Paiju Hyvä, ettei ole ollut mitään lapsiveden tihkumiseen viittaavaa ja että pääset neuvolaan jutteleen vielä asiasta! Eilen illalla oli kyllä täälläkin aika kovat jumppatuokiot
, muutama jalkojen oikominen napsahti kylkiluihin aika napakasti. Joten eipä hän kyllä varsinaisesti olekaan vielä rauhoittunut. Toisaalta eipä tarvi vielä ainakaan mitään liikelaskentaa suorittaa
illusia76 Otetaankohan multa streptokokkinäytettä? Perjantaina on seuraava neuvola, eikä kyllä ole ollu mitään puhetta sen ottamisesta
Mullakin on ollut pinna vähän kireellä. Minäkin aattelin, että pikkuinen tulisi vähän etuajassa, kun mullakin on ollut suppareita, vaikkakin kivuttomia. Ymmärrän kyllä, että varsinkin sen sun taannoisen yön jälkeen sulla on jo kovastikin odottava mieli :hug: Onneksi meiltä ei vielä ihan hirveesti ole kyselty synnytyksen alkamisesta ja toivottavasti eivät alakaan kysellä!
Nonna78 Hienoa kuulla, että kaikki on hyvin tytöllä ja pojalla! Aika jännä muuten, että teillä tyttö on isompi kuin poika
Jospa hän on päättänyt jo masussa ottaa isosiskon ja pomon aseman
Aamulla soitin muutosverokortin sosiaalietuuksia eli vanhempainrahaa varten, jonka sitten toimitan kelalle. Aika korkea veroprosentti tuli siihenkin :kieh:, kuulemma etuuksien vähennyksiin ei lasketa mm. työeläkevakuutusta. Eipä tietenkään, ettei kukaan vaan saisi etuusrahoja liian "halvalla". No on se prosentti nyt kuitenkin parempi, kuin se, että palkasta otettavaan prosenttiin olis lisätty se 2%...
Tänään pitäis vielä luututa talo loppuun, eilen sain jo aloitettua. Oli aika energinen olo, mutta illalla olinkin sitten ihan poikki sillä seurauksella, että hermot meni miehelle, kun hän raukka auttoi mua selvittelemään noita verojuttuja :ashamed: Itkuksi meni ja sanoin sitten, että olen niin väsynyt eikä yhtään kiinnostais hoitaa verojuttuja tässä kaiken muun lisäksi. Ajatukset pyörii synnytyksessä ja vauvassa niin paljon, ettei tunnu aivokapasiteetti riittävän muuhun. Onneksi mies on niin rauhallinen ja ymmärtää :heart: (Mitään sen suurempia suppareita mun siivoaminen ei kyllä aiheuttanut.)
Toivottavasti nuo lauhemmat ilmat muuten jatkuis pitempään tai ainakin sitten, kun pikkuinen saapuu, niin olisi vähän lauhempaa. Ettei tarvis olla sisällä hirveän kauaa. Ois aika ankeeta olla sisällä vaikka kuukausi niin, kuin viime tammi-helmikuussa oli yhteen menoon paukkupakkasia...
Unohtu melkein lisätä tuo
sf-mitta, mulla se oli jo 34,5 mutta vauvan laskeuduttua viime viikon mittauksessa se oli 34.