Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Täällä on varmaan jossain 44 sivun seassa joku joskus kysellytkin ohjeita kuvan julkaisuun, mutta en jaksa lukea kaikkea läpi... :ashamed: Eli voisko joku kerrata ohjeet, kuinka saa julkaistua tuollaisen kuvan suoraan tänne? (Eli tiedän kyllä miten sais linkin Aijaa.comista, mutta haluisin laittaa tosiaan kuvan suoraan...) Kiitos jo etukäteen!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasunaskali:
Täällä on varmaan jossain 44 sivun seassa joku joskus kysellytkin ohjeita kuvan julkaisuun, mutta en jaksa lukea kaikkea läpi... :ashamed: Eli voisko joku kerrata ohjeet, kuinka saa julkaistua tuollaisen kuvan suoraan tänne? (Eli tiedän kyllä miten sais linkin Aijaa.comista, mutta haluisin laittaa tosiaan kuvan suoraan...) Kiitos jo etukäteen!:)
Otat sieltä aijaasta sen linkin missä lukee pikkukuva ja liität sen tänne niin kuva näkyy suoraan!! Ihania masuja kaikilla <3
 
Ihania masuja taas kaikilla täällä :heart:



siinä mun oma, kuva otettu rv 25+2 ja nyt rv 25+5 :)

muoks. näyttääkö tyttö-vai poikamahalta? mulla ei oo mitää hajua mitä "eroa" niillä on :D

Rakenneultran mukaan tyttö ois tulossa :)
 
Moro


laitanpa minäkin ensimmäisen masukuvani eetteriin, mikäli osaan... Kuvia olen kyllä viikoitain muistellut ottaa, mutta kasvu on ollut vanhan mallin mukaan hitaan puoleista - olen sellainen sisäänkasvattaja ;)

Maha tässä parin päivän takaa viikot 34+6

sannri ja maha-asukki 35+1
 
Piti tulla kurkkimaan mille täällä pinossa näyttää. Itsellä on vasta kasassa 13+4, että ei hetkeen vielä asiaa tähän pinoon! :D
Upeita masuja on kyllä kaikilla!

Sannri onpas söpön pieni vatsa, ihana! Ei uskois, että viikkoja jo noinkin paljon... :)

vauvahaaveita Jokos masusta on jompikumpi tullu vai vieläkö masua kasvattelet? Tsemppiä synnytykseen, jos se on vielä edessäpäin. :)
 
Kiitti:heart:

Kovin on kauniita mahoja kaikilla! Ihana seurata kuvia, kun jokaisella on omannäköisensä maha:)

Eka raskaudessa minua harmitti kun maha oli niin pieni, etteivät ihmiset edes tajuneet, että olin raskaana. Toisessa otin jo rennommin, nauratti vaan lähinnä jos joku kommentoi. Paras oli paria päivää ennen laskettua-aikaa perjantai päivänä syyskuussa, kun jouduin kys:ille käyrille makaamaan ja siihen sattui tulemaan sitten kuvausporukka, joka otti arkistovideokuvaa äitipolilta. He siinä sitten jutustelivat ja kysyivät millonkas on laskettuaika? Kerroin sen olevan sunnuntaina ja he siihen sitten, että: niin niin, sunnuntaina, mutta marraskuussa vai joulukuussa? Minä siihen vaan, ei kun tulevana...:D

Nautin nyt tästä ihanasta palleromahasta, kun on todennäköisesti viimonen.
 

Yhteistyössä