Loppuraskauden vatsantoiminnasta

Eli onko muilla mennyt loppuraskaudessa maha sekaisin? mulla nyt rv 34+6 ja kolmatta päivää mahassa kiertää ja joutuu vessass juoksee. Viikko sitten paikat oli ihan kiinni ja visusti..siltikkin tässä jo kuukaudenpäivät supistellut ja maha laskeutunut 5pv sitten josta entistä pahemmat liitoskivut, selkä ja supistelukivut.

Heti kun oot syöny niin kauheella kiireellä vessaan kun mahassa käy niin pahasti.
 
mie olen nyt rv 37 ja masu on sekaisin. ollu jo ehkä viikon-kaks. välillä päiviä ettei maha toimi ollenkaan ja sitten tulee päivä jolloin saa jokaisella pisukäynnillä päästää löysät :D sitä jatkuu sitten sen koko päivän. ja taas menee päivä tai pari, ettei mitään tapahdu.
mulla supistelee kans aina välillä. ei kipeästi kuitenkaan, mutta useita kertoja päivässä.
enpä mie kuitenkaan tiiä oisko tässä mitään huolehtimista.. olo on muuten ihan ok.
 
Mullakin on muutaman päivän suoli tyhjentynyt tosi aktiivisesti. Supistuksia en ole huomannut, mutta tuo vessassa ravaaminen alkoi samaan aikaan kun aloin saamaan kommentteja mahan laskeutumisesta, joten ehkä niillä on joku yhteys?
 

Yhteistyössä