Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Japapappa
Joka vaan jatkuu ja jatkuu... Vaan eipä tuo pahemmin minua häiritse... Sitkeähän tuo on. Toisaalta tämän ketjun lukeneena voin sanoa, etten koskaan menisi ko. taiteilijaa katsomaan, oon saanut täällä tutustua jo ihan riittämiin...

analysoija
Alkuperäinen kirjoittaja Japapappa:
Joka vaan jatkuu ja jatkuu... Vaan eipä tuo pahemmin minua häiritse... Sitkeähän tuo on. Toisaalta tämän ketjun lukeneena voin sanoa, etten koskaan menisi ko. taiteilijaa katsomaan, oon saanut täällä tutustua jo ihan riittämiin...
Itsekin nautin enemmän hyvästä viinistä ja konserteista. Mr.Lotharin shown sai kuitenkin kaikki pisteet.

Japapappa
Nämä pikkari ym.-jutut tympii... Aattelin joskus viedä vaimon noin lahjaksi merkkipäivänä katsomaan kyseistä herraa, mutta tämä ketju sai ajatukset suuntautumaan Hunkseihin tms... Pikkariviestien jättäjän kannattaisi vähän aatella juttujaan...

En minäkään osaa tanssia
No joo, näin naisena voin sanoa, että ennemmin ottaisin lahjaksi Hunksien esityksen kuin tämän herran. Juuri tämän keskustelun fanien tasonkin vuoksi. Kenelläkään ei ole mitään oikeaa sanottavaa, näitä "pikkarit pyykkiin" -tason juttuja vaan.

Eli Japapappa, suosittelen ennemminkin niitä Hunkseja! Vaikuttaa jotenkin hmmm... tasokkaammalta.

Sari 30
Alkuperäinen kirjoittaja Japapappa:
Nämä pikkari ym.-jutut tympii... Aattelin joskus viedä vaimon noin lahjaksi merkkipäivänä katsomaan kyseistä herraa, mutta tämä ketju sai ajatukset suuntautumaan Hunkseihin tms... Pikkariviestien jättäjän kannattaisi vähän aatella juttujaan...
Nice try. Itse ollaan työkaveriden kanssa innostuttu oikein kunnolla kun tämä ketju on avannut silmämme ja tuonut tietoisuutemme tuollaisen oikean uroksen. Miehen isolla M:llä . Näin ollaankin lähdössä tänän täältä pk-seudulta kohti äänekoskea katsomaan huikea shouta joka tuskin jättää ketään meistä kylmäksi ... tai kuivaksi =)=)=)

Inger-
Juuri tämän yhden häirikön sari 30=toimiston tytöt jne. vuoksi tämä lötsäri ei kiinnosta pätkän vertaa. Sari30 jne. jne. muut nimimerkkisi: annan sinulle yhden neuvon. Lue kirjoituksesi ennen lähettämistä ja korjaa kirjoitusvirheesi. Jos et itse osaa, anna joskun muun tehdä se. Teet nimittäin aina samat virheet jokaisella nimimerkilläsi, josta tyhmempikin tajuaa, että olet yksi ja sama täällä kirjoittava säälittävä tyyppi, lienetkö sitten lötsäri itse?

Sari 30
Alkuperäinen kirjoittaja Inger-:
Juuri tämän yhden häirikön sari 30=toimiston tytöt jne. vuoksi tämä lötsäri ei kiinnosta pätkän vertaa. Sari30 jne. jne. muut nimimerkkisi: annan sinulle yhden neuvon. Lue kirjoituksesi ennen lähettämistä ja korjaa kirjoitusvirheesi. Jos et itse osaa, anna joskun muun tehdä se. Teet nimittäin aina samat virheet jokaisella nimimerkilläsi, josta tyhmempikin tajuaa, että olet yksi ja sama täällä kirjoittava säälittävä tyyppi, lienetkö sitten lötsäri itse?
Jos Mr Lothar ei kiinnosta pätkän vertaa niin miksi ihmeessä sinä avaat kerta toisen jälkeen tätä ketjua ja vielä kirjoittelet siihen?? Häirikkö??? Jos fanitan Mr Lotharia niin mikä siinä on mielstäsi häiriköintiä. Häiriköintiä on ne useat ketjut (samalta kirjoittajalta) joka mollaa, herjaa ja loukkaa itse Mr Lotharia!! Itse asiassa Mr Lotharia mollaavat viestit ovat kirjoiutusasun, sanamuodon ja käytettyjen sanojen perusteella saman henkilön kirjoittamia. Saatko tyydytystä siitä että anonyymina herjaat muita? Itse aion jatkaa Mr Lotharin fanittamista eikä tuollaiset neitsytpojat sitä voi estää.

Nim. Illalla Mr Lotharin keikalle!

analysoija
Alkuperäinen kirjoittaja Sari 30:
Jos Mr Lothar ei kiinnosta pätkän vertaa niin miksi ihmeessä sinä avaat kerta toisen jälkeen tätä ketjua ja vielä kirjoittelet siihen?? Häirikkö??? Jos fanitan Mr Lotharia niin mikä siinä on mielstäsi häiriköintiä. Häiriköintiä on ne useat ketjut (samalta kirjoittajalta) joka mollaa, herjaa ja loukkaa itse Mr Lotharia!! Itse asiassa Mr Lotharia mollaavat viestit ovat kirjoiutusasun, sanamuodon ja käytettyjen sanojen perusteella saman henkilön kirjoittamia. Saatko tyydytystä siitä että anonyymina herjaat muita? Itse aion jatkaa Mr Lotharin fanittamista eikä tuollaiset neitsytpojat sitä voi estää.

Nim. Illalla Mr Lotharin keikalle!
Minulla ei ole kirjoitusvirheitä. Olen vankkumaton Mr.Lotharin ihailija. Kateelliset kyykkyyn.

analysoija

Totuus on se että Mr.Lothar on julkkis ja tunnettu henkilö. Älä sinä katkeroitunut ota
paiseita jos hänestä paisutellaan tällä palstalla suhteessa mitä hänestä on printtimediassa.

Internetiä käyttää päivittäin satojatuhansia henkilöitä. Kirjoitusvirheitä syntyy jokaiselle
joka ei ole akateemisesti koulutettu tai käyttää vanhempaa konetta.

Ps. Minäkin jätän tähän tekstiin varmuuden vuoksi pari kirjoitusvirhettä jotta voit
seuraavaksi epäillä että olen MR.Lothar. (hehe)

En minäkään osaa tanssia
Alkuperäinen kirjoittaja :-o:
http://www.seksifestivaalit.com/images_rakenne/lothar04.jpg

No mikä tää sit on?
... tämähän onkin huumoriketju :-D Ja minä kun luulin, että ihmiset ovat täällä ihan tosissaan. No, mä olen tällainen blondi. Meinasi lähteä "pikkarit pyykkiin", nauratti niin, että meinasin pissiä housuni.

analysoija
Alkuperäinen kirjoittaja En minäkään osaa tanssia:
Alkuperäinen kirjoittaja :-o:
http://www.seksifestivaalit.com/images_rakenne/lothar04.jpg

No mikä tää sit on?
... tämähän onkin huumoriketju :-D Ja minä kun luulin, että ihmiset ovat täällä ihan tosissaan. No, mä olen tällainen blondi. Meinasi lähteä "pikkarit pyykkiin", nauratti niin, että meinasin pissiä housuni.

Tuo on vakavasti otettavaa taidetta. Jo pelkästään alastomuus on yksi taiteenhaara.

Sossuntäti
Alkuperäinen kirjoittaja UllaMajLiseLotte:
Pitäähän aikuisillakin olla oma pelle?
Mutta kun tämä ei edes naurata; impotenssipumpulla julkisesti masturboiva, kumihousuja käyttävä (rakkovika pumpun liikakäytöstä?) kalju ukkeli, jolla on kai metallilaatta päässä, kun sitä kerran voi smirgelöidä. Sitten se kirjoittelee kaiket päivät naisten nimillä tekaistuja faniviestejä nettipalstoille.

Säälittäväähän tuommoinen on.

Yhteistyössä