Loma on tehnyt tehtävänsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wieruus

Vieras
Meillä muksut ja talonemäntä ovat edelleen tähän aikaan yökamppeissa. Puolisoni lähti töihin, joten oletettavasti hän on asiallisesti pukeutunut.

Lapset alkaneet nauttia näistä hitaista aamuista. Ensi viikolla onkin sitten jo paluu arkeen kun koulut, eskari ja hoito alkaa.

Meillä ollaan myös niin lomatunnelmissa, mutta niin sitä pitääkin. Selän takia on pakko nousta sängystä ihmisten aikoihin ylös, mutta jos ei olla lähdössä mihinkään, niin yöpaidassa voi rauhassa olla kotosalla. Vielä viikko lomaa, ihanaa! Kannatti ottaa muutama palkaton päivä, ettei tartte vielä loppuviikosta mennä töihin sormia pyörittelemään.

täällä myös hitaita aamuja, lapset ihme kyllä leikkii kotileikkiä yhdessä vaikka onkin ikäeroa melkein neljä vuotta. ihanaa!

mulla olis lomapäiviä vaikka kuinka mutta mahdollisuutta niiden pitämiseen tähän aikaan hyvin vähän :( mutta onneksi sain tämän pari päivää pittä itse ja lapsille saatiin järjestettyä parin viikon loma tähän jouluun.... tekee hyvää kaikille!

Sama täällä. Justiin tänään mietin kun aamulehteä hain että kuinkahan sitä tottuu taas ensi viikolla arkirytmiin? Nyt kun on jo reilun viikon tätä lomaa elellyt.
Ja meillä poikkeavaa tässä lomassa on se että meidän aamuvirkku kuopus on nukkua posottanut koko loman puoleen kymmeneen-kymmeneen ja normaalisti herää vapaallakin viim, seitsemältä. Näinköhän sitä pitää ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja loman vikat päivät tarttua normi rytmiin.
Jotenkkn tää vaan tuntuu niin luksukselle kun mulla ei kesälomakaan ollut.

Yhteistyössä