Ai niin, millille paaaaljon onnea huomiselle :hug: Huomenna sitten onnitellaan tuoretta rouvaa. Eikös se huomenna ollut?
pitäisköhän kruunu väsätä itse asiassa ukko kyllä jo katto mikä vanhast keittimestä oli mennyt, vastus ilmeisesti. MIä ajattelin kattoo saisko siitä raadosta jotain askartelurojuaAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Kuhan et vaan rupee purkamaan sitä vempainta...
Entäs jos hommaat masterin ja ompelet siihen vaikka sellasen kruunupäällisen...
Oottakaas kun miä piitulille joku päivä esittelen mun remontti suunnitelmia niin hän on taatust samaa mieltä *uhkaa kaulimella eriävän mielipiteen omaavia*Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Tuuti kuis sä nyt sellasta kuvittelet, että mä sulle piruilen :saint: :kieh:
Tupakkalakko on pitänyt ja ei ole pitänyt.... :ashamed:
onpas!Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Leya Kannatetaan!!!
Tuuti Piitun mielipiteet ei oo puolueettomia...
tämä ns rengasliina, jossa ei tarvi sitoa. riittää kun asettelee vauvan liinaan.Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Mut kun ei vanhuksen päähän ne sidonnat mene millään... :headwall:
Mie ostin jälleenmyyjältä ja hää kädestä pitäen neuvo miten asetellaan liinaan yms. Itekseen olis ollut aika epävarma olo, että miten pitää laittaaAlkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:Hipkukka, eikös tuo oo rengas liina?...Meillä ja sellanen ja en oo vielä oikein tollain Pessiä siihen saanu,tai siis osannu laittaa.Vaan sellaseen budha asentoon (vai mikä lie) et on jalat kippurassa ja selkä mun rintaan päin...