Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Hetero mies
Olen täyshetero mutta haluaisin anatutua Mr Lotharille ja kokea kerran elämässä aitoa poikarakkautta. Mikäs sen parempi kuin mies joka tietää mitä tekee ja on tehnyt sen jo yli 1000:lle naiselle! VAU!!!

S.p
Ymmärrän miten Mister Lotharia saatetaan erehtyä pitämään homppelina, onhan hän hoikka, hyvin pukeutuva, ulkonäöstään huoltapitävä, kolmekymppinen, sinkku ja siisti, mutta eiköhän ne tuhat kaadettua naista kerro jotain seksuaalisesta suuntauksesta, joten höpöpuheet sikseen senkin höpsöt :)

seksuaalista kateuttako?
jep, kaikki finninaamaiset saamattomat peräkammarin neitsyt aikamiespojat yrittävät mollata Mr. Lotharin maanrakoon kaikilla perättömillä homojutuillaan. Ymmärtäähän sen jos itse ei saa kuin omaa kättään ja kaikilta naisilta rukkaset.

Mr. Lothar on mediassakin tunnustettu kovanluokan romanttiseksi rakastajaksi, jonka pitää enimpiä naisia pois huitoa ja varmasti jokainen nainen on ylpeä jos voi sanoa joskus tämän komistuksen petiin päässeensä.

Emilia'
Mä oon huomannu et mitä enemmän me tytöt meidän omaa Misterii digataan niin sitä enemmän nuo pojat sitä mollaa. Mut siis haloo! antakaa meidän fanittaa rauhassa ja älkää haukkuko Mr Lotharii. Hieno MIES se on ja tuntuu pahalle lukea kaikkee nekatiivista.

Annukka alias Anzuli
Alkuperäinen kirjoittaja Emilia':
Mä oon huomannu et mitä enemmän me tytöt meidän omaa Misterii digataan niin sitä enemmän nuo pojat sitä mollaa. Mut siis haloo! antakaa meidän fanittaa rauhassa ja älkää haukkuko Mr Lotharii. Hieno MIES se on ja tuntuu pahalle lukea kaikkee nekatiivista.
Mä oon sun kaa samaa mieltä Emilia, mut ei lotkauteta edes korvaa noille vihaajille. Lotkautetaan vaan Mr Lotharille nii että litisee..no hih :))) Tulishan vaa tänne meilekkin päin taas esiintyyn.
No odotelles... ;)

antilöttö
Alkuperäinen kirjoittaja seksuaalista kateuttako?:
jep, kaikki finninaamaiset saamattomat peräkammarin neitsyt aikamiespojat yrittävät mollata Mr. Lotharin maanrakoon kaikilla perättömillä homojutuillaan. Ymmärtäähän sen jos itse ei saa kuin omaa kättään ja kaikilta naisilta rukkaset.

Mr. Lothar on mediassakin tunnustettu kovanluokan romanttiseksi rakastajaksi, jonka pitää enimpiä naisia pois huitoa ja varmasti jokainen nainen on ylpeä jos voi sanoa joskus tämän komistuksen petiin päässeensä.
Löttö on kateellinen niille, jotka saa. Mä en tiennytkään, että löttö ei saa kun omaa kättään, mut kyl mä sen uskon. Ja rukkasii varmaan tulee kans kovasti löttö-aikamiesperäkammarinpojalle, ihan just niinku sanoit.

lakinainen(fani)
Antilöttö syyllistyi juuri julkisuudenhenkilön julkiseen herjaukseen. Keskustelupalstoilla ei saa herjata julkkiksia sanoo pykälät! Mitenkäs antilöttö sitten suu pannaan vai pannaanko ollenkaan jos Mr. Lothar tulee ja vie oikeudessa tuhkatkin munastasi ja remontoi rahoillasi Villa Lotharin eteisen lattian?

Pamperos
Tää ei oo enää edes hauskaa. Kyseinen päänsahaaja lähinnä vaan säälittää. Epätoivosta jäädä kiinni jossain anonyymipalstalla itsensä kehumisesta. Nobody, menneiden vuosien kamaa.

Tahallaan vai vahingossa?
Alkuperäinen kirjoittaja S.p:
mutta eiköhän ne tuhat kaadettua naista kerro jotain
Onko se tahallaan kaatanut näitä naisia vai vahingossa? Eihän kukaan loukannut itseään? Siinä voi vaikka mennä jalka poikki, jos joku menee tuosta vain kaatamaan, vaarallista touhua!

Sussiunailija
Onpas kamalaa. Onko hän jotenkin kompuroinut niin, että on kampannut ihmisiä, vai mitä oikein on tapahtunut? Mitkä muuten ne 12 kuntaa on, joiden alueella ko. sahatyöläinen on unelma? Veikkaisin, että mukana on ainakin Dreamland, Perä-Hikiä, Taka-Pajula, Öllölä, Möllöaapa, Muki, Pisa, Kusenluikaus, Homola, Poronkusema ja Paskajänkhä?

maaherran veli
Alkuperäinen kirjoittaja unelmatorttu:
MR Lothar on upein unelma uros kahdentoista kunnan alueella!!!
Jos tarkoituksenasi oli valehdella miten löttö olisi mukamas in koko suomen alueella niin pieleen meni ja pahasti. Kyse ei ole kunnista vaan lääneistä ja niitäkään ei ole enää kahtatoista vaan vuoden 1997 lääniuudistuksen jälkeen enää kuusi. Jälleen hyvä osoitus lötsär fanien yleissivistyksen tasosta.

friday night
Alkuperäinen kirjoittaja Pamperos:
Tää ei oo enää edes hauskaa. Kyseinen päänsahaaja lähinnä vaan säälittää. Epätoivosta jäädä kiinni jossain anonyymipalstalla itsensä kehumisesta. Nobody, menneiden vuosien kamaa.
Mautonta extremetaiteilijan pilkkaamista. Onneksi Mr.Lotharilla ikinuorena on vahva itsetunto.

juo ru
Ei mikään "v-tun" lothar, vaan herra MR.LOTHAR.

Mr. Lothar on extremetaiteilija joka tunnetaan myös Suomen rajojen ulkopuolella.

Kaiken lisäksi mies on julkaissut dvd- filmejä.

Vaikka MR.LOTHAR on salonkikelpoinen ja hän tunnetaan useissa jetset- piireissä
hän haluaa vaalia julkisuuttaan.

Aikanaan MR.LOTHARIN omaelämänkerrallisista muistelmista tulee puheenaihe.

Yhteistyössä