Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Mindy paljaasta masusta ehkä helpompi arvata mutta sanoisin poikamasuksi näin äkkiseltään:heart:

Ihania masuja kaikilla! Laralla kasvanut viikkojen edetessä valtavasti, ihana!:heart:
Nallulla myös kaunis pallo:heart:
 
Ensi viikolla sitten paljasta masua :whistle:
Linea negraa ei näy vieläkään, esikoispoikaa odottaessa näkyi näillä viikoilla. Maha kyllä kasvattaa melkoista karvapeitettä itselleen, lie kylmä talvi tulossa sitten...:D
 
Viimeksi muokattu:
Lara mullakin maha pomppasi yläkäyrille tässä viimeisten kuukausien aikaan ja sf-mitta olikin viimeks 36cm (39+6, kasvanut taas sentillä viikkoa edeltävästä), vaikka mullekkin on veikattu käsikopelolla normaalikokoista vauvaa. Neuvolan-täti sanoi, että kun olen muuten niin pieni ni siksi maha on niin valtava.
Felessa ja kääpiö 40+2
 
Moro


laitanpa minäkin ensimmäisen masukuvani eetteriin, mikäli osaan... Kuvia olen kyllä viikoitain muistellut ottaa, mutta kasvu on ollut vanhan mallin mukaan hitaan puoleista - olen sellainen sisäänkasvattaja ;)

Maha tässä parin päivän takaa viikot 34+6

sannri ja maha-asukki 35+1
Uusi kuva, pari viikkoa edellisestä 36+5 - kasvaako tää ollenkaan. Ahdistuksen määrä mahassa kyllä kasvaa. Kaveri liikkuu kiitettävästi, ei ole laskutunut ja heittää jatkuvaan arpaa ollakko ylös- vai alaspäin:rolleyes:

sannri
 

Yhteistyössä