***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kuhan et vaan rupee purkamaan sitä vempainta...
Entäs jos hommaat masterin ja ompelet siihen vaikka sellasen kruunupäällisen... :LOL:
pitäisköhän kruunu väsätä :whistle: itse asiassa ukko kyllä jo katto mikä vanhast keittimestä oli mennyt, vastus ilmeisesti. MIä ajattelin kattoo saisko siitä raadosta jotain askartelurojua

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tuuti kuis sä nyt sellasta kuvittelet, että mä sulle piruilen :saint: :kieh:

Tupakkalakko on pitänyt ja ei ole pitänyt.... :ashamed:
Oottakaas kun miä piitulille joku päivä esittelen mun remontti suunnitelmia niin hän on taatust samaa mieltä :D *uhkaa kaulimella eriävän mielipiteen omaavia*

Tuuti
ei muuten oo, ku ootte yhtä höperöinä kruunuihinkii...
Enkä minä sitte saanu mielipidettäni läpi niissä tapaamiskruunuissa...
teillä ei oo yhtään seikkailumieltä...
*senkii kunniaks pitää ottaa yhdet...*

nyt meen pöllyttää noi tappelupukarit maate ja seurustelee tuon pimatsun kanssa jos tuo vaikka hyytyis ennen puolta yötä. Alkaa pikkusen omaakin päänuppi jyskyttämään. liekö tuo pöpö on minuun iskemässä *menee ettimään mittaria kainaloon*

älkäähän kaatako yöllä koko palstaa :whistle:

Mie investoin tänään tämmösseen (jos jotain selvää saatte vessanpeiliin avulla otetusta kuvasta)

Toiveena, jos nyt tämän sylivauvan kanssa saisi jotain aikaiseksikin. Me ollaan jo ehditty kokeilemaan tiskikoneen tyhjennystä ja hiukopalan tekoa ja kun pojallekin tuli voileipää tehdessä nälkä, niin tuli kokeiltua imetystäkin liinassa. Hyvin sujui :) Hiukan vaatii käyttö vielä harjaannusta...

Tää päivä kusee ja pahasti...Mistä hemmetistä mä nyt tiän mitä tuo Pessi kiukkuaa... :eek: |O mahtaako tehdä hampaat kiusaa,jotka jo on aika tuloillaan vai taas korvatulehdusta pukkaa...Ei siis tosiaan oo juuri nukkunut,syönyt kyllä todella hyvin.Panadolia annoin seiskan jälkeen mut kyl senkin jälkeen kitisi ihan kivasti.Vai voiko vaan muuten vaan kitistä ja "kiusata"...

Taidanpa mäkin avata yhen kaljan ja siitähän seuraa kuuluisa pullopolttaja...
No ehkä tälle päälle ja näille hermoille tekis ihan hyvää ettei tää mamma hypi seinille :kieh:

Hipkukka, eikös tuo oo rengas liina?...Meillä ja sellanen ja en oo vielä oikein tollain Pessiä siihen saanu,tai siis osannu laittaa.Vaan sellaseen budha asentoon (vai mikä lie) et on jalat kippurassa ja selkä mun rintaan päin...

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Hipkukka, eikös tuo oo rengas liina?...Meillä ja sellanen ja en oo vielä oikein tollain Pessiä siihen saanu,tai siis osannu laittaa.Vaan sellaseen budha asentoon (vai mikä lie) et on jalat kippurassa ja selkä mun rintaan päin...
Mie ostin jälleenmyyjältä ja hää kädestä pitäen neuvo miten asetellaan liinaan yms. Itekseen olis ollut aika epävarma olo, että miten pitää laittaa

Yhteistyössä