Lothar-ketju. Kaikki Lothar jutut tänne!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Senja Kuopiosta
Moikka kaikille! Olen uusi täällä, mutta Mr. Lothar fani tottakai. Tutustuin ekaa kertaa Mr. Lothariin kun näin hänet televisiossa ja sitten myöhemmin bongasin ja ahmin häntä lehtien palstoilta.

Kaikkein järisyttävin kokemukseni oli kuitenkin kun näin hänet livenä ihan meillä kotikaupungin sexhibitionissa. Miehellä oli uskomaton vaikutus tällaiseen juuri täysi-ijän saavuttaneeseen nuoreen kimuliin ja yhäkin vaan lLotharista haaveilen ja pikkareita pyykkäilen..onse niin namu mieheksi ja keikoille suuntaan vastakin kunhan kynnelle kykenen.

ei epäilystäkään
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä.:
Onko tuo lothar oikeasti aivoilla varustettu vai vaan joku kaunis kiiltokuva poju???
Muistakaahan sanonta, että järki ja hiukset eivät mahdu samaan päähän ja muistakaa sitten että Mr. Lotharin polkkatukka hoonattiin pois jo vuonna 1995!

Vastaus kysymykseesi on että Mr. Lothar on niin intellektuelli, että MENSA:kin olisi ylpeä saadessaan hänet jäsenekseen. Hän on nokkela ja vikkelän nopea älyinen nuorimies.

pit.
http://www.mensa.fi/sivu.php/liity

Toki ihmeessä hakemusta vaan vetämään. Yrittänyttä ei panna, vai miten se sanonta nyt menikään..

Oikeasti, miten ihmeessä jollain voi olla niin köyhä elämä, että kyselee ja vastailee itselleen jatkuvasti näissä ketjuissa..

Honeypeipe
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Oikeasti, miten ihmeessä jollain voi olla niin köyhä elämä, että kyselee ja vastailee itselleen jatkuvasti näissä ketjuissa..
Missähän ketjussa Lothar on kysellyt taikka vastannut itselleen tai muille? Itse en ole nähnyt ainuttakaan ketjua missä Lothar olisi ollut kirjoittamassa.

Jemina.
Mielenkiintoisten julkkisten elämästä kirjoitellaan ja heidän edesottamuksiaan tarkkaillaan aina. Miksi tämä palsta olisi mikään poikkeus. Henk.Koht pidän Mr. Lotharia suomen hurmaavimpana ja kiinnostavimpana miehenä.

MissMay
Alkuperäinen kirjoittaja Senja Kuopiosta:
Moikka kaikille! Olen uusi täällä, mutta Mr. Lothar fani tottakai. Tutustuin ekaa kertaa Mr. Lothariin kun näin hänet televisiossa ja sitten myöhemmin bongasin ja ahmin häntä lehtien palstoilta.

Kaikkein järisyttävin kokemukseni oli kuitenkin kun näin hänet livenä ihan meillä kotikaupungin sexhibitionissa. Miehellä oli uskomaton vaikutus tällaiseen juuri täysi-ijän saavuttaneeseen nuoreen kimuliin ja yhäkin vaan lLotharista haaveilen ja pikkareita pyykkäilen..onse niin namu mieheksi ja keikoille suuntaan vastakin kunhan kynnelle kykenen.
Tervetuloa vaan tänne keskustelemaan sankar pojastamme ja jos tiedät kuumia Mr. Lothar juoruja niin muistathan jakaa ne meidän muiden kanssa.

Hehhee
Alkuperäinen kirjoittaja hah....:
Joku sanoi "unelmapakkaus", jo on unelmat. Homomainen pullistelija ei nyt ainakaan tän naisen unelmissa pyöri...
Ensimmäisenä tuli viestistäsi mieleen että joskos olet ehkäpä hakenut Lotharin vastanäyttelijäksi johonkin hänen klassisista ja laadukkaista seksielokuvistaan ja hän on tyrmännyt sinut sanoen että ei voida ihan kaikkia petolinnun peräpäitä kameran eteen laittaa. Siksikö olet noin katkera alfauroksellemme?

pukumies
Istuin tänään Mellunmäestä Itäkeskukselle metrossa ja joku likkalauma jauhoi tuosta Lotharista ja kokomatkan! Lothar sitä ja Lothar tätä ja se on niin ihq ja komee ja mitenkähän pääsis sen teinikouluun yms. Sinne jäivät hihittelemään vielä senkin jälkeen kun nousin kyydistä ja huokaisin syvään.

Kaippa tuossa miehessä on sitten jotain mikä vetoaa näihin maamme naisiin, en kyllä keksi mikä se on mutta näin heteromiehenä sitä olisi muutenkin hankala keksiä.

Verneri vaan
Alkuperäinen kirjoittaja pukumies:
Istuin tänään Mellunmäestä Itäkeskukselle metrossa ja joku likkalauma jauhoi tuosta Lotharista ja kokomatkan! Lothar sitä ja Lothar tätä ja se on niin ihq ja komee ja mitenkähän pääsis sen teinikouluun yms. Sinne jäivät hihittelemään vielä senkin jälkeen kun nousin kyydistä ja huokaisin syvään.

Kaippa tuossa miehessä on sitten jotain mikä vetoaa näihin maamme naisiin, en kyllä keksi mikä se on mutta näin heteromiehenä sitä olisi muutenkin hankala keksiä.
Ei ymmärrä moni muukaan mistä tässä hypetyksessä on kysymys, mutta jos muijat näkee siinä jotain niin nähkööt. Eihän se multa ole pois.

Pikku_Marttiina
Ei ole Mr. Lotharia tänä iltana täällä Nissilässä mutta paikalliseen suuntaamme minä ja Mira. Tulispa Mr. lothar joskus tännekin niin saataisiin tää kylä elämään ja sekaisin :)

Tjaahas
Alkuperäinen kirjoittaja MrLothar ja romantiikka:
Mutta onko MrLotharilla heili helluntaina, vai mennä viuhtooko hän vain jossain paikat paljaina?
Eiköhän sillä viuhtojalla ole nainen jokaisessa suomen kaupungissa ja suurimmissa asutuskeskuksissa heiloja parisen sataakin.

Pikku_Marttiina
Nissilästä ei todellakaan löydy tosimiehiä! :( Taas yksi perjantai ilta ja pettyneenä täällä kotostana. Mirakin piti kiini kunniastaan ja ei lähtenyt kenenkään matkaan. Mr. Lothar on kyllä paras ja jos me saataisiin tilaisuus niin kumpikin haluttaisiin lapsia sen kanssa, voitais vaikka mennä kolmisin naimisiin jos se olis laillista.

Voi kuulostaa aika kummalle sanoa mut Lottis ainakin on tosi mies. Noista paikallisista baarijakkaroita kuluttavista kaljamahaisista äijänkäppyröistä ei ole mihinkään. Onneks on sentään joku jota ajatella kun menee peiton alle ja mulle ja Miralle se on Herra Viskari alias Mr Lothar.

Jkasj
Alkuperäinen kirjoittaja naiseni on hullu:
Olen saanut muijani jo kahdesti tänävuonna kiini lörtsykän kuvien hallussapidosta, se tulostelee niitä toimistossaan muiden tyttöjen kanssa vaikka olen sen puuhan visusti kieltänyt. Kumma että teillä naisilla pitää olla joku julkinen strippari idolina eikä oma mies riitä. :-(
Kas kummaa, kun samaa sontaa tunkee tästä ip:stä sekä mukamiehen että naisen kirjoittamana. Olet läpinäkyvä, et vaan osaa, kun olet niin helvetin tyhmä. Ovatko kaikki plöti-fanit yhtä tyhmiä?

Fanien puolustelia
Alkuperäinen kirjoittaja Jkasj:
Alkuperäinen kirjoittaja naiseni on hullu:
Olen saanut muijani jo kahdesti tänävuonna kiini lörtsykän kuvien hallussapidosta, se tulostelee niitä toimistossaan muiden tyttöjen kanssa vaikka olen sen puuhan visusti kieltänyt. Kumma että teillä naisilla pitää olla joku julkinen strippari idolina eikä oma mies riitä. :-(
Kas kummaa, kun samaa sontaa tunkee tästä ip:stä sekä mukamiehen että naisen kirjoittamana. Olet läpinäkyvä, et vaan osaa, kun olet niin helvetin tyhmä. Ovatko kaikki plöti-fanit yhtä tyhmiä?
Jos sitä samaa konetta käyttää sekä mies että nainen jotka ovat molemmat Mr. Lothar faneja mutta eivät tiedä toisistaan. :-o

Yhteistyössä