***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Pikavisiitillä vaan kun mummo meillä kylässä =) Pessi on sit näköjään lopettanu päivänukkumisen hetkellisesti :kieh: silmät punasena kiljuu eikä oo suostunu tänään nukkuun kun kaks puolen tunnin pätkää... :eek: :eek: tai jotain...

Palaan myöhemmin kun saan lueskeltua noi jutut.

Ainiin...mulla oli tänään päiväkahvi seuraa,joten jotain piristystä tähän päivään sentään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Heidi
Ei kannata olla kade :hug:
Myö ainakii tuutilullan kanssa (muitakii varmasti) ollaan pyöritetty kotia useemman vuoden ajan ja monen lapsen kanssa. Ajan myötä siihen vaan tottuu tekemään asiat "siinä sivussa".
:LOL: juu ja jättää puolet tekemättä jos ei huvita! Eipä nuo minnee karkaa sillä aikaa vaan oottaa hetkeä jolloi taas kinnostaa :) Paitsi ruoka on perhana pakko pöytään päivittäin saada

Eineksien käyttöäkään ei kannata hävetä, jos ne perheelle vaan uppoo. Meidän penskoille kun ei kelpaa... :kieh:
eipä kelpaa meijenkään omille pahemmin. Kuka lie opettenut koti ruokaa syömään |O :D no eipä sen puolen, kalliiksi valmiin syöttäminen tulisi tälle porukalle.

Kiitos kaikille lohduttavista sanoista ja neuvoista.. =) En tiedà sitten onko meidàn vauva erikosta sorttia mutta ei ole ikinà kelvannut sitteri tai jumppamatto.. Olen yrittànyt pistàà pòydàllekkin ettà nàkee mità teen tai ainakin olisi sen verran rauhassa ettà saan syòdà, mutta eipà neitià innosta muu kuin sylissà pyòriminen.. Yksi paikka on maailmassa ihana sylin lisàksi ja se on hoitopòytà.. mutta sinnekin on paha jàttàà yksikseen.. Siinà meillà vieràhtàà 40 minuuttiakin :D Jalkoihin tietty sattuu mutta saapahan niskat ja kàdet levàtà :LOL: Hassuin juttu on ettà sama ei kuitenkaan onnistu leikkimatolla tai sàngyssà.. Periaatteessahan vauva on molemmissa makuuasennossa ja vaikka minà kuinka lepertelisin ja leikkisin niin itku tulee.. :/ En ole paljoa valitellut vaikka syòmàànkààn en ehdi,kun annika on yòt aina nukkunut tosi hyvin, mutta nyt se ei enàà yòllàkààn nuku! Illalla hirveà paniikki itku joka kestàà tunnin verran ja sitten siità pari tuntia ja alkaa uikuttaminen uudelleen ja heiluminen.. Sellaista se on sitten parin tunnein vàlein koko yò.. Unipussia olen kokeillut mutta siitàkin nykyààn hermostutaan kauheasti.. Jos nyt jatkuu tàllaisena viikonlopun ylikin niin vien sen lààkàrille.. Jos vaikka olisi korvatulehdus tai jotain muuta..
Harmittaa vaan àitiàkin kun ei saa ollenkaan levàtà ja aina pitàà hirveàà showta vetàà ettà saa muksun pidettyà tyytyvàisenà ja koto hommatkin kasaantuu.. Niskat on jumissa ja pààtà sàrkee..Plaaah.. on se kiva tààllà valitella ;) Mutta positiivisena asiana on ettà àiti saikin kun saikin itselleen laukun.. tosin hirveàn huonon omantunnon saattelemana :ashamed: Piti sitten mennà ostamaan àkkià annikalle uusi purulelu.. :D Onko tààllà muuten ketààn hierojaa joka voisi tulla hieromaan jumiutuneita niskoja ? :D

Heidi
Myö ainakii tuutilullan kanssa (muitakii varmasti) ollaan pyöritetty kotia useemman vuoden ajan ja monen lapsen kanssa. Ajan myötä siihen vaan tottuu tekemään asiat "siinä sivussa".
:LOL: juu ja jättää puolet tekemättä jos ei huvita! Eipä nuo minnee karkaa sillä aikaa vaan oottaa hetkeä jolloi taas kinnostaa :) Paitsi ruoka on perhana pakko pöytään päivittäin saada

Eineksien käyttöäkään ei kannata hävetä, jos ne perheelle vaan uppoo. Meidän penskoille kun ei kelpaa... :kieh:
eipä kelpaa meijenkään omille pahemmin. Kuka lie opettenut koti ruokaa syömään |O :D no eipä sen puolen, kalliiksi valmiin syöttäminen tulisi tälle porukalle.

Sama täällä =)
Se voi tietty olla siinäkii, etten ite eineksiä suostu syömään. Onhan se kiva että äipän ruoka uppoo, ettei muut pihalla pääse sanomaan, et meidän äiti tekee teidän äitien ruuat :LOL: :LOL: :LOL:

Heidi

Sama täällä =)
Se voi tietty olla siinäkii, etten ite eineksiä suostu syömään. Onhan se kiva että äipän ruoka uppoo, ettei muut pihalla pääse sanomaan, et meidän äiti tekee teidän äitien ruuat :LOL: :LOL: :LOL:
ei pääse ei :LOL: arvaas olikos eskarilaisen vaikea sopeutua koulun ruokiin syksyllä. oli huutanut vaan siel ettei tää yhtä hyvää kuin äitin oma. Miä en tykkää teijen ruuista, miä tykkään vain äitin tekemistä jne. :D nyt luojan kiitos on oppinut niitäkin syömään :)

Tuutilulla Tarvii melkosen määrän nallemehua (karhua), että tämän kokonen persaus olalle nousee :LOL: :LOL: :LOL:

Heidi
Meillä tuo kolmonen oli kanssa melkonen sylikissa. Ainoo paikka, missä oli hetken hiljaa, oli sitterissä ja pöydän alla...
Onkohan tyttö parka saanu traumoja :ashamed:

Tuutilulla Tarvii melkosen määrän nallemehua (karhua), että tämän kokonen persaus olalle nousee :LOL: :LOL: :LOL:

Heidi
Meillä tuo kolmonen oli kanssa melkonen sylikissa. Ainoo paikka, missä oli hetken hiljaa, oli sitterissä ja pöydän alla...
Onkohan tyttö parka saanu traumoja :ashamed:
pöydän alla? :LOL:

Mà kokeilen jos olisi vaikka itsekseen siellà pòydàn alla :LOL: Sodassa kaikki keinot ovat sallittuja.. eikòstà ? :kieh:
Valitan àkkià vàhàn lisàà kun se on niiiiin terapeuttista.. ;) Ja tàllà viikolla on tultu korvattua ateriat suklaallakin ja olen lihonut jo kaksi ja puoli kiloa takaisin menetettyà rasvaa... Mulla kun on sellainen tapa ettà jos olen hirmu vàsynyt niin syòn sokerista.. ei se mitààn auta mutta tuleepahan jotakin hyvàà edes suuhun ;) JA HOUSUT KIRISTàààààààààà :kieh:
Okei nyt on parempi mieli, kiitos :D

Blääh...Ei tuo meidän remontti oikeen nopeesti etene.Samperi ku ton isännän täytyy kulkea töissä niin ei saada huonetta valmiiksi :kieh: Nytkin on iltavuorossa ja hommat seisoo. Noh,ehkä se pikku hiljaa valmistuu se prinsessahuone.

MaMa tais kysellä eilen menkoista. Täällä siis täysimetys ja menkoista ei vielä onneks mitään tietookaan.Muistelen, että viimeksi menkat alkoivat n. vuoden päästä synnytyksestä.Imetin 10 kk. En siis kaipaile vielä vähään aikaan.

Ja sit peloista. Isoveljeni kuoli 2003 henkirikoksen uhrina ja sen jälkeen olen alkanut pelkäämään pimeää ja iltoja (jos olen yksin). Meille on tapahtunut kaikenlaisia outoja asioita, veljen vanhasta huoneesta kuuluu öisin askeleita, valokuvat saattaa tippua itekseen pöydältä ja muitakin tavaroita, mitkä ei voi normaalista tippua. Unissa mun veli käy yleensä jotain kertomassa mulle ja aina jotain tulee tapahtumaan, hyvää tai pahaa. Kertoi mulle unissa senkin että olen raskaana ja sitten kun tein testin,tottahan se oli. Nyt siis uskon kaikkeen yliluonnolliseen.

Eilen oli muuten Nellan 4kk neuvola. Kaikki oli Ok. Pituutta 63,5 cm ja painoa 6750 g.

Kippis vaan kaikille! :D

Sitä sangriaa oli tuolla vielä jäljellä, kai jokainen kotiäiti olisi sen verran tunnollinen että sen pois jois? Ja saahan sitä paremmin unen kun on vähän ottanut "yömyssyä".

Heidi, meillä Minttu viihtyi myös 2 ekaa kuukautta vaan hoitopöydällä. Äiti oli yks ilta hoitamassa, sanoi että tuli vaihdettua vaippaa puoli iltaa :) Mut nyt, kun ollaan aloitettu kiinteät ja nukutaan "kellon mukaan", eli laitettu vähän rytmiä kehiin, alkanutkin viihtymään yksin :eek: Yli tunnin saattaa leluille jutella... Oisko vaan tyytyväisempi kun massu kokoajan täysi eikä väsytä?

Yhteistyössä