Mulla siskontytön 4 kpl just tota ikää puolin ja toisin, oon ostanut:Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:Minulla myös pitkä trikooliina,ja aikamoinen opettelu sidonnoissa. Kantoliinakanava on uusi paras kaveri. Mut ei niidenkään kuvaohjeilla aina onnistu. Tuo pussi vois sikäli olla aika kätevä. Mut siis trikooliina kyllä on napakka ja todella vapauttaa kaksi kättä, kun sidonta on kohdillaan.
Eiks kellään ollut synttärilahjavinkkiä kymmenen vuotiaalle tytölle? Tuolla pari sivua sitten kyselin.
jokos minusta tapellaan täällä?Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:onpas!Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Leya Kannatetaan!!!
Tuuti Piitun mielipiteet ei oo puolueettomia...
Okei, nomination , enköhän mä sen löydä! Joo meidän aikaan kirjepaperi ja tarrat oli ihan pop, vaikee tosiaan tietää, että tykkääkö nykymuksut vielä sellasista!Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:keiju
Brazit, lehden vuosikerta, lahjakortit, korut, kirjepaperia+postimerkkejä+tarroja...
Me kerätään meidän kummitytölle hopeisia lusikoita, jatketaan myöhemmin sit veitsiin, haarukoihin ym...
Topsy
Oisko Nomination...
tottakai oon, ollaanhan me samiksia. Samanlaiset ajatukset ja ideat ollu melkein joka kerta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Keiju
Myös kampaamo lahjakortti, meikit, mp3 soitin, levylahjakortti..
onhan niitä. Mut aika vaikee sanoo, kun tuon ikäset kehittyy niin eri aikaan.
Piituli
hyvä, hyvä...
puhuttiin Tuutin kans vaan niitten remontista...
...sinä oot kuulema samaa mieltä Tuutin ratkasuista
Juu Nomination se on. Toi on kyllä tosi nätti, kun palasilla voi tehdä siitä aikuismaisemman tai sit lapselle sopivan. Kummitytölle toinen kummi just kerää sitä. Tossa joku linkki http://www.suokko.com/index.php?sivu=nominationAlkuperäinen kirjoittaja Keiju07:Okei, nomination , enköhän mä sen löydä! Joo meidän aikaan kirjepaperi ja tarrat oli ihan pop, vaikee tosiaan tietää, että tykkääkö nykymuksut vielä sellasista!Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:keiju
Brazit, lehden vuosikerta, lahjakortit, korut, kirjepaperia+postimerkkejä+tarroja...
Me kerätään meidän kummitytölle hopeisia lusikoita, jatketaan myöhemmin sit veitsiin, haarukoihin ym...
Topsy
Oisko Nomination...