*Lomakuva-ketju*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Nueva :heart:.

Tuo Slovenia on kyllä jotenkin sellainen maa, että sieltä löytyy kätkettyjä helmiä toisensa perään, luonto ja Ljubljana...Mulla ei aika riittänyt tuonne Bledille ja vieläkin harmittaa! Hienoja kuvia anneka!

Laitan vielä pari sekalaista seurakuntaa..:)

Setä myy sukkia Istanbulissa

Sininen hetki vuorilla
Sargans, Sveitsi

Vähän huonolaatuinen otos, mutta tiivistää erinomaisesti ukrainalaisen kaupanteon :D
Odessa, Ukraina

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä laitan vielä yhden eläinkuvan :saint: Tässäpä muhkea rouva (vai liekö herra) samaisessa eläintarhassa kuin pikku-paviaani.

23ljsqa.jpg

Mainio!! :D

^En oo opiskellut! Vois olla kiinnostavaa ja hyödyllistäkin joku kurssi kyllä...Varsinkaan kun tekniikasta tai kuvankäsittelystä en ymmärrä muuta kuin että zoomia osaan käyttää ja siinäpä se sitten olikin. Kiitos kehuista! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Terkkuja Autobahnilta! :laugh: (sori, ihan tyhmä kuva, mut oli pakko laittaa kun osui silmään.. Ja meidän reissu kun oli käytännössä autossa istumista euroopan motareilla, niin on aika just tota mitä meidän reissu oli.. )
http://www.aijaa.com/v.php?i=5265887.jpg

:o En tulis kyytiin.... :x ( nimim. nopeaa vauhtia autolla kammoksuva :snotty: )

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Tässä joitakin kuvia muutaman vuoden takaiselta interraililta:

Praha

Slovenia, Bled-järvi

Venetsia

Bratislava

Hienoja kuvia.... :wave: Itsellänikin oli haaveena nuorempana lähteä reilaamaan mutta toteutus jäi....

Suomen kesä on törkeän kaunis. Täällä jos missä vihreä on vihreää. Ei mitään harmaan, paksun paskan peitossa olevaa kälyisyyttä vaan vedensininen taivas ja upeanvihreät nurmet & puut.

Mii laik :heart:

Nakkasin yhden noista Suomi-kuvista taustakuvaksi :). Tähän aikaan vuodesta on täysin käsittämätöntä, että tämä maa todellakin näyttää joskus myös tuolta kuin noissa kuvissa! Luojan kiitos, aina ei ole marraskuu vaikka tähän aikaan vuodesta meinaakin usko loppua...

Ultramariinille vielä kiitos :heart:. Olisi hyvä jos saisin tekniikankin vielä kuntoon mutta kiva jos ainakin tunteet välittyy, ihmiskuvissa se on helpompaa kuin maisemissa, siltä ainakin tuntuu :).

Kiva ettei heti haukuttu mun kuvia.. :) hienoja ne ei ole, kun en valokuvausta harrasta, mutta jotenkin tykkään kun niistä näkyy värit niin kivasti, mä rakastan Suomen kesää <3 Turun ympäristöstä siis on otettu viime kesänä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Suomen suvea:
Kiva ettei heti haukuttu mun kuvia.. :) hienoja ne ei ole, kun en valokuvausta harrasta, mutta jotenkin tykkään kun niistä näkyy värit niin kivasti, mä rakastan Suomen kesää <3 Turun ympäristöstä siis on otettu viime kesänä :)

Juuri olin tulossa tänne kysymään että mistä nuo kuvat olikaan otettu! :)

Laitan vielä pari ja nostan samalla jos saatais vielä kuvia...

Rinkelinmyyjä työssään. Taustalla olevat pojat selvästikin näkee jonkun kuuman chiksin kävelevän ohitse, pää kenossa joka pojalla :D.

Vähän terveellisempää välipalaa, kuorittuja porkkanoita ja muuta hedelmäkärrissä :).

Perhe ostoksilla.

Vauhdin hurmaa Prinssisaarilla. Näillä saarilla ei oo moottoriajoneuvoja lainkaan, paratiisi! Vain laiskoja kissoja, hevosvaunuja ja pitsihuviloita...

Manhattanin jylhää maisemaa

Ihanaa neukkuarkkitehtuuria. Ja tämän nähdäkseni matkustin yhteensä 34 tuntia venäläisen junan kolmannessa luokassa...Kyllä kannatti :D.

Uutta & vanhaa Suomenlahden toisella puolen.

Neljä ekaa kuvaa on Istanbulista, rakennuskuvat taas New Yorkista, Murmanskista ja niinkin eksoottisesta paikasta kuin Tallinnasta...

Olisi ehkä reilua kaunista Suomi-neitoa kohtaan laittaa pari kuvaa kotimaastakin :).

Hangon vanha vesitorni

Maisema yllämainitusta tornista, tämä on kyllä niin suomalaista...

Jopolla pääsee minne vaan!

Laiva horisontissa, maisema Suomenlinnasta

Yhteistyössä