut kirjoittaja.
Isältään perimällään varallisuudellaan leveilevä Anssihan sen tietää...

mitä minä sanoin
Tuossahan on Mr Lothar!!
Luuletko tosiaan saavasi faneja tai arvostusta tällä typerällä spämmäämisellä? Turha väittää vastaan, sillä kaikki tietävät, että olet itse näiden "faniviestien" takana.

Viimeinen pisara oli eiliset täysin asiattomat kirjoitukset Saara Viljasen muistoketjussa. Jos sinussa olisi yhtään miestä, niin esittäisit julkisen anteeksipyynnön omalla nimelläsi täysin asiattomasta kirjoittelustasi, mutta en usko, että sinulla on kanttia siihen.

Anssissa ei ole miestä tunnustamaan typeryyksiään, mies on täysi P.E.L.L.E kuten tämän ketjun edellisistä viesteistä selvästi näkyy.

ihmettelen vaan...

asia on jo selvitetty
Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se meni:
Tuossahan on Mr Lothar!!

Satuin lukaisemaan eilen illalla syrjäsilmällä tuota Saara ketjua. Ei siellä kyllä Mr. Lotharista mainittu mitään. Poruhan alkoi siitä kun joku kirjoitti että nuoret eivät olisi niin masentuneita jos vaikka joskus kävisivät ulkona nauttimassa elämästään ja se kirjoittaja taisi mainita että itse pitää tulenpuhallus ja nielentä esityksistä ja saa niistä nautintoa ja hyvää oloa arjen keskellä.

Mr. Lothar on siinämäärin hieno uros, ettei taatusti sortuisi asiattomiin kirjoituksiin.

havainnoitsijatar
Alkuperäinen kirjoittaja Hihittelijä:
Mode on tänäänkin joutunut pumpparin mauttomia viestejä poistamaan useita kymmeniä. Hyvät on moden hermot.
Moderoidut ja deletoidut viestit ovat kyllä 99%:sti Mr Lotharille kateellisten parahduksia joissa käyttävät rumaa ja rivoa kieltä, mutta sinähän sen kyllä tiedätkin ;)

Hihittelijä
Alkuperäinen kirjoittaja havainnoitsijatar:
Mode on tänäänkin joutunut pumpparin mauttomia viestejä poistamaan useita kymmeniä. Hyvät on moden hermot.
Moderoidut ja deletoidut viestit ovat kyllä 99%:sti Mr Lotharille kateellisten parahduksia joissa käyttävät rumaa ja rivoa kieltä, mutta sinähän sen kyllä tiedätkin ;)
Niin, sinähän et näköjään tiedä, että pumppaajan herjaavia ja loukkaavia viestejä poistettiin ketjusta, jossa keskusteltiin äskettäin edesmenneestä henkilöstä. Mitään niin törkeää en ole millään palstalla koskaan nähnyt. Onneksi siellä joku otti viestit talteen jatkotoimenpiteitä varten ; )

Tweet
Alkuperäinen kirjoittaja havainnoitsijatar:
Ahaa, miten niin kateellisten viestejä? Mistäs sinä sen tiedät? Voin nyt ihan meidän kesken kertoa, että kukaan tuskin on kateellinen varattomalle ja tulottomalle itsensä kanssa puuhailevalle henkilölle. Toki suon erektio-ongelmaisille, vanhuksille ja vammaisille apuvälineet, eipä siinä mitään.

edesmennyt
Olikohsn edesmennyt edesmennyt keikoille. No mutta vakavasti kukaan ei ole herjannut tai loukannut ketään. Minä luin kaikki viestit joista puhut ja ne olivat selvästi peräkammarilaisten laatimia ja ainoa tarkoitus saattaa Mr. Lothar huonoon valoon.

Hihittelijä
Alkuperäinen kirjoittaja edesmennyt:
Olikohsn edesmennyt edesmennyt keikoille. No mutta vakavasti kukaan ei ole herjannut tai loukannut ketään. Minä luin kaikki viestit joista puhut ja ne olivat selvästi peräkammarilaisten laatimia ja ainoa tarkoitus saattaa Mr. Lothar huonoon valoon.
Ainoa joka näissä ketjuissa todistettavasti siellä peräkammarissaan on, on löttis ihan itse siellä vanhan rintamiestalon vintillä. Säälittävä tyyppi.

Saabah
Alkuperäinen kirjoittaja upouusi:
Kuka tämä Lothar on josta te olette saaneet näin mojovan pitkän ketjun aikaiseksi?
Itse itseään duunaava henkilö, jolla ei ole tuloja, eikä mainittavaa varallisuuttakaan. Oli mukana joskus muinoin Tuntemattomat-ohjelmassa.

näin on!

Ei ole miestä myöntää typeryyksiään!

Yhteistyössä