lomailu tökkii..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä72

Vieras
mulla 2 edellisestä,miehellä 4 ja 1 yhteinen.mä saan elatukset+lapslisät et mun pitäs kustantaa kaikki omien lasteni lomat!mies maksaa elatuksia.muistaa kaikkien synttärit,joulut ja syötetää joka toinen viik.loppu 4 lasta omasta pussista(kyl välillä ahistaa) Ja silti mies ei ymmärrä jos haluun lapset mukaa laivalle esim.(ku enhän mäkään voi omia viedä)mut must se kuuluu ex:lle ku saa niist rahatkin?mielipiteitä??..ja vielä semmonen juttu et ku muksut tulee ni aina kysyy joku et osta mulle tota tai sitä ärsyttää

jos maksaa elatusmaksut, eihän etävanhemman ole pakko sitten muuhun jos ei itse halua.
meillä mies maksaa kahdesta lapsestaa eltustuet ja eipä sitten muuta kun ovat meillä joka toinen viikonloppu ja kesällä 2-3 viikkoa. ei hän heille osta mitään ylimääräistä ja lomat hoitaa hänen ex vaimonsa. ei kukaan siihen pakota vaikka ex välillä napiseekin.

Meillä mies kyllä lomailee viikonloppulastensa kanssa, vaikka elarit exälle maksaakin.
Hän ostaa myös lapsilleen jotakin pientä joululahjaksi, samoin synttärilahjaksi. Vähän tilanteesta riippuu, jääkö ne tänne viikonloppukotiin vai menevätkö lasten vakikotiin. Lasten äiti ei tykkää että täältä mitään heille tulisi, ei kelpaa vaatteet, ei kengät, ei mitkään. Isä olisi kyllä valmis ostamaan, jos lapset vain saisivat käyttää.

Yhteistyössä