***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja Jane-78:
Mites teillä muilla, onko hiustenlähtö ongelmaa? Mulla meinaa lähtä hiukset kokonaan päästä. Ens viikolla ois kampaajalle aika ja aattelin leikata hiukset ja vetästä värin päähän, mut saa nähä jääkö mun haiveneet siihen pesupaikalle. Odotusaikana mulla tummu hiukset aivan älyttömästi ja nyt haluu takas blondiksi =)
Oisko kellään tiedossa jotain hyvää vitamiinivalmistetta? Multitabsia naukkailen joka päivä. Beroccaa join odotusaikana, mut nyt ei kärsi juoda yhtään, ku tytöllä tulee siitä maha kipeeksi.
Mulla hiuksia lähtee "tukoittain" :kieh: Väriä en uskalla ajatellakkaan voipi olla että ne loputkin putoaa ja saan alkaa kiillotella kaljua :LOL: Vitamiineista mulla on tällä hetkellä käytössä d-vitamiini, mutta voisihan olla et monivitamiineista olis apua, mut olen niin onneton pillereiden popsija :ashamed: Raskausaikana hiukset kukoisti, mut nyt on kun "voilla nuollut" vaikka pesis päivittäin...












 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina + Eemeli
Topsy2 + Minttu
Mileko35 + Sanni (tietty myös Noora, Jenna Ronja ja Peppi)
Tuutilulla + Kiia
Vilma-Onni + Eero
Niinukka + Venla
Oliivia + Hilma
Katjanna + Aatu
Henkka81 + Veeti
Tilda77 + Prinssi
Dogtor + Antton
Yksäiti84 + Pessi
YOdottaja66 + Inka
Piituli + Emma ja Essi
Milli78 + Sara
Mikero + prinsessa
Vip1 + Ella
Krisu + Melina
Pikkumyy + prinssi
Tin + Tatu
Tiipii + Silja


Topsy
Laitoin Mintun nyt kuitennii tuohon listaan. Unohin nimittäin kertoo, et meille on teiltä suora metroyhteys... :LOL:
Joo hyvä, en vielä päätä otanko Annin sitten myös mukaan... muut vissiin ottaa vaan vauvan? Joilla siis isompiakin lapsia.

Mileko, mä kattelin noita metroyhteyksiäkin, mut jotenkin ne niin hankalasti täältä meidän perältä kulkee viikonloppuisin että en viitti niillä tulla... :LOL: Kysyn iskältä suihkaria lainaan, se on kaikist helpompaa... niin oonko kertonut että oon kruununperillinen toisessa sukupolvessa? :whistle: Heidi, voin koukata sutkin Italiasta jos haluat? :LOL:
 
mileko pitää kattoa et otanko venlan mukaan,ihan varmaa en osaa sanoa..kuitenkin kesäkuulle vielä aikaa..mutta anna meijän nimet listassa olla.

mie jäinkin roikkumaan tänne..pakko kai on mennä tuo uuni pesemään...nyt ei hutsita enää yhtään |O
 
mileko35:
Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina + Eemeli
Topsy2 + Minttu (+Anni)
Mileko35 + Sanni (tietty myös Noora, Jenna Ronja ja Peppi)
Tuutilulla + Kiia
Vilma-Onni + Eero
Niinukka + Venla
Oliivia + Hilma
Katjanna + Aatu
Henkka81 + Veeti
Tilda77 + Prinssi
Dogtor + Antton
Yksäiti84 + Pessi
YOdottaja66 + Inka
Piituli + Emma ja Essi
Milli78 + Sara
Mikero + prinsessa
Vip1 + Ella
Krisu + Melina
Pikkumyy + prinssi
Tin + Tatu
Tiipii + Silja

Topsy
Mun mies vois oikeestaan hakee sut meidän helikupterilla tai sit tolla huvijahdilla... :LOL:

Tuutilulla
Mahtuuhan ne isommat sinne peräkärriin ;)
 
Mä en saanut tänään aikaiseksi yhtään mitään. Ihan oikeasti. Hilmakin on vedellyt tavallista pidempiä unia, mutta mä vain roikun netissä tai tuijotan telkkaria. Hyvä minä. Ja kun mulla olisi ihan oikeasti vaikka mitä tekemistä, varsinkin niitä opiskelujuttuja... no huomenna sitten. Toivottavasti.

Tukka lähtee täällä sekä äidiltä että lapselta. Viime viikolla rupes meiltä molemmilta irtoamaan kunnon tukkoja. Huoh..

Meillä Hilma viettää leikkimatolla pitkiä aikoja päivässä - mä tykkään laulella ja lorutella, joten yhdessä siinä sitten touhutaan. Silloin kun syödään tai tehdään jotain kotihommia ym. niin Hilma on sitterissä samassa paikassa ja toki sitten myös sylissä.
 
Jane ,Miula kans odotuksen aikana tummu miun mielestä tukka.Imetyksen aikana kun olen blondaillut niin väri ei meinaa tarttua.Kävin parturissa ja laitettiin vahvimmilla aineilla ja vaaleimmilla värillä niin enköhän ollut kuin pääsiäistipu..kusen keltasena sai tallata menemään..kaikenlisäksi tukka on päälaelta katkeillut..niinkään ei tukkona lähe.Kaipais kyllä jotain piristystä,kehtaa harakan pelättimenä olla. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
mileko35:
Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina + Eemeli
Topsy2 + Minttu (+Anni)
Mileko35 + Sanni (tietty myös Noora, Jenna Ronja ja Peppi)
Tuutilulla + Kiia
Vilma-Onni + Eero
Niinukka + Venla
Oliivia + Hilma
Katjanna + Aatu
Henkka81 + Veeti
Tilda77 + Prinssi
Dogtor + Antton
Yksäiti84 + Pessi
YOdottaja66 + Inka
Piituli + Emma ja Essi
Milli78 + Sara
Mikero + prinsessa
Vip1 + Ella
Krisu + Melina
Pikkumyy + prinssi
Tin + Tatu
Tiipii + Silja

Topsy
Mun mies vois oikeestaan hakee sut meidän helikupterilla tai sit tolla huvijahdilla... :LOL:

Tuutilulla
Mahtuuhan ne isommat sinne peräkärriin ;)
:eek: Eihän niin niitä saa lain mukaan kuljettaa, onneks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
mileko35:
Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina + Eemeli
Topsy2 + Minttu (+Anni)
Mileko35 + Sanni (tietty myös Noora, Jenna Ronja ja Peppi)
Tuutilulla + Kiia
Vilma-Onni + Eero
Niinukka + Venla
Oliivia + Hilma
Katjanna + Aatu
Henkka81 + Veeti
Tilda77 + Prinssi
Dogtor + Antton
Yksäiti84 + Pessi
YOdottaja66 + Inka
Piituli + Emma ja Essi
Milli78 + Sara
Mikero + prinsessa
Vip1 + Ella
Krisu + Melina
Pikkumyy + prinssi
Tin + Tatu
Tiipii + Silja

Topsy
Mun mies vois oikeestaan hakee sut meidän helikupterilla tai sit tolla huvijahdilla... :LOL:

Tuutilulla
Mahtuuhan ne isommat sinne peräkärriin ;)
:eek: Eihän niin niitä saa lain mukaan kuljettaa, onneks :D
Ei myö kerrota kellekkään :D
Pressu päälle ni ei poliisikaan huomaa :ashamed:

 
Huh..Vihdoinkin sain luettua koko ketjun läpi! Tönne tulee nii kauheesti tekstiä ettei perässä pysy, saati et ehtis ite kirjotteleen!

Toi tapaaminen kuulostas kivalle..meiltä on semmoset 400km Kuopioon suunnillee..Onkos täältä Satakunnasta päin mammoja..
En nyte varmaksi voi osallistumista sanoa mutta oltais Pihlan kanssa kyllä kiinnostuneita!

Joskos sen kerhon salasanaa mullekin..voisin yrittää opetella sinne liittyä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja L-ouisa:
Huh..Vihdoinkin sain luettua koko ketjun läpi! Tönne tulee nii kauheesti tekstiä ettei perässä pysy, saati et ehtis ite kirjotteleen!

Toi tapaaminen kuulostas kivalle..meiltä on semmoset 400km Kuopioon suunnillee..Onkos täältä Satakunnasta päin mammoja..
En nyte varmaksi voi osallistumista sanoa mutta oltais Pihlan kanssa kyllä kiinnostuneita!

Joskos sen kerhon salasanaa mullekin..voisin yrittää opetella sinne liittyä :whistle:
laitettu. Muistakaa ne hakemukset jotka Piituli linjoille palattuaan hyväksyy
 
mileko35:
Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina + Eemeli
Topsy2 + Minttu (+Anni)
Mileko35 + Sanni (tietty myös Noora, Jenna Ronja ja Peppi)
Tuutilulla + Kiia
Vilma-Onni + Eero
Niinukka + Venla
Oliivia + Hilma
Katjanna + Aatu
Henkka81 + Veeti
Tilda77 + Prinssi
Dogtor + Antton
Yksäiti84 + Pessi
YOdottaja66 + Inka
Piituli + Emma ja Essi
Milli78 + Sara
Mikero + prinsessa
Vip1 + Ella
Krisu + Melina
Pikkumyy + prinssi
Tin + Tatu
Tiipii + Silja
L-ouisa + Pihla
 
No huh huh... menihän vaikeeksi, kun pitää kahta sivua koko ajan vahdata. Täällä pää pyörryksissä luetaan kilpaa molempia :LOL:

Piti sitt viedä loppujen lopuksi kuumeinen poika ulos nukkumaan, kun ei täällä sisällä nukkumisesta tullut yhtään mitään. Tunnin suostus nukkumaan, kun jaksoin heijata lakkaamatta... :/ Alkoi jo käteen sattua. Nyt nukkunut jo ulkona 1½ ihan ilman mitään heijauksia... No kaipa hänen on parempi olla siellä, kun ei siellä tota pakkastakaan ole... Pitää mennä herättämään hänet viimeistään tunnin päästä ellei itse herää.

Uusille teretulemast! :wave:

Meillähän vedetään sitä peukkua ihan tappotahdilla :LOL: Kyselin siitä silloin aiemmin ja olen niiden "ohjeiden" mukaan yrittänyt tuttia työntää. Sitä vaan saa olla työntämässä minuutin välein... Jätkä sylkee sen pois ja peukku suuhun. Taitaa oma peukku maistua paremmalta. Aattelin vielä kokeilla toista tuttia, mutta näyttää huonolta. Kummitäti sanoi, että ei se koulussa enää ilkee, kun kaverit nauraa hälle :kieh:
No katotaan....
 
Unohinki mainita eilisestä tapaturmasta |O

mies lähti illalla käymään kaupassa ja mä jäin riisumaan Peppiä et vien sen kylpyyn. Rupesin sit huuhtelemaan ammetta Sannin jäliltä ja kaadoin vedet normisti viemäriin. Yhtäkkiä mun jalka sitte lipes ja lensin rähmälleen siihen lattialle. Toinen polvilumppa pojahti aikasen ikävästi ja koski ihan mielettömästi. Sanoin tytöille et soittaavat isin äkkiä takas, mut eihän sillä ollu puhelin mukana. Tytöt toi mulle sitte vihannessekotuksen ja sillä sit jonnii aikaa haudoin.
Onneks ei kuitenkaan tainnu mitään isompaa tulla. Turvoksissahan tuo on aika reilusti ja kipee. Täytynee seurailla tilannetta.
Kauhulla aattelin, et jos mulla ois ollu Sanni sylissä tai jos oisin pääni lyöny tohon lasitiiliseinään, kun meni aika läheltä... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Unohinki mainita eilisestä tapaturmasta |O

mies lähti illalla käymään kaupassa ja mä jäin riisumaan Peppiä et vien sen kylpyyn. Rupesin sit huuhtelemaan ammetta Sannin jäliltä ja kaadoin vedet normisti viemäriin. Yhtäkkiä mun jalka sitte lipes ja lensin rähmälleen siihen lattialle. Toinen polvilumppa pojahti aikasen ikävästi ja koski ihan mielettömästi. Sanoin tytöille et soittaavat isin äkkiä takas, mut eihän sillä ollu puhelin mukana. Tytöt toi mulle sitte vihannessekotuksen ja sillä sit jonnii aikaa haudoin.
Onneks ei kuitenkaan tainnu mitään isompaa tulla. Turvoksissahan tuo on aika reilusti ja kipee. Täytynee seurailla tilannetta.
Kauhulla aattelin, et jos mulla ois ollu Sanni sylissä tai jos oisin pääni lyöny tohon lasitiiliseinään, kun meni aika läheltä... :eek:
*puhaltaa pipiin* onneks ei sattunut pahempaa :hug: Miä ja pelkään eniten sitä että yksin muksujen kanssa ollessani satutan itteni tai kaatuun Kiia sylissä :/
 

Yhteistyössä