Lordi on paras

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isukki

Vieras
otin pe-iltana muutaman oluen, vaimoni keitti kahvia, toi
olohuoneeseen, perheen lapset sanoivat tulee euroviisu-
karsinta, en ollut seurannut, katottiin, esiintyi mulle vähän
vieras Lordi, tuli lähikuva, meinas mennä kahvi ja pulla vää-
rään kurkkuun, lapset tykkäsivät esityksestä, katselin puoli-
väliin, tämähän oli upea esitys, johon vaimonikin yhtyi,
siis Lordi euroviisuihin kaikilla tehosteilla, niitä itsekin myös
myöhemmin käytin illalla kun alkoi hämärtyä.....

Paras oli se nro 1, koska siinä oli tytöillä lyhkäsimmät hameet. Yhdeltä tytöltä vilahti alushousutkin, ja yhdelä ei tainnut sellaisia ollakaan.
Sellasest mie tykkään!

Sanoppa miten tämä liittyy Erotiikkaan? Etkö näe että kysymyksesi on Erotiikkapalstalla? Halooooooooo!!!!!!
Lordi on perseestä ja syvältä ja suomalaiset hulluja kun moisia piruja äänestävät!

Ensimmäistä kertaa elämässäni häpeän olla suomalainen!
Toivon sydämestäni että moiset variksenpelätin-pirut eivät selviäisi finaaliin!!!!!!

Onpas kateus tehnyt sinusta katkeran. Lordi sopii erotiikkapalstalle, koska jokainen nainenhan haluaa salaisissa unelmissaan päästä tuollaisen ronskin hirviökarjun painettavaksi.

Kylläpäs on koko perheen ohjelmaa. Sen lisäksi että siinä ensimmäisessä kappaleessa näkyi pikkupöksyt, myös itse kappale oli kauniiksi sävelletty.
Tollasia Loordejahan pelästyi vaimo ja lapset. Lisäksi mummon maha meni meni sitä katsellessa vallan kuralle, vaari veti pullon kossua parilla kulauksella ja lähti siltä seisomalta vieraisiin naisiin, eikä ole tullut vieläkään takaisin.

mansessa ei kukaan katso euroviisuja, on se niin hävettävää tuommoista vahanaamaa katsella, olis edes jotain kaunista, mutta ruminta mitä maailmasta voi löytää, minä jätän nyt viisut väliin ja suosittelen muillekin ei finlandian kannata niihin geimehin osallistua, saa ainoastaan turpiinsa joka kerta ja nyt liiskataan ihan perusteellisesti

Lordi on erilainen viisuehdokas. Saattaa olla, että joko voitetaan tai tulee täysteilaus.

Kerran kansa äänesti itse Lordin voittoon, on turha uikuttaa. Olisitte äänestäneet vaikka Sanghain valoja, olisi ollut kaunis esiintyjä ja seksikkyyttä mukana.

En itse äänestänyt Lordia, mutta en kapinoi silti. Itse asiassa Lordi on aika mielenkiintoinen. Pidän paukkuja sille !

asia on vaan niin, että lordia äänesti vain pieni joukko, mikä teki sitä ketjuna, eli sama henkilö äänesti ehkä 1000 kertaa, jos on kyseessä suomen edustaja, systeemiä pitää muuttaa, ei siis ole kyse finlandian ehdokkaasta, vaan pienestä suomessa oleilevasta pahasti vammaisesta porukasta, suomen pitää sanoutua irti tämmöisestä

Yhteistyössä