***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Seisottamisesta Mun äiti oli aivan kauhuissaan kun näki mun seisottavan poikaa sylissä. Kysyin sitten neuvolassa, että saako niin tehdä, kun poika asennosta tykkää ja siihen rauhottuu. Täti sanoi, että seisottaa saa kunhan minä tuen. Lapsi sitten itse ilmaisee, kun ei enää jaksa/halua. Hyppykiikut ja kävelytuolit on kiellettyjen listalla vielä, niissä kun lapsen on 'pakko' seistä vaikka väsyisikin.

Kunhan poika tuolta herää mie otan kuvan ja näytän itä ostin tänään....
 
Seisottamisesta ja istumisesta:
Meillä neuvolassa sanottu, että seisottaa saa, kunhan tukee ja jos lapsi itse haluaa. Istua saa sitten, kun itse esim. sylissä nousee istumaan, vaikka lapsi olisi huomattavasti puolta vuotta nuorempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Heidi
Ei kannata olla kade :hug:
Myö ainakii tuutilullan kanssa (muitakii varmasti) ollaan pyöritetty kotia useemman vuoden ajan ja monen lapsen kanssa. Ajan myötä siihen vaan tottuu tekemään asiat "siinä sivussa".
:LOL: juu ja jättää puolet tekemättä jos ei huvita! Eipä nuo minnee karkaa sillä aikaa vaan oottaa hetkeä jolloi taas kinnostaa :) Paitsi ruoka on perhana pakko pöytään päivittäin saada
 

meillekin myrsky tekee tuloaan, tuulee mut ei vielä sada. pyllystä koko lumisade,mies joutuu oleen (lumi)töissä viikonlopun vuorokaudet läpeensä ja mie taas yksin, tylsää |O ! että ei liikaa kavereita täälläkään;joku muukin taisi yksiäisyyttä valitella :hug: ....ei kivaa ei... :ashamed:
 
äsken tulin just tuolta tuiskusta :x piti käydä ettimässä kummipojalle lahjaa huomiseksi. Ja meillä sairastetaan jälleen. Viime v.loppuna nousi eskarilaiselle kuume ja pitkin viikko aina illaksi nosti. Nyt sitten 3v:lle nousi päivällä 38. Mikä hiton pöpö täällä taas jyllää |O Kohta hajoo pää kun ei ikinä päästä ulos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Heidi
Ei kannata olla kade :hug:
Myö ainakii tuutilullan kanssa (muitakii varmasti) ollaan pyöritetty kotia useemman vuoden ajan ja monen lapsen kanssa. Ajan myötä siihen vaan tottuu tekemään asiat "siinä sivussa".
:LOL: juu ja jättää puolet tekemättä jos ei huvita! Eipä nuo minnee karkaa sillä aikaa vaan oottaa hetkeä jolloi taas kinnostaa :) Paitsi ruoka on perhana pakko pöytään päivittäin saada

Eineksien käyttöäkään ei kannata hävetä, jos ne perheelle vaan uppoo. Meidän penskoille kun ei kelpaa... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
äsken tulin just tuolta tuiskusta :x piti käydä ettimässä kummipojalle lahjaa huomiseksi. Ja meillä sairastetaan jälleen. Viime v.loppuna nousi eskarilaiselle kuume ja pitkin viikko aina illaksi nosti. Nyt sitten 3v:lle nousi päivällä 38. Mikä hiton pöpö täällä taas jyllää |O Kohta hajoo pää kun ei ikinä päästä ulos!
josko teilläkin on se korvatulehdus niinkuin meillä. Emmalla onneksi ei ollut mitään, käski antaa panadolia jos tuntuu ettei rauhoitu muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
hops ja minut näkee näköjään kaikki tuolta pyörätieltä *nousee sulkemaan verhot ja nostaa samalla housuja p.vaon suojaksi* :LOL:
:LOL: Ja me taidetaan nähdä teidän asuinalue täältä joen toiselta puolelta rannalta. Jos muistan oikein mikä toi kakkosen ja nelosen asuinalue on. Ite oon asunut siellä myös. Nyt meillä on postinumerossa kuutosia ja viitosia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:


Jokos sitä mammoilla alkaa kohtapuoliin virtuaaliset pullot sihahdella vai joudunko yksin viettämään railakasta virtuaaliryyppäysiltaa... ;)

Kauhee!! :LOL: :LOL: Siis tuo Smirnof mainos :D Tytön paras ystävä, viinapullohan se :D

Mä juopasen ainakin noi sangrian loput ja poltan yhden tupakan, mut herätys on aamulla kello 6 joten pitää olla sängyssä viimeistään kympiltä...
 
No nyt on ostosreissu tehty.. ja niinkun mä vähän arvelinkin niin lasten vaatteitahan sieltä tuli TAAS ostettua :ashamed: Onneks selvittiin kotiin ennen tuota myräkkää.. Meillä tää sisustus vouhotus kestänyt jo pari päivää ja tuntuu että tekemistä riittää ennenkuin voi sanoa että huonekalujen vatkaaminen paikasta toiseen oli hyvä ratkaisu. Mutta tuleehan samalla siivottua perusteellisesti :LOL: Vielä kun saisi nuo isommat muksut hommaan mukaan :kieh:
 

Yhteistyössä