Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Ripperi77: onnittelut onnistuneesta punktiosta, pidetään peukkuja että tulisi hyviä alkioita! :heart:

Täällä on koko päivä kärvistelty todella inhottavien selkä- ja alavatsakipujen kanssa. Jos nämä nyt enteilevät menkkoja niin ovat kyllä pahimpia menkkakipuja mitä minulla on ollut ikinä! Harmittaa kun ei ole mitään särkylääkettäkään mukana. Näitä on kyllä ollut jo parikin päivää mutta tänään ihan selvästi pahempina kuin ennen, vaikea edes istua aloillaan.
 
Se siitä ilosta sitten. 21 munasolusta vain 4 oli hedelmöittynyt.

Käskivät tulla huomenna siirtoon, jos vaikka joku olisi jatkanut jakautumistaan, mutta pakkaseen tuskin saadaan mitään.

Kaikki tuntuu niin turhalta. Ei jaksa muuta kuin itkeä. :'(
 
Ripperi77: häntä pystyyn! Voi teillä vielä käydä samalla tavoin kuin meillä: 18 solusta hedelmöittyi vain 8 mutta yllättäen ne KAIKKI jakaantuivat. Eli jos teillä kävisi yhtä hyvä tuuri niin tuostahan riittäisi pakkaseen vielä kolme!
 
Kiitos kaikille onnitteluista!!!! :heart:

Kifa ja Äititär voimia vielä viimeisiin piinailuihin ja toivotaan vielä parasta! :heart:

Toivorikas, hienoa että saitte niin hyvän ja paremman saaliin.:)

Dreamer, toivotaan kovasti että saadaan kulkea yhdessä tätä matkaa aina elokuulle saakka. Onko vointisi yhtään parempi? Itsekin testasin jo toisen kerran ja tulos oli edelleen positiivinen. Oireita ei muita ole paitsi että alavatsassa on todella kova paineen tunne.

Tiltaliitti, joko testasit uudemman kerran? Toivotaan kovasti että hiihdät pian perässä. :)

Riipperi, hienoa että selvisit hyvin punktiosta ja nukutuksest ja toivotaan nyt kovasti että huomenna siirrettävänä olisi edes yksi valioyksilö.

Toivottavasti muistin nyt kaikki ja kovasti onnea kaikille siirtoon meneville!! :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja onnea Sebulle plussasta!! :heart: :heart: :heart:
Halaukset teille, Äititär ja Kifa! Pidetään kuitenkin vielä toivonkipinä yllä testipäivään!!!
Ripperille pahoittelut solukadosta! Pidän peukkuja, että hedelmöittyneet ovat sitkeitä sissejä! :heart:
Mä en uskalla siirtyä tuonne odotuspuolelle vielä ennen, kuin ultralla on varmistunut, että plussa on todellinen raskaus joten tänne jään roikkumaan.. :)
Tsemppiä kaikille!!!
 
iicalle ja ripperille onnittelut hyvin menneistä punktioista. harmi kuitenkin ripperi kun alkioita oli tullut vain 4; toisaalta siihen onnistuneeneen raskauteen ei tarvita kuin 1 alkio. :hug:

(.) täällä olo on tosi hyperinen edelleen; todella hankala oleilla, kun ei meinaa hengittää ja liikkua pystyä. no, otan kaiken vastaan niin kauan kuin saan olla raskaana!! :heart: aamulla oli niin kovat kivut ylävatsalla, että hyvä kun en päivystykseen soittanut. tosin mietin vaan siinä, että eipä ne siellä mitän osaa heti auttaa. kipu meni 10 minsassa ohi; mutta oli se kova - koko yöävatsa ja selkä tulessa. aamulla heti kun heräsin olo oli tosi hyvä, mut ei tarvinnut kuin keittiössä ja vessassa käydä niin tuo polte alkoi; meni kyllä ISTUALTAAN ohi.
 
Kirjoitanpa nyt tänne vielä, vaikka mut on jonosta jo poistettu. Mulla olis huomenaamulla ollut se kolmosultra. Tänään soitettiin että jos voisinkin mennä jo tänä iltana sinne...ei kerrottu että miksi. Epäilen, että varmistetaan, että hoito voidaan keskeyttää jo tänään niin säästyy sitten yksi päivä mahdollista tulevaa hoitoa ajatellen. Tai sitten olen niin outo tapaus (lääkkeet ei tehoa), että halutaan tutkia lisää. Vähän pelottaa, mut onhan se mentävä.
 
Edelleen täällä odottelen millon menkat suvaitsee alkaa... Alavatsa on tosi tosi kipeenä, tänään on ollut pakko ottaa pariin otteeseen Paramaxii, et pärjää ton vatsan kans. Vielä ei oo näkyny tippaakaan verta, mut luulen, et meillä ne alkiot ei ole edes yrittäneet kiinnittyä, vaan molemmat ovat samantien siirron jälkeen luovuttaneet ilman kiinnittymisyritystäkään... Ainakin tuntus siltä, et kai pp12 olis edes ihan haalee viiva näkyny, mikäli edes pientä yritystä olis tapahtunu...
 
Hoito keskeytettiin. Perjantaina irrotuspiikki niille kahdelle säälittävälle munasolulle ja lauantaina kannattaa varmuuden vuoksi rakastella (HAH - jos ei kymmeneen vuoteen oo tärpännyt niin tuskin nytkään...lääkärikin sanoi että raskaus luonnollisin keinoin on erittäin epätodennäköinen). Sit jouluaattoon asti joudun syömään Primolutia...koetetaan siirtää kuukautiset. Vuoden vaihteessa sit alkais taas piikitykset, jos noi kuukautiset tulee ajallaan. Eli tammikuulle siirtyy tää hoito. Jos kuukautiset tulee Primolutista huolimatta ennen aikojaan niin sitten joudutaan odottamaan seuraavaan kiertoon. Joten mun osalta nää hoidot tosiaan tän vuoden osalta sitten ohi...ei saatu joululahjaksi plussaa. :( Tsemppiä ja plussaonnea teille muille.
 
~~~~2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~




torstai 26.11. VKO 48



Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11. PP13

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11. PP13

Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11. PP10

Memma77 PAS, siirto 18.11. PP8

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11. PP8

lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11. PP7

Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11. PP6

Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11. PP3

sartsa-70 ICSI, siirto 24.11. PP2

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. pp0

Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11. pp0

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11. pp0

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11.

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11.

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11.

AKH 2. IVF, punktio 27.11.

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11.

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12.

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 1./2.12

Sarma 2.ICSI

turilainen 2.IVF marraskuussa

Pirppa75 2. IVF

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS




~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: Heni 2. IVF siirto 6.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.



:flower: myöhemmin onnistuvat :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

SaaraX 2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär 1.IVF, siirto 12.11.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Äititär:
Ainakin tuntus siltä, et kai pp12 olis edes ihan haalee viiva näkyny, mikäli edes pientä yritystä olis tapahtunu...
nii-in. sitä mieltä mä oon aina ollut, ku oon etukäteen testaillut... joten en itsekään tuossa vaiheessa turhia toiveita enää pitäisi. TOTTAKAI sitä vielä toivoo, että jos se HCG vaan nousee hitaasti eikä vielä sen takia näkynyt. :( mutta pahoittelut kuitenkin. :hug:

 
Kiitos dreamer78!olen 26 ja mieheni 28,miehellä kaikki hyväs kunnos,mutta mä olen "rampa"!mun toinen johdin poistettu n.3v.sitten kun tuli kohdun ulkonen ja -08.mitään ei näkynyt masussa ja keskenmeno alko heti kokeitten jälkeen!siinä oli vähän taustaa itsestani!huomen alkais ekat piikit ja en tiiä miten päi sitä olis.maanantaina pitäis mennä jo ekaa ultraa kattelee onko määrä ollu sopiva.minkäs määrän muut pistelee?mulla on 150iu!kehittääkö noi pistokset niitä palleroita enemmän sinne?viimeksi kun lääkäri kurkkasi taisi näkyä ehkä 4 vaan!miten varovasti pitää ottaa piikkien aikana?ei kai pidä makaa koko ajan?TSEMPPIÄ KAIKILLE!
 
Tervetuloa uudet pinoilijat!!
Ja onnea plussasta Sebu!!!!

Täällä punktio menee maanantaille, ja siirto olis sitten ke 2.12. Jänskää! tänään toisessa folliultrassa käyty. piikitykset jatkuu Gonal-F 225mg annoksella, perjantaina viimeinen, samaten menee jarruna Orgalutran. Pregnyl la-illalla ja sitten ma-aamusta päästän keräykseen.

Tässäpä lyhesti omia kuulumisia, nyt hurjan kova väsy. Öitä..
 
Cateye, pahoittelut vastoinkäymisistä!

SaaraX, :hug: Voimia uuteen PAS:iin!!!

Täällä varsinainen testipäivä ja viiva tuli tikkuun ennen kuin ehti laskea sitä pöydälle! :eek:
Kai sitä täytyy uskoa että hormonimäärät lisääntyy ja tuolla masussa jotain tapahtuu!

Katjuzkalle onnea punktioon maanantaina! :)

 
Onnea pirpanalle.
Tänään oli vierallinen testipäivä ja negaahan se näytti kuten arvelin. Mitään muita oireita ei ollutkaan kun lievää kuvotusta mut se saattaa johtua tästä flunssastakin. No nyt vaan nokkapystyyn ja kohti uutta sulatusta. Pitänee ysin aikaan soitella et koska seuraava siirto olis.
Toivotaan muille kunnon plussakelejä niinkun ulkonankin näyttää olevan.
 
Onnittelut minunkin puolestani vielä kaikille plussanneille :flower: :heart:
ja tervetuloa uudet mukaan!

SaaraX, Äititär, cateye :hug: - olen sanaton.
tiltalitti tsemiä uuteen tulevaan siirtoon ja iso :hug: myös sinulle! Onneksi ainakin kuullostat hyvin positiiviselta, se auttaa monessa asiassa, tässäkin.

ripperi, ei tosiaan onneksi tarvita kuin se yksi hedelmöittynyt onnistuneeseen raskautumiseen, tsemiä paljon siirtoon. Tulehan kertomaan sitten kuulumisia.
iica83 huikea tulos, onnea siirtoon. Kuulumisia myös odotellessa :)
katjuzkalle tsemiä loppukasvatteluun ja maanantain tulevaan punktioon, toivottavasti tulee hyvä saalis ja säästyt pahimmilta kivuilta.

).( PP3 ja viime yönä aivan kauhiat painajaiset: kiinnittyi, ei sitten kiinnittynytkään ja sitten taas kiinnityikin... Yritä siinä sitten nukkua levollisesti.
En muistanutkaan, että tätähän tämä oli ja ehdin jo aikaisemmin kehua pitkillä hermoilla :LOL: Tällä kertaan en varmaan jaksa odottaa verikokeeseen vaan testaan ennen h-hetkeä. Mulla virallinen testipäivä olisi ma 7.12. joten siinä on ikävästi se viikonloppu vielä välissä.
Pientä juilintaa lukuun ottamatta olen muutoin ollut oireeton. Eilen kävin rohkeasti treenaamassa, joskin otin hyvin varovaisesti. Tänään olen menossa uudelleen ja vetäjälle olen jo eilen ilmoittanut, että repimistä ja kontaktia pitää välttää. Hullu, mikä hullu, kun kamppailu-urheilun pariin väkisin hakeutuu :whistle: Onneksi vetäjällä on tiedossa edellinenkin hoitokerta, joten tuttu juttu hälle.

Touhukasta torstaita kaikille!

Sannis & huurulainen PP3
 

Yhteistyössä