Lola Wallinkoski on nykyään XL-malli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mainostaa Anttilan XL-mallistoja, kovin on tuhdissa kunnossa

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=439768&shopId=12653&findPath=true&compartmentId=13154&categoryId=13158&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#
 
No just! Tosi tuhti, mai ääs. Ärsyttää tuollaiset XL-mallit mitkä on oikesti ihan normi kokoisia. Tai oikeastaan ärsyttää kaikki lehdet mitkä mainostaa XL-vaatteita norm. naisilla.

Murr :(
 
Ap:lla taitaa olla vähän hämärtynyt tuo käsitys mikä on terveellisen näkööstä ja mikä ei. Nuo monet xl-mallit ei todellisuudessa ole kovinkaan paljoa ylipainoisia jos ollenkaan.

Mielummin mä näytän Lolalta kuin joltakin "luut näkyy nahkan läpi"-tyypiltä.
 
No ei hänestä kyllä tuhtia saa tekemälläkään... mä olen nähnyt aika hiljattain ihan livenäkin ja vaikka oli talvivaatetta päällä, niin silti oli ihan "normaalin" näköinen. Ja tosiaan, nuo solisluut ei kyllä tule esiin, jos on liikakiloja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Tai oikeastaan ärsyttää kaikki lehdet mitkä mainostaa XL-vaatteita norm. naisilla.

Murr :(

vielä ärsyttävämpää on se että normaalipainoiselle ihmiselle on monet xl-mallistojen pienimmistä vaatteista ihan sopivia...

No todellakin!! Mut miks itsellä se on sit niin vaikeaa ostaa niitä xl-kokoisia vaatteita?? Aina jos menee joku Seppälän S-koon paita päälle on ihan JIPPII ja sit housut on kokoa 42 niin on ihan läski?

Pitää muuttaa asennetta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Luuthan sitä tuosta kaulukseata paistaa, samaa katsoin telkussa. Eikä noita luita näy jos on oikeesti pulska.

Mä siis voin uhkean 77 kilon painoni kanssa olla ihan tyytyväinen, solisluut näkyy vielä (vai mitkä ne on nimeltään) niin en ole oikeasti pulska :saint:
 

Yhteistyössä