Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Mä en kestä kun kaikilla muilla tammikuisilla on jo niin muhkeat masut! (taas se alkaa) Oon niin kyllästyny kuulemaan "voii, onpas sulla vielä pieni masu" -juttuja. Ajattelin joskus rv15, että kyllä se alkaa kasvaa sitten puolen välin jälkeen.. Tänään rv26+0 ja nyt tuntuu, että alkaa jo pienetä vaikka mini on koko ajan ollutkin. Missä se pieni oikein piileksii, kun sf oli kuitenkin yläkäyrillä? :D

//Laitan vielä todistusaineistoa tästä masustani TÄSSÄ ja jokainen voi ihmetellä missä se 900g ja 31cm piileksii ;D

MLM, ihana pallo sulla jo :heart:
 
Viimeksi muokattu:
jjuuli onpas tosiaan siro masu! Hassua kuinka toisilla mahtuu lapsi kasvamaan tuolla sisuksissa, itsellä taas ei mahdu sisään yhtään, maha kasvaa suoraan ulos. Uskoisin että sulla on mukavammat olot sitten kun rv 40 häämöttää, mulla väsyy vatsa ton painon kannatteluun nyt jo, saati sitten kun sen sisältö painaa vielä pari kiloa lisää..

Itsellä nyt rv 31+0
 
jjuuli onpas tosiaan siro masu! Hassua kuinka toisilla mahtuu lapsi kasvamaan tuolla sisuksissa, itsellä taas ei mahdu sisään yhtään, maha kasvaa suoraan ulos. Uskoisin että sulla on mukavammat olot sitten kun rv 40 häämöttää, mulla väsyy vatsa ton painon kannatteluun nyt jo, saati sitten kun sen sisältö painaa vielä pari kiloa lisää..

Itsellä nyt rv 31+0
No niinpä ja kun tämä masu näkyy välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tuntuu kuitenkin koko ajan, vaikka pieni onkin, välillä tuntuu masu kauhean ahtaalta jo kun pieni ufo pallonen mönkii edes takaisin :D Tuo edellinen kuva oli sellaiselta päivältä, että olin ollut kipeänä.. Nyt hyvin syöneenä tämän aamun kuvat :


Edestöä päin näyttää jo aika pallolta :) Tänään sitte neukkalääkärissä saadaan tietää toi sf jälleen, viimeksi oli yläkäyrillä..

jjuuli 26+5
 
Tosi vähän arpia sinulla Mintynen kun miettiin miten isoa poitsua kanniskelet. Kaunis massu ja tsemppiä äippäpolille! :heart: Mulla on jo hirveät arvet vaikka viikkoja vasta ruhtinaalliset 25+3.. :/ Ei auta rasvaus ei...
Joo, taitaa olla nahka aika sopeutuvaa sorttia, toivottavasti sopeutuu nyt myös takaisin pieneen kokoon. :) Poika tosiaan painoi 3860g ja pituutta 51cm, eli ihan kivan kokoinen kaveri tuolla piilotteli.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88

Yhteistyössä