***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Mä kans kyl mielelläni jonkun ottasin ihan kädestä pitäen näyttään..vaikka ihan hyvin oon kyl saanu herran sinne "tungettua" itekseenkin..en vaan tiä onko kuinka oikein sielä mut ei ainakaan ite valita ja viihtyy oikein hyvin.
Tässä kuva vielä

ei mulla ainakaan ota..en kyl ihan hirveitä aikoja oo kanniskellu,pyykiä ripustaessa, Peetulle ruokaa laittaessa tai ite syödessä jne...Pihalle tekis mieli kokeilla mut en tiä mitä tonne pitää pukee päälle jos ulos lähtee.

Ja mul on kunnon pehmuste tossa olkapään päälle tulevassa kohdassa ja reunoissa niin on tosi mukava päällä

Tää mun selkä on tosiaan ruvennu oikkuilemaan, enkä pysty Sannia kanneksimaan kovin pitkiä aikoja. rintareppu on ihan persiistä, ku minun selkä tulloo siinä vielä kipeemmäks.
Tuommonen rengasliina vois olla aika kätevä, kun siinä ei sidontoja tarvii...

Mulla on sellanen pitkä trikooliina. Sen kieputtamisessa menee hermot |O Mutta tilasin Vauva-lehden ja sieltä pitäs tulla lahjana joskus sitten kantopussi. Sen kanssa vois kuvitella käyvänsä kaupungillakin.

Keiju07
Minulla myös pitkä trikooliina,ja aikamoinen opettelu sidonnoissa. Kantoliinakanava on uusi paras kaveri. Mut ei niidenkään kuvaohjeilla aina onnistu. Tuo pussi vois sikäli olla aika kätevä. Mut siis trikooliina kyllä on napakka ja todella vapauttaa kaksi kättä, kun sidonta on kohdillaan.

Eiks kellään ollut synttärilahjavinkkiä kymmenen vuotiaalle tytölle? Tuolla pari sivua sitten kyselin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Minulla myös pitkä trikooliina,ja aikamoinen opettelu sidonnoissa. Kantoliinakanava on uusi paras kaveri. Mut ei niidenkään kuvaohjeilla aina onnistu. Tuo pussi vois sikäli olla aika kätevä. Mut siis trikooliina kyllä on napakka ja todella vapauttaa kaksi kättä, kun sidonta on kohdillaan.

Eiks kellään ollut synttärilahjavinkkiä kymmenen vuotiaalle tytölle? Tuolla pari sivua sitten kyselin.
Mulla siskontytön 4 kpl just tota ikää puolin ja toisin, oon ostanut:

elokuvalippuja
lahjakorttia henkalle ja maukalle
Suosikin tilausta, pari kuukautta tms (sitä ne muuten lukee vieläkin kuin raamattua, kuten itekin silloin :))
Puseroita

On se jo vähän sellanen ikä että lelut ei enää kiinnosta mut ei sit vielä "aikuistenkaan" jutut, kuten meikit tms. Mut lahjakortit ottavat aina ilolla vastaan. Jos kalliimpaa haluat, niin sellanen käsiketju, johon kerätään palasina ne osat, on nyt pop. Saa stokkalta ja kärkkäiseltä ainakin Oulusta... mikäs se on? Joku Nemonation, tai vastaava. Tietääkö joku? Siihen kun ostaa sen pohjan ja vaik yhden palasen niin sitä sit kiva kerätä pitkin vuosia.

Tildako kyseli tupakka lakosta...Mä oon kummankin plussan jälkeen heti lopettanu,Peetun jälkeen alotin kun Peetu oli 3kk oli hiukan ressaava tuo elämän tilanne ja Pessin jälkeen ensimmäinen kerta tosiaan oli kun viihteellä olin..ja nyt oon iltasin joskus käyny yhen polttaan..mun polttaminen on kyl aina ollu vähän enemmän "seurapiiri tupakointia"..esim.koulussa poltin mut kotona en.Ja jos kotona oon polttanu niin yleensä iltasin sen yhden ennen nukkumaan menoo.

Avasinpas minäkin olusen :D

keiju
Brazit, lehden vuosikerta, lahjakortit, korut, kirjepaperia+postimerkkejä+tarroja...
Me kerätään meidän kummitytölle hopeisia lusikoita, jatketaan myöhemmin sit veitsiin, haarukoihin ym...

Topsy
Oisko Nomination...

tosta tupakoinnista, lopetin kun aloin odottamaan Ellaa eli 2005 maaliskuussa tai siis vähän sen jälkeen kun plussasin. Se ei vaan maistunu enää ja tuli huono olo. Sen jälkeen en ole polttanu yhtään. Joskus on tehny huppelissa mieli mut en oo kuitenkaan polttanu.

Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
keiju
Brazit, lehden vuosikerta, lahjakortit, korut, kirjepaperia+postimerkkejä+tarroja...
Me kerätään meidän kummitytölle hopeisia lusikoita, jatketaan myöhemmin sit veitsiin, haarukoihin ym...

Topsy
Oisko Nomination...
Okei, nomination :D , enköhän mä sen löydä! Joo meidän aikaan kirjepaperi ja tarrat oli ihan pop, vaikee tosiaan tietää, että tykkääkö nykymuksut vielä sellasista!

Keiju
Myös kampaamo lahjakortti, meikit, mp3 soitin, levylahjakortti..
onhan niitä. Mut aika vaikee sanoo, kun tuon ikäset kehittyy niin eri aikaan.

Piituli
hyvä, hyvä... ;)
puhuttiin Tuutin kans vaan niitten remontista...
...sinä oot kuulema samaa mieltä Tuutin ratkasuista :LOL:

Keiju
Myös kampaamo lahjakortti, meikit, mp3 soitin, levylahjakortti..
onhan niitä. Mut aika vaikee sanoo, kun tuon ikäset kehittyy niin eri aikaan.

Piituli
hyvä, hyvä... ;)
puhuttiin Tuutin kans vaan niitten remontista...
...sinä oot kuulema samaa mieltä Tuutin ratkasuista :LOL:
tottakai oon, ollaanhan me samiksia. Samanlaiset ajatukset ja ideat ollu melkein joka kerta. :saint: :LOL: :LOL:

Siis Peetun isä ja mummi veti taas pisteet kotiin...ensin oli tarkotus et Peetu menee huomena eka aamusta uimaan niitten kans ja sit mummilaan yöks,no sit se vaihtukin ettei voi mennä yöks vaan menee vaan uimaan ja sit mummilaan syömään+päiväks.No viimesin tilanne on nyt sit se että Peetu menee isänsä ja mumminsa kans tohon viereiseen uimahalliin ja tulee sit kotiin... :kieh: :kieh: ja mä kun hehkutin kaverille et hei,kerrankin joku (muu kun mun yks kaveri) pyytää Peetua yöks eikä mun tarvi pyydellä yökylä paikkaa toiselle..MUTTA EIHÄN SE SOVI LAISINKAAN...

Ja sit nää päivittelee kun "sulla on niin rankkaa kahden kanssa yksin että miten jaksat"... voi venäjän vinttikoira että mulla kihisee päässä... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
keiju

Topsy
Oisko Nomination...
Okei, nomination :D , enköhän mä sen löydä! Joo meidän aikaan kirjepaperi ja tarrat oli ihan pop, vaikee tosiaan tietää, että tykkääkö nykymuksut vielä sellasista!
Juu Nomination se on. Toi on kyllä tosi nätti, kun palasilla voi tehdä siitä aikuismaisemman tai sit lapselle sopivan. Kummitytölle toinen kummi just kerää sitä. Tossa joku linkki http://www.suokko.com/index.php?sivu=nomination

Ja Mintun kummille oli sen mies ostanut tollasen vauvalahjaksi, tietty vauvan nimeen liittyviä palasia, sukupuoleen, päivämäärään jne. Aivan iiihana idea!

Pessin isä ei kans oo kyl missään yhteydessä ollu,sieltä mummo laitto just viestiä et oli Pessille jonkun paketin laittanu tuleen :heart: ihana.
Peetun isä kovasti "yrittää" olla hyvää isää mut sil ei yksinkertasesti pinna kestä ton lapsen kans,sit aina tiuskii sille jne... Ja tosiaan vetää tota kuppia ja muuta päätä sekottavaa aikas reippaasti :/

Yhteistyössä