*Lomakuva-ketju*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Miks mun kuvat ei näy!?!?
Mites se kuvan lisääminen tänne suoraan taas menikään...?

Aijaasta valitse sieltä kuvan alta, (kun se siihen ruudulle latauksen jälkeen tupsahtaa) rivi "iso kuva". Kopioi se, ja liitä viestiin, niin saat kuvan viestiisi näkyviin :). Kannattaa katsoa minkä kokoisena haluat, mä valitsin sen pienimmän, siis silloin latausvaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:
On mulla suurkaupunkimmo oikeasti, enkä ole kovin matkustellutkaan. Ei ole vain ollut tilaisuutta tai varallisuutta sitten nuoruuden. Mutta joskus, kun on aikaa. Mies on monta vuotta puhunut Isosta Ompusta, minä taas toivoisin pääseväni johonkin Irlannin maaseudulle tai vaikka kiertämään jonkun maan pikkukyliä. Mulla tulee ahdistus jo Helsingissä ihmisistä. Liikaa tungosta, liikaa ääntä, liikaa ihmisiä.

Eikää, kun kannattaa lähteä heti :)! "Sitten joskus" voi olla liian myöhäistä! Eri asia tietysti, jos sille ei ole niin tarvetta kokenut..Mä elän matkustamisesta, niin hankala sanoa. Mutta ehkä voisitte tehdä kompromissin, että menisitte muutamaksi päiväksi New Yorkiin ja sieltä jatkaisitte pikkukyliin. Tällä systeemillä voi matkustaa ja nähdä mahtavia paikkoja myös erityisesti Italiassa, pieniä ja isoja kaupunkeja sikinsokin.

Ei heti, heti kun on varaa. Kun se on ansaittua. Nyt näillä varoilla se ei vielä nautittavaa. Ja siihen on oltava aikaa. Ja oikeastaan, kammoan tosi paljon koneita, enkä vain vähän. Sen sijaan olen mitä onnellisin mummolan rantahiekalla, kävelen lähteelle ja juon kylmää vettä, niin että otsassa tuntuu. Uin (kuten profiilista näkyy) ja juoksen saunaan. Pistän tulen hellaan ja teen hommia. Ei minulla oikeastaan ole kamalasti haluakaan ulkomaille :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:
Ei heti, heti kun on varaa. Kun se on ansaittua. Nyt näillä varoilla se ei vielä nautittavaa. Ja siihen on oltava aikaa. Ja oikeastaan, kammoan tosi paljon koneita, enkä vain vähän. Sen sijaan olen mitä onnellisin mummolan rantahiekalla, kävelen lähteelle ja juon kylmää vettä, niin että otsassa tuntuu. Uin (kuten profiilista näkyy) ja juoksen saunaan. Pistän tulen hellaan ja teen hommia. Ei minulla oikeastaan ole kamalasti haluakaan ulkomaille :ashamed:

Tosiaan, matkailla voi niin eri tavalla...Budjettimatkaajan näkökulmasta (hostelli max 20e/yö ) en malttaisi odottaa :D. Mutta tuo varmaan vaikuttaa, miten paljon sitä lähtemisen poltetta on. Jokainen rakentaa omannäköisensä matkan :).

Ei jaksa laittaa enaa kuvia. Olen aika tasaseen tahtiin tanne aina kuvia laittanutkin. Mulla on miljoona kuvaa reissuista, vaikea alkaa valita mita laittaa esille.

Kiva katsoa kylla muiden kuvia :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Hyvin pysyi eläimet häkeissä, Jardim Zoológico

90860j.jpg

:D

Hiilivaunut
Murmansk, Venäjä

Paikallinen vanharouva iltapäivätupakalla
Istanbul, Turkki

Pöytä yksinäiselle lounastajalle
New York, USA

"Minä suojelen sinua kaikelta"
Bukarest, Romania

Upeita kuvia jokainen!!!! Jotenkin näistä kuvista huokuu tunnelma.... :heart:

Ja vielä pari.

Hassut pojat Istanbulissa :)

:D

VR:lle värivinkkejä...
Chisinau, Moldova

Tai sitten ei.... :laugh:

Italialaiset ovat hyviä löytämään kauneutta arjesta
Como-järvi, Pohjois-Italia

:flower:

Euroopan ihanin kauppahalli häikäisi silmät matkustettuani sinne suomalaisen joulukuun keskeltä!
La Boqueria, Barcelona, Espanja

:p

Terkkuja Autobahnilta! :laugh: (sori, ihan tyhmä kuva, mut oli pakko laittaa kun osui silmään.. Ja meidän reissu kun oli käytännössä autossa istumista euroopan motareilla, niin on aika just tota mitä meidän reissu oli.. )
http://www.aijaa.com/v.php?i=5265887.jpg

Yhteistyössä