***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Minäkin mielelläni tulisin tapaamiseen, mutta on kyllä ihan mahdotonta luvata niin kaukasia asioita...hassua kun työ kesää jo suunnittelette ja minusta se on vielä niiiiiiiiiiiiiiiin kaukana, etten osaa edes ajatella vielä mitä kesällä mahtaa tapahtua...tokihan se äkkiä tulee.. minä oonki viime tipan ihminen ja pakko on aina paras motivaatio kaikkeen tekemiseen :LOL:

Hei niin ja henkkako tätä listaa nyt aloitteli niin laitatko meidän pojan tiedot myöskin sinne alkuun kun niitä ei ole sinne näköjään ilmaantunut :x Ei vaan, en vetäny herneitä nekkuun, ne on tainnu mennä piitulilta ohi silmien kun niin paljon tuota tekstiä...
Eli 4215g ja 53.5 cm

 
Äitivaan: Ilmottauduin vauvauintiin. Ihan selvästi sä olit siinä viestissä maininnut et myös pojille suositellaan kokouikkareita. Toi mun mies kai kokee vaan vielä 34 vuoden iässäkin itsensä pojaksi (tai sit ei kuuntele mitä mä sille selvitän). Nään jo sieluni silmin nuo mun molemmat miehet polskimassa sellasissa raidallissa kokouikkareissa... :D Mistäs niitä pienten miesten kokouikkareita saa?
 
Meillä viihdytään kans lattialla jumppamaton päällä. Siskot käy siinä vieressä sit leikkimässä ja juttelemassa. Kovasti pyörähdellään ympäri ja nyt olen huomannut, että yrittää jo ottaa ryömimis liikkeitä. Kädet ei vielä toimi ihan suunnitelman mukaan, mut jalat potkivat kovasti vauhtia. Kivan näköistä äheltämistä :LOL:
 
mie alotin siivousurakan liinavaate kaapissa :eek: jotekin oli niin tungettu täyteen että pölläytin kaiken alas..ja järjästelin sen..kesken kyllä jäi kun isäntä lähti kaupungissa käymään niin mie heti syöksyin koneelle..uuniinkin tunkasin uuninpuhdistus aineen joten sekin pitää vielä pestä :eek:

joo,likat tuli koulusta..heti pitää koneelle päästä..joten mie lähen siivoomaan nuo hyrskyn myrskyn olevat jutut tuolta pois,enneku mies kotiutuu.

 
Meillä ei viihdytä muualla kun sylissä. Pieniä aikoja jumppiksella ja koliikkikiikussa saattaa olla. Enemmän tykkää olla ton lattiatyynyn päällä ja kattoo telkkaria. Sillä tyynyllä vaan tahtois olla 4 muutakin... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Hyvä,siel ois sit Peetulle hurmattavana muutama neitokainen myös ;) Nyt tarvii alkaa uudestaan perehtyyn asiaan..et miten tultas...Henkkaa..?!
taakse ei oikein mahdu ku 2 turvaistuinta ja peetuhan vie kuitenki niin pieni,et tarttis kans sellasen

muoks* ottaisin varmaan itekki tytön mukaan,mutei taida mahtua...no mahtuu mut ilman istuinta ja liian ahdasta olis noin pitkälle matkalle
 
Mites teillä muilla, onko hiustenlähtö ongelmaa? Mulla meinaa lähtä hiukset kokonaan päästä. Ens viikolla ois kampaajalle aika ja aattelin leikata hiukset ja vetästä värin päähän, mut saa nähä jääkö mun haiveneet siihen pesupaikalle. Odotusaikana mulla tummu hiukset aivan älyttömästi ja nyt haluu takas blondiksi =)
Oisko kellään tiedossa jotain hyvää vitamiinivalmistetta? Multitabsia naukkailen joka päivä. Beroccaa join odotusaikana, mut nyt ei kärsi juoda yhtään, ku tytöllä tulee siitä maha kipeeksi.
 

Yhteistyössä