Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Ei ole tietoa kumpi on tulossa:) on tosi alhaalla ollu alusta asti, rakenne ultrassakin ultraaja sanoi että vauveli oli pää ihan tuolla alhaalla ikään kuin lähtöasemissa...saa nähä kun lopussa yleensä maha laskeutuu niin roikkuukohan mulla sit maha jalkojen välissä:) Mulla on jotenkin hassunmallinen kohtu vissiin kun esikoisestakin oli aika alhaalla, ylhäällä kylkiluiden kohdalla ihan tyhjää:)
 
Mindy oliko teillä itsellä tietoa kumpi tulossa?! Viimeviikollahan heitin villisti että voisi olla poika...tästä kuvasta taas voisin sanoa että voisi olla tyttö :D
Oletko sä muuten tuola meidän joulukuisten ketjussa ollenkaan?!:confused: Tervetuloa jos et :wave:

Tässä mun masukka rv 26 :heart: Mitäs tästä sanotte?!
4D ensiviikolla =)

 
Jospas minäkin toisin oman röllykkäni näytille oikein lasketun ajan kunniaksi. :D Toivottavasti tuo tämänpäiväinen oli viimeinen kuva tästä pallosta. :whistle: Kyseessä siis toinen raskaus ja kolmas lapsi.


Pahoittelen, ettei ensimmäinen kuva sovi tähän kategoriaan, mutta tein samalla kollaasin koko raskausajasta.

Terkuin tositoimiin kaipaava Epeti rv40+0
 
Ihania masuja kaikilla:heart:

Tässä ekat kuvat tähän pinoon :) Eka kuva on viikko aiemmin, uusin kuva tänään 22+0. On se ehkä aavistuksen kasvanut. Toista odotan ja toinen tyttö olisi tulossa. SF-mitta oli 21+0 17cm ja sijoittui keskikäyrälle :)

21+0 (viikko sitten)



Tänään 22+0 ja otettu aamusta (siksi kuva hämyinen)



Pistetään vielä iltamasu 22+0, hieman paisuksissa :D

 

Yhteistyössä