tervehdys!
eilen en sitten kerennytkään koneelle sen lekuri reissun jälkeen.
no poskiontelotulehdushan mulla sitten oli,viikon lääkekuurin sain.
tänään olo on ollut jo siedettävämpi,onnksi.sillä en olis jaksanu enää yhtään päivää yskiä.
teillä kaikilla on ihania koteja..miekin äkkiä tos räpsin keittiöstä kuvia (ku isäntä oli autotallissa käymässä) mutta en niitä ole vielä koneelle saanut.
anopeista on ollut puhetta.miulla on tosi ihana anoppi,oikein sellanen vanhan ajan mummo (pien ja pyöree) eivät puutu meijän asioihin,eivätkä tuppaudu kylään,vaikka samalla kylällä asuuvatkin.
neuloo jatkuvasti villasukkia.
ex-anoppi,huh huh..kyllä taas ex-kälyn kanssa siunuusteltiin sitä.joululahjaksi se oli ostanut noille lapsen lapsille suklaa rasiat!! :headwall:
kyllä likatkin olivat vähän pettyneitä mummon lahjoihin..mutta edellisenä joulunakin tuli vaan pienet suklaa rasiat..ja tuli likkoloille joulukorttikin..mutta tänä jouluna ei edes tullu sitä korttia..sanoinkin et eipähä ens jouluna mene ex-anopille edes likoilta joulukorttia..nuuka ku mikäki.. |O
apua mitähän miun piti kans kommentoida? :headwall:
pitääköhän minunkin ottaa se vihko johon merkkaan,mitä pitäs muistaa kommentoida..
tuutilulla teillä tosi kodikkaan näköstä,ja ihanan värinen talo teillä on =)
meilläkin olis ens kesänä urakka et maalattas tää torppa,nyt tää on punanen,ja ikkuna puitteet ja kulmalaudotukset ovat valoiset.siniharmaan sävy olis toiveissa
ihme et isäntäkin samaa mieltä on tosta väristä..
myökin ollaan tehty remonttii tässä pikkuhiljaa,lattiat vaihdettu joka huoneeseen ja maalattu,silloin keväällä kun muutettiin sitten likkojen kanssa tänne heinäkuussa.miehen ex-llä pikkusen toisenlainen tyylitaju kun mulla..(vai olikohan hällä sitä tyyliä,ja mulla ei
)
ihmetytti vaan kun joka huone erivärinen.mie halusin vaaleet seinät..ja tekstiileillä sitten voi väriä luoda elämään.
uudistusta tekis mieli,haluaisin keittiöön uudet verhot..vanhempi tyttö sano mulle yks päivä et mitkä mummoverhot oot keittiöön laittanu..kun olin laittanu sellaset kukkaverhot
tosin oli ne mun äidiltä saadut..
kukahan se nyt laihutuksesta kysy..mulla on nyt viikkoon pudonnut 900g painoo,syön painonvartioiden pisteiden mukaan.
ihme ettei ole niin kamalasti tehnyt mitään makeeta mieli..
venlan laitoin ulos nukkumaan,pakkanenkin laskenu,ei ollu enää ku 0,9 astetta..kohta tietysti vettä sataa
tänään olis tarkotus keitellä venlalle pikkusen vaapukka kiisseliä,en ole noita hedelmä soseita moneen päivään antanut.
tänäänkin tyty söi oikein mallikkaasti perunaa patattia ja pikkusen maissia.
minkalaisia tutteja teillä vauvat syö? ostin venlalle sellasen 5kk ylöspäin olevan tutin,mutta sattukin yötutti joka hohtaa pimeessä..vertasin sitten tytyn tämän hetkiseen tuttiin niin pikkusen isohan se tuttiosa tossa yötutissa on nyt meillä niitä 0-7kk tutteja.
mutta mitäpäs tänne sen kummempia..
tervetuloa uudet =)
niinukka ja venla