Lothar-ketju. Kaikki Lothar jutut tänne!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
näkevä
Alkuperäinen kirjoittaja Huhheliheijaa:
Hirvee rippakinttu, missä massa? Miehen pitää olla miehen näköinen ja miehellä pitää olla lihasta ees vähän.
Jos edes vaivautuisit katsomaan Mr Lotharin kuvaa niin paljastuisi se tosiasia että Mr Lothar on hyvin lihaksikas. Vai onko kenties näkkyky heikonlainen?

Huhheliheijaa
Kävin katsomassa tuon säälittävän esityksen YouTubesta ja sen perusteella tein havaintoni. Ja ei, "näkkyky" ei ole mitenkään vialla. Valitettavasti. Ei tämä polo plötsy enää edes naurata, vaan lähinnä saa aikaan pelkkiä säälin tunteita.

fanittajatar
Alkuperäinen kirjoittaja Huhheliheijaa:
Hirvee rippakinttu, missä massa? Miehen pitää olla miehen näköinen ja miehellä pitää olla lihasta ees vähän.
Öööhhh. Kannataisiko kenties käydä optikolla!!??

http://galleria.suomi24.fi/mrlothar

Missu&Marilla
Nyt suut suppuun kaikki Mr. Lotharia haukkuvat vanhat piijat ja maalaispojat!!! Säälikää vaan ittejänne jos ette tajua miten upeasta uroksesta on kysymys. LOTHAR=MR ULTIMATE U.R.O.S!!!

Rankaisija II
Totisesti minä sanon teille, että Mr. Lothar on Suomen panokone nro.1

Lähden nyt kävelylle ja kauppaan. Arvatkaapa kuinka pitkän lenkin aion tänään kävellä?

Hyvää päivänjatkoa.

Kaunis Marija
Alkuperäinen kirjoittaja Rankaisija II:
Totisesti minä sanon teille, että Mr. Lothar on Suomen panokone nro.1

Lähden nyt kävelylle ja kauppaan. Arvatkaapa kuinka pitkän lenkin aion tänään kävellä?

Hyvää päivänjatkoa.
Noin 8 m. Älä mene kauemmas, et osaa enää takaisin.

Lötsis on vaan niin plötsö.

sananmuunnos
Kumma miten nimi tekee miehen. Kun kuulee sanan Anssi niin ensimmäisenä mieleen tulee hiukan hidas ja vähäisillä älynlahjoilla varustettu hintelä isopäinen mies, mutta kun kuulee nimen Mr. Lothar niin ensimmäinen mielleyhtymä on bodattu, nahkahousuinen ja stetsonpäinen supersankari jonka tehtävänä on pelastaa maailman naiset tylsyydeltä ja tuottaa heille eroottis seksuaalista nautintoa.

Mulperit piiloon
Jumala loi siittimen, jotta sillä jatkettaisiin sukua ja kansoitettaisiin maailma. Ei miehuutta pidä näytellä rahaa vastaan ja tulee mieleen ihan Jeesus ja Buplikaanit tuosta lotikasta. Moraalitonta touhua, mutta mikäpäs minä olen heittämään ensimmäisen kiven.

Hähhiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Missu&Marilla:
Kaikilla Mr Lotharia mollaavilla on varmaan oma elämä niin huonossa jamassa että pitää kadena morkata seksisympooliamme. LOTHAR IS DA MÄN!!!
Saaks löttäälistä hiekkaa vakinaan? Onks se joku ruskeen homman pilittäjä, jos hiekkaaki tulee? Ohoh, siis ne homppausjutut tääl onki tosia!!!!! Reippaast vaa ulos kaapista, löttääli!

UGH!
Varsinainen "panokone", hihii, vai sellaista... Kova on hiekan lento, jos tuo pitää paikkansa... Hihhi, sillä, että minulla mitään homoja vastaan olisi, mutta hihii... Eikös se vanha sanontakin jo sano, että paska lentää ja balalaika soi....?

fanittajatar
Alkuperäinen kirjoittaja Vaasan_Anneli:
Tietääkö kukaan soittaako Mr. Lothar mitään instrumenttia? Olisi hienoa jos soittaisi kun tykkään muusikoista.
Lohtarin instrumentti on hänen oma kehonsa jonka hän on virittänyt äärimmilleen. Maksimaaliset lihakset kohtavaat minimaalisen rasvakerroksen.

utelijatar
Alkuperäinen kirjoittaja fanittajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaasan_Anneli:
Tietääkö kukaan soittaako Mr. Lothar mitään instrumenttia? Olisi hienoa jos soittaisi kun tykkään muusikoista.
Lohtarin instrumentti on hänen oma kehonsa jonka hän on virittänyt äärimmilleen. Maksimaaliset lihakset kohtavaat minimaalisen rasvakerroksen.
Onko Anssi siellä Mäntyharjulla hyväkin kuntosali?

Sexy_orjatar
Alkuperäinen kirjoittaja steve_vai:
Mr. Lothar on kuulemma ns. multitalentti ja hallitsee suvereenisti instrumentin kuin instrumentin!
Olen kuullut samaa että tuo Mr. Lothar olisi huippulahjakas mutta taitoihinsa vaatimattomasti suhtautuva mies.

naiseni on hullu
Olen saanut muijani jo kahdesti tänävuonna kiini lörtsykän kuvien hallussapidosta, se tulostelee niitä toimistossaan muiden tyttöjen kanssa vaikka olen sen puuhan visusti kieltänyt. Kumma että teillä naisilla pitää olla joku julkinen strippari idolina eikä oma mies riitä. :-(

Saaraxxx
Alkuperäinen kirjoittaja naiseni on hullu:
Olen saanut muijani jo kahdesti tänävuonna kiini lörtsykän kuvien hallussapidosta, se tulostelee niitä toimistossaan muiden tyttöjen kanssa vaikka olen sen puuhan visusti kieltänyt. Kumma että teillä naisilla pitää olla joku julkinen strippari idolina eikä oma mies riitä. :-(
Mr Lothar ei olekaan kuka tahansa vaan suomen panomiesten panomies!!!!

Yhteistyössä