kish Mä en käsitä miten sulla on kaksi kertaa samankokoinen masu kuin mulla ja oot melkein samoilla viikoilla menossa.. Mahtaakohan toi vielä paljon kasvaa joulukuuksi?
Susimieli: Kieltämättä mun massun koko aiheuttaa hämmennystä vähän kaikkialla.
Mä vähän luulen, että tää massu ei enää hirveesti ees kasva.. Tai voihan tästä tulla vielä vaikka kuinka iso!
Namppis Ootas vaan, tosta se kuule kohta lähtee pullahtaan niin että ritinä käy! Mä katselin just eilen että olin laittanut tänne ekan masukuvan rv 17+2, eikä siinä kyllä juuri näy kuin pienenpieni pullistuma. Nyt tää on sellainen pallura että ei uskoisi samaksi mahaksi..
Ja mullahan ei ole tietoa kumpi on tulossa, 7.10.2011 selviää sitten kun on vauvan painoarvio ultra ja "Synnytystapa-arvio" tämän raskausdiabeteksen takia
Itellä ollu alusta asti todella kova poikaolo, ensimmäinen on tyttö
Tässä meikäläisen pallura, viikkoja 29+4.
Alkaa tuntua isolta!
Niin ja poikaa lupailivat, maha on kyllä kokonaan tossa edessä, mutta liekö kiinnni enemmän mun rakenteesta kuin vauvan sukupuolesta..
Täällä meidän masukuvasarja tältä päivältä eli 25+5 koossa nyt Eipä ole juurikaan kasvua tapahtunut viime viikosta, koskahan tämä masu alkaa ihan tosissaan kasvaa?
jjuuli veikkasi oikein, eli poikaa meille odotetaan 100% varmuudella (lapsivesipunktio on asian todistanut). Kyllä tuo masu ainakin silleen "poikamasu" on, että sivuille ei ole levinnyt eikä takaa näy että odottaisin. Esikoinen on kans poika ja samanlainen oli massu silloinkin.