Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

täälläki varmistu ISO NEGA!veritestissä arvo oli vaan 3!mutta ei voi mitään,vaikka pahalta tuntuukin :ashamed: . eli tammi-helmikuussa sitten seuraava yritys.
toivotan kaikille hyvät joulut ja uudet vuodet 2010!!
 
Heippa kaikille! Tänään tuli sinetti sille että meikäläisenkin on aika siirtyä tänne. 3 tuloksetonta inssiä takana, ja nyt olisi edessä eka IVF... Punktio suunnitteilla viikolle 5 jos kierto pysyy samana n. 33 päivänä. Tässä välissä on yksi luomukierto joka alkoi tänään. Pelottaa hirveästi että miten ikinä pystyn piikittämään itseäni, ja miten selviän hengissä punktiosta? Paljon sekavia ajatuksia näin joulun alla... |O
 
Elenia, viiva ja nainen83: iso :hug: Tosi ikävää että negauutisia on tullut näin monelle. :'(

En taida enää päivittää listaa kun niin vähiin käy joukko, enää kolme piinailijaa jäljellä (kyllä, olet edelleen mukana listalla SaaraX, ennen virallista testipäivää mitään ei ole menetetty!) ennen vuodenvaihdetta joten eiköhän noista muutenkin kärryillä pysy...
 
Kävin hakemassa tänään varmuuden vuoksi testin, kun niin niukkaa oli tuo vuoto ja yövuorossa kokoajan niin huono olo... JA PLUSSA! :heart:
MÄ EN VOI USKOA!!! 3 vuotta odotusta, 3 kymppisenä kolmannella hoitoyrityksellä!! Nyt mä yritän ottaa tositositosi varovasti ja voiton puolella ei olla tietenkään, mutta aion silti nauttia tästä hetkestä joka sekunnin. Jos tulee vastoinkäymisiä, suren niitä sitten.
Vielä on monta testiä edessä, ennen kuin uskon... Mutta nyt hymyilyttää! :D
 
Elenia - Mä meinasin sulle kirjoittaa että älä tee samaa virhettä kuin minä - eli luovuta ennen testin tekoa! Mullakin tuli verta ja luovutin totaalisesti! Ja yhtäkkiä testi näyttikin plussaa! Ei se veri tai tuhru vielä tarkoita yhtään mitään - Aivan mielettömästi onnea sulle plussasta!! :hug: .

Tuolla odotuspuolella on monella tullut tuhrua ja jopa ihan vertakin ja silti ultrassa ollut kaikki hyvin joten pitäis vaan aina pitää pää kylmänä ja uskoa siihen parempaan.

Tule tuonne odotuspuolelle heti Elenia kun vaan olet siihen valmis!! Mäkin päätin ottaa nyt tästä ajasta kaiken irti ja surra sitten jos on jotain surettavaa. Tietenkin välillä epätoivo nostaa päätään ja pelko mutta se ei ole hallitsevaa :D .

Mukavaa ja rauhallista joulua kaikille!! Neganneet - Onnea ensivuoteen ja uuteen yritykseen!! Plussatuulia vuoteen 2010!! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Elenia: paljon onnea *rutistaa*!!!

Minä en ole ostanut kotiin yhtään testiä ettei tule joulunpyhinä kiusaus testata liian aikaisin. Tosin nyt olen ollut jostain syystä ihan rennolla ja hyvällä mielellä koko ajan, ei oikeastaan tee mielikään testata vielä. Saa katsoa kiipeänkö seinille sitten ensi maanantaina mutta silloin onkin jo pp 12...
 
Halusin vain kertoa kaikile jo alakuunsa luovuttaneile testaajile.. Kuten jo täälä aikasemmin kiriotin, niin mulla alako vuoto pp11 lääkityksestä huolimatta ja olin jo täysin valamis luovuttamaan, mutta jatkoin kuitenki lääkitystä. Su, pp 13, tein kuitenki testin, joka oli erittäin heikosti positiivinen ja ma kävin veritestisä, hcg oli 48, edelleen tappiomieliala asiasta. Hoitajan ohojeitten mukkaan jatkoin kuitenki lääkitystä ja tännään kävin uuestaan veritestisä, nyt hcg 133 eli seleväsä noususa. Hoitaja oli erittäin positiivisela mielelä asian suhteen ja lääkitys jatkuu edelleen ( ja niin myös erittäin vähänen vuoto) , ja laitto minut papereihin virallisesti plussanneeksi!! :) Tiän, että ei täsä vielä olla läheläkkään seleviä vesiä, mutta päätin, että nautin joka hetkestä niin hyvin ku vain voin ja niin kauan ku siihen mahollisuus on. Ei tämä muriottamalakkaan muuksi muutu.. Johan täsä on tämän yli 6 vuojen yrittämisen aikana kerenny muutammaan otteeseen muriottaakki.. Mutta kaikki on näköjään mahollista eikä siis kannata myä maata omien jalakojensa alta ennenaikojjaan!

Toivotan oikein hyvvää joulua (ja roppakaupala kärsivällisyyttä) kaikile lapsettomuuen kans taistelevile!
 
Hyvää joulua kaikille, niin kanssapiinailijoille, plussanneille kuin ensi vuoden yrittäjillekin! Ja Nippe81:lle isot onnittelut!

Äitini soitti juuri ja kertoi nähneensä unta että minä olin raskaana. Liekö enneuni? Äitini on kyllä ennenkin "etiäisiä" nähnyt, jospa vaikka olisi ihan oikeassakin... No, uusivuosi sen näyttää.
 
onko muillakin negoilla tullu tosi tosi runsas vuoto kun ei olekkaan tärpännyt?mulla tulee aivan älyttömästi.mis vaihees pitäis mennä lääkärin puheille..vai pitääkö mennä jossain vaihees jos vuoto on kovaa?vai onko ihan normi juttu?kertokaa....
 
Nyt hajottaa. Viime vessakäynnin yhteydessä tuli muutama veritippa ja nyt odotan ihan itku kurkussa että runsastuuko se siitä :'( En kyllä ymmärrä miten menkat voisivat nyt jo alkaa kun on vasta PP10 ja aikaisemmin vuoto on alkanut selkeästi vasta pari päivää Lugesteronien lopettamisesta. Pelottaa kamalasti, varsinkin kun mieskin on ollut nyt niin toiveikkaalla mielellä ja viimeksi eilen mietittiin että miten kannattaisi kesälomat pitää jos tärppi käy...
 
Kifa: Älä vielä luovuta! Mulla on ollut 2 biokemiallista raskautta, jossa toisessa oli ns. kiinnittymishvuotoa. Ja nyt ekassa IVF/ICSI hoidossa tuoresiirron pp8-9 oli kuvaamaasi vuotoa ja pp12 otettu hcg oli 211 eli plussa tuli. Raskaus alkoi tuplina, joista toinen meni kesken rv 5+ ja toinen yllättäen rv 10+4, jolloin sikiön sykettä ei enää löytynytkään ultrassa. Toivoa siis on! Tehtiinkö sulle mikä hoito tähän kiertoon?!?
 
Vadelmaunelma: toivottavasti kyse nyt sitten olisi tosiaan tuosta kiinnittymisvuodosta. Kyseessä siis eka PAS, edellisessä kierrossa tehtiin ICSI ja tuoresiirto joka ei tuottanut tulosta. Vuoto alkoi silloin 2 päivää Lugesteronien lopetuksesta ja siihen liittyivät ihan kunnon menkkakivutkin. Nyt ei ole ainakaan mitään nippailuja tuntunut eikä tuo vuotokaan ole toistaiseksi muuksi muuttunut, vessassa käydessä tulee paperiin vähän vaaleanpunaista tuhrua ja siinä kaikki.

Ja pahoittelut tuosta keskenmenosta, sen on täytynyt olla kauhea tilanne :hug:
 
nainen83 kyllä oli mullakin hurjaakin hurjempi vuoto. Juuri aattona hirvittävät kivut, jotka loppuivat vasta isojen klönttien alastuloon. :p :( Tuo oli hieman keskenmenoa vastaava kokemus. Onneksi se on nyt ohi.

Paljon onnea plussille! :flower:
 
kiitti vastauksista!tuntuu että ne "limat" on jumissa tuolla,mut kait sielt jotai on jo tullu pois?!
KIFA:eek:on kans sil kannalla että älä luovuta vielä!
mitenkäs teijän joulu meni?meil meni nopeesti ja eikä oikein tuntunu joululta tänä vuonna(liekkö nää hoidot vaikuttanu).
 
Nainen83: nyt se vuoto sitten lakkasikin, tänään ei ole tullut enää mitään. Jännittää... Huomenna pitäisi käydä apteekista ostamassa testejä, ajattelin kyllä testata aikaisintaan ylihuomenna ekan kerran.
 
Pikaisesti vaan työpäivän aluksi tulin kertomaan, että saatiiin paras joululahja Tapaninpäivänä : vihdoinkin kaksi viivaa raskaustestissä . Eilen pp12 oli jo ihan vahva plussa kun aamupisusta testasin. Ilalla tuun paremmin kuulumisille.

Kifa: Mulla tuli tuhrua pp9 ja mulla se oli hyvä merkki B) . Mulla ei ikinä ennen ole lugejen aikana mitään vuotoa tullut, tuore siirrossakin vuoto alkoi vasta pp16 lugejen lopetuklsen jälkeen.
 
Paljon onnea plussaneille :heart:

Iso :hug: neganneille ja paljon plussatuulia & tarraliimaa vuodelle 2010!

ON: Joulupäivän ilta yllätti, niin pytty kuin paperikin värjäytyi kauniin verenpunaiseksi :( Itkuksihan se siinä vaiheessa meni ja soittelin hätäpäissäni jo ensiapuun ja naistenpolille. Käskivät ottaa rauhallisesti ja odottaa tiistain ultraan... Niinpä! Ei tässä sitten ole muuta voinut kuin odottaa huomista ultraa kuin kuuta nousevaa. Onneksi verta ei sitten tullut enempää kuin vain silloin illalla. Eilen tein sitten varmuuden vuoksi testin iltapisusta ja ihan selvä plussa sieltä edelleen tuli, huolestuttaa silti.
Kifa - toivotaan, että sullakin se selvä plussa sieltä tulee ja äitisi enne pitää paikkansa! Plussatuulta täältä puhaltelen :whistle:

Huomenna sitten uudelleen ultran kuulumiset!
Sannis & huurulainen (rv 7+0)
 
Rosetta: ihania uutisia :heart: Onneksi olkoon! Voi kun itsellä olisi ylihuomenna samanlaisia uutisia kerrottavana... Mies ehdotti että testaisin vasta uudenvuodenaattona eli pp15 mutta ylihuomenna kai silti testaan kun keskiviikkona pitäisi mennä yöksi töihin ja kiipeän siellä seinille muuten (toisaalta kiipeän kai joka tapauksessa, oli testitulos sitten kumpi vaan).

Sannis-75: täällä peukut pystyssä että ultrassa olisi kaikki hyvin!
 
tänään sain ovikseen plussan ja tohkeissani laskin että kerkeen vielä siirtoon 31.12.2009, niin olisinkin kerinnyt kun joulu taukoa ei ollut, mutta labra oli lomilla ja niillä on huolto työt. pikkasen meinas hermot loppuu. pettymys oli niin valtava. ja tietenkin kaikki ovis tikut meni siis 35e tuhkana tuuleen... elämä ei oo reiluu. sit vielä joudun iloitseen kun miehen sisko saa lapsen....miksi helvetissä toisilla se on niin helppoo. sit tuolla näkee jonkun 45v. akan viimesillään 10 muun tenavan kanssa. raivostuttaa..... :headwall:
 

Yhteistyössä