Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Minna Parkanosta
Alkuperäinen kirjoittaja mollareihin kyllästynyt kaunotar:
Mennään kaikki fanit tsemppaamaan Mr. Lotharia seuraavalle keikalle!

30.8.2008 Erotic Night by Mr Lothar & Kimberly
Ravintola Kallio
Arvidssonintie 15-17 41340 Laukaa
Voi hitsi vie! Mie meen ainaki. Oon kuullunna niin paljon hyvää Misterist et nyt on pakko päästä keikka neitsyydestä ja mennä ekan kerran Mr. Lotharin gigille. *UIK*

kiikkikii
Alkuperäinen kirjoittaja Minna Parkanosta:
Alkuperäinen kirjoittaja mollareihin kyllästynyt kaunotar:
Mennään kaikki fanit tsemppaamaan Mr. Lotharia seuraavalle keikalle!

30.8.2008 Erotic Night by Mr Lothar & Kimberly
Ravintola Kallio
Arvidssonintie 15-17 41340 Laukaa
Voi hitsi vie! Mie meen ainaki. Oon kuullunna niin paljon hyvää Misterist et nyt on pakko päästä keikka neitsyydestä ja mennä ekan kerran Mr. Lotharin gigille. *UIK*
onko kiikillä myös pyökkii??

No jaa...
Eikö pyökki ole aina ajankohtainen aihe...

Mutta pieni tietokilpailukysymys: mitä yhteistä on Lothar-faneilla?

Aivan oikein!

- He kirjoittavat kaikki viestejä kahteen eri kertaan vuorokaudessa, joista ensimmäinen kirjoituspyrähdys ajoittuu joko noin klo 10 - 12 väliin tai sitten alkuiltapäivään ja toinen tuonne puolen yön tienoille.

- He eivät osaa kielioppisääntöjä, ja erityisesti "yhdys sanat" tuottavat tuskaa.

- Heidän englanninkielentaitonsa on vähintäänkin arveluttava

- Heillä kaikilla on sellainen vääristynyt mielikuva, että krittiikkiä kirjoittavat ovat "peräkammarin poikia", vaikka todellisuudessa kaikista viesteistä paistaa läpi se, että kriittisesti ketjuun - ja aiheeseen - suhtautuvat ovat onnellisissa parisuhteissa olevia naisia.

- Heidän nimimerkkinsä päättyy hyvin usein pisteeseen (esim. Leena.) ja heistä useimmat fanittavat faniaan kybällä yhtäaikaisesti saman tietokoneen ääressä.

- Heillä kenelläkään ei ole mielikuvitusta kesksiä ketjuun yhtäkään uutta juttua, vaan he toistavat puhumaan oppineen papukaijan tavoin yhä uudelleen ja uudelleen samoja juttuja ja linkittävät yhä uudelleen ja uudelleen samoja kuvia.

bannattu joka palstalta
Alkuperäinen kirjoittaja Voisiko siis päätellä...:
En usko tuohon "huono itsetunto" -teoriaan lainkaan, yleensä pettämisestä epäileviä on kahdenlaisia:

a) sellaiset, jotka pettävät itse joka käänteessä ja siksi kuvittelevat, että kaikki muutkin ovat yhtä epäluotettavia tai
b) ne, joita on petetty niin pahasti, että uutta luottamusta on vaikea rakentaa.

Ja missä täällä joku _mies_ on haukkunut Lotharia? Ei ainakaan tässä ketjussa, tässä ketjussahan nimen omaan naiset kritisoivat koko ketjua ja aihetta, pääasiassa siis sitä yhtä "fania", joka nämä "panokone"-viestit kirjoittaa, ei varsinaisesti edes Lotharia itseään (ellet sinä sitten tosiaan OLE itse Anssi, mutta siihen on vaikea uskoa - miksi Anssi haluaisi itse tehdä hallaa itselleen?)
Kyllä se on ihan se itse. Kuka muu tietäisi hänestä mm. nämä asiat; on keittiössä pyökkiä, on uusi aita rakennettu tontin ympärille, ja että äijä käy sukupuolitautitestissä 4 viikon välein?! Ja lisäksi hän oli linkittänyt tänne jonkun typerän todistuksensa - KUKA MUUKAAN SE VOI OLLA?

selityksiä
Alkuperäinen kirjoittaja bannattu joka palstalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Voisiko siis päätellä...:
En usko tuohon "huono itsetunto" -teoriaan lainkaan, yleensä pettämisestä epäileviä on kahdenlaisia:

a) sellaiset, jotka pettävät itse joka käänteessä ja siksi kuvittelevat, että kaikki muutkin ovat yhtä epäluotettavia tai
b) ne, joita on petetty niin pahasti, että uutta luottamusta on vaikea rakentaa.

Ja missä täällä joku _mies_ on haukkunut Lotharia? Ei ainakaan tässä ketjussa, tässä ketjussahan nimen omaan naiset kritisoivat koko ketjua ja aihetta, pääasiassa siis sitä yhtä "fania", joka nämä "panokone"-viestit kirjoittaa, ei varsinaisesti edes Lotharia itseään (ellet sinä sitten tosiaan OLE itse Anssi, mutta siihen on vaikea uskoa - miksi Anssi haluaisi itse tehdä hallaa itselleen?)
Kyllä se on ihan se itse. Kuka muu tietäisi hänestä mm. nämä asiat; on keittiössä pyökkiä, on uusi aita rakennettu tontin ympärille, ja että äijä käy sukupuolitautitestissä 4 viikon välein?! Ja lisäksi hän oli linkittänyt tänne jonkun typerän todistuksensa - KUKA MUUKAAN SE VOI OLLA?

Pyökkiä keittiössä? =valokuvia jostain artikkelista
Aita tontin ympärillä? =kuka tahansa jolla silmät päässä voi käydä sen toteamassa, Haloo!
Sukupuolitauti syynäys 4 viikon välein? =on mainittu jossain Mr. Lotharin lukuisissa haastatteluissa.

He he hee
Alkuperäinen kirjoittaja miss. punakynä:
Alkuperäinen kirjoittaja No jaa...:
[viesti moderoitu]

Noh, jos tuo ei auennut, että "fanittavat faniaan kybällä" oli piruilua näistä "fanitan kybällä" -jutuista ja että "kesksiä" oli näppäilyvirhe, ja siinä piti lukea "keksiä", niin eipä voi mitään ; ) Keksijöistä tässä jutussa tuskin oli kyse ; )

Suuri vahvasti ruma äijä
Alkuperäinen kirjoittaja pieni lievästi ylipainoinen neito:
Minusta on pikkuhiljaa tulossa Mr Lothar fani. Tiedän sen koska vatsanpohjaani kihelmöi kun katson hänen kuvaansa. Taidan olla myyty!
Pieni lievästi ylipainoinen neito.....Voi helkutti näitä sun nimimerkkejä!
LOL LOL LOL LOL LOL

Aerobik-Anna
Minusta on pikkuhiljaa tulossa Mr Lothar fani. Tiedän sen koska vatsanpohjaani kihelmöi kun katson hänen kuvaansa. Taidan olla myyty!
Pieni liikapaino ei haittaa mitään ja useat miehet pitävätkin vähän rehevimmistä naisista ja kyllähän naisella pitää muotoja olla. Jos kuitenkin ihan tursuat ulos leningistäsi niin suosittelen ruokavalion muutosta ja liikunnan lisäämistä. Unohda kuitenkin kaikki ihme "bum buster" laitteet joilla et saa kuin selkäsi kipeäksi. Kannattaa ottaa ja lähteä reippaasti lenkkeilemään. Itse teen puolentunnin sauvakävelyn 5 kertaa viikossa ja kolmesti käyn aerobikissä. Ruokavaliooni kuuluu paljon tuoreita kasviksia, tonnikalaa ja tietty todella runsaasti munaa. Munasta kannattaa kuitenkin erotella keltuainen pois, varsinkin jos nautit vaikkapa kolme munaa kerralla niin syö vain yksi keltuainen. Kun jaksat pinnistää ja olet perään antamaton niin pikkuhiljaa pääset varmasti eroon inhoista käsivarsiläskeistä ja vatsasi kiinteytyy.

Mukavia kuntoilun täyteisiä päiviä ja hyvää syksynjatkoa sulle "pieni ylipainoinen neito"

T. Anna

BUAHAHHAAAA!!
Alkuperäinen kirjoittaja Aerobik-Anna:
Pieni liikapaino ei haittaa mitään ja useat miehet pitävätkin vähän rehevimmistä naisista ja kyllähän naisella pitää muotoja olla. Jos kuitenkin ihan tursuat ulos leningistäsi niin suosittelen ruokavalion muutosta ja liikunnan lisäämistä. Unohda kuitenkin kaikki ihme "bum buster" laitteet joilla et saa kuin selkäsi kipeäksi. Kannattaa ottaa ja lähteä reippaasti lenkkeilemään. Itse teen puolentunnin sauvakävelyn 5 kertaa viikossa ja kolmesti käyn aerobikissä. Ruokavaliooni kuuluu paljon tuoreita kasviksia, tonnikalaa ja tietty todella runsaasti munaa. Munasta kannattaa kuitenkin erotella keltuainen pois, varsinkin jos nautit vaikkapa kolme munaa kerralla niin syö vain yksi keltuainen. Kun jaksat pinnistää ja olet perään antamaton niin pikkuhiljaa pääset varmasti eroon inhoista käsivarsiläskeistä ja vatsasi kiinteytyy.

Mukavia kuntoilun täyteisiä päiviä ja hyvää syksynjatkoa sulle "pieni ylipainoinen neito"

T. Anna
BUAHAHHAHAAAHHAAAAAAAAA!!!!!!!!

Pieni LIEVÄSTI ylipainoinen neito

T. Anna
Kiitti Anna! On kiva kun täällä Lothar ketjussa on ihmisiä jotka välittää. En mä kuitenkaan mikään punkero ole vaan ihan himpunverran ylipainoinen vain. Enivei, kiitos sinulle neuvoista. Mä sain paljon energiaa sun viestistäsi ja taidampa lähteä kevyelle happihyppelylle ja ostamaan munaa ja muuta kaappiin.

Agenttitoimisto
Alkuperäinen kirjoittaja Lainaan toista kirjoittajaa:
Me "mollaajat" - jolla nimellä te haluatte kutsua meitä, jotka kritisoimme tätä ketjua - emme varmasti edes väitä olevamme "niastenmiehiä", emmekä edes naistenmiehiä, sillä me olemme NAISIA. Me olemme oikeasti niitä kauniita, rohkeita toimiston tyttöjä, lentoemäntiä, arkkitehteja, opiskelijoita jne., jotka ovat sinut itsensä kanssa, jotka arvostavat pysyviä parisuhteita, rakkautta, seksiä ja ennen kaikkea rakkautta ja seksiä sen oman puolison kanssa. Me olemme niitä, joiden ei tarvitse elää haavemaailmassa! Me olemme niitä, joiden ei tarvitse kirjoittaa usealla eri nimimerkillä kahteen kertaan vuorokaudessa: ensiksi alkuiltapäivästä ja sitten puolen yön tienoilla.

Mode tosiaan voisi poistaa tästä ketjusta lähes kaikki viestit, kun keskusteluahan tässä ei ole. Joutaisi koko ketju poistettavaksi.
Miten sinä voit puhua muiden kuin itsesi puolesta? Onkohan siellä taas 60 "mollaajaa" saman koneen ääressä? Näin se selvisi että negatiivisten viestien takana on yksi ja ainut ihminen.

Se toisen kirjoittajan lainaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Agenttitoimisto:
Miten sinä voit puhua muiden kuin itsesi puolesta? Onkohan siellä taas 60 "mollaajaa" saman koneen ääressä? Näin se selvisi että negatiivisten viestien takana on yksi ja ainut ihminen.
Senhän näkee jo silmät kiinnikin, että kritisoivien viestien kirjoittajia on useita, sillä heidän kirjoitustyylinsä, kirjoitusten ajankohdat, mahdolliset kielioppi- ja kirjoitusvirheet tai niiden puute vaihtelevat suuresti, eli kirjoittajia on pakostakin useita - tai ainakin kaksi, minä, joka olen kirjoittanut pari viestiä ja sitten se toinen, joka on niin lahjakas kirjoittaja, että osaa kirjoittaa useilla eri tyyleillä ja jaksaa vielä istua koneen ääressä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

Täällä minun koneeni ääressä ei ainakaan istu kukaan muu kuin minä. Ja kuten todettu, mielestäni tämän ketjun "fania" on aihettakin kritisoida niin pitkään, kun hän ei keksi mitään uutta kirjoitettavaa ja ennen kaikkea niin pitkään, kun hän terrorisoi näillä samoilla viesteillään palstan muitakin ketjuja.

Huumorinainen
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni LIEVÄSTI ylipainoinen neito:

T. Anna
Kiitti Anna! On kiva kun täällä Lothar ketjussa on ihmisiä jotka välittää. En mä kuitenkaan mikään punkero ole vaan ihan himpunverran ylipainoinen vain. Enivei, kiitos sinulle neuvoista. Mä sain paljon energiaa sun viestistäsi ja taidampa lähteä kevyelle happihyppelylle ja ostamaan munaa ja muuta kaappiin.
Tämä on kyllä parasta viihdettä.
Onko sulla Lotikka paljon läskejä naisia yleisössä, niiden kolmen fanin joukossa? Kun aina palaat tähän "Rehevä nainen" ja Y"lipainoinen tytteli" -skeneen :)

Ha ha, on sinulla tylsä elämä. Jaksat esiintyä sekä Amyna, Markettana Vantaalta, läskinä naisena, Airopikki-Annana, saksalaisena naisena, newyorkilaisena naisena :))) Eikö olisi helpompaa ottaa ihan vain yksi nimmari ja esiintyä sen alla? Ei nimittäin mene läpi nämä sun surkeat esitykset ollenkaan. Sinut tunnistaa ala-asteen tasoisesta kieliopista. Taidat pitää naisia oikeasti TODELLA yksinkertaisina?

Fanittajatar(1)
Pullamössömollareiden ainoa motiivi on KATEUS. Vähemmän rahaa, vähemmän muskeleita, vähemmän harrastuksia, vähemmän luxus elämää, vähemmän elämää ylipäätänsä. Ainiin, vähemmän aktiivinen seksielämä.

Yhteistyössä