***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

pikaisesti täällä käymässä enne lähtöä terapiaan. Nyt on tytöt syötetty, juotettu ja pistetty mummun mukaan, josko vaikka ulkona nukkuisivat. :LOL:

topsy, entäpä junalla kuopioon ja siitä joku hakisi teidät?

pikaisesti olen jutut täällä selannut ja lueskelen taas sen 20 sivua kun tulen.... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina + Eemeli
Topsy2
Mileko35 + Sanni (tietty myös Noora, Jenna Ronja ja Peppi)
Tuutilulla + Kiia
Vilma-Onni + Eero
Niinukka + Venla
Oliivia + Hilma
Katjanna + Aatu
Henkka81 + Veeti
Tilda77 + Prinssi
Dogtor + Antton
Yksäiti84 + Pessi
YOdottaja66 + Inka
Piituli + Emma ja Essi
Milli78 + Sara
Mikero + prinsessa
Vip1 + Ella
Krisu + Melina
Pikkumyy + prinssi
Tin + Tatu
Tiipii + Silja


MaMalle voipi minun puolesta salasanan antaa =)

Topsy Junia ei tuu, mut lentokoneet kyllä... ;)
vitsi että kätevää! Kun meidänkin pihasta lähtee just Karttulaan lento kerran päivässä! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
pikaisesti täällä käymässä enne lähtöä terapiaan. Nyt on tytöt syötetty, juotettu ja pistetty mummun mukaan, josko vaikka ulkona nukkuisivat. :LOL:

topsy, entäpä junalla kuopioon ja siitä joku hakisi teidät?

pikaisesti olen jutut täällä selannut ja lueskelen taas sen 20 sivua kun tulen.... :LOL:
niin mietin sitä minäkin. tai sit ootan että minttu siihen mennessä oppii rakastamaan turvaistuinta...
 
MaMa meillä kans syödään lähes taukoamatta sormia/nyrkkejä. Tutti ei kelpaa ollenkaan. Nyt sitten sain pongattua hampaan alkuja. Alhaalle näyttää tulevan purukalustoa :) Olen kyllä huomannut, että tyttö on kiukkusempikin ja viime yönä nukkui katkonaista unta. Yleensä nukkuu tyytyväisenä viekussa.
Mites muilla, jokos hampaita on ilmestynyt? Ja ootteko antanut suppoo tai muuta lääkettä kiukkusuuteen? ( Siis kun hampaita tullee)
 
Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina + Eemeli
Topsy2 + Minttu
Mileko35 + Sanni (tietty myös Noora, Jenna Ronja ja Peppi)
Tuutilulla + Kiia
Vilma-Onni + Eero
Niinukka + Venla
Oliivia + Hilma
Katjanna + Aatu
Henkka81 + Veeti
Tilda77 + Prinssi
Dogtor + Antton
Yksäiti84 + Pessi
YOdottaja66 + Inka
Piituli + Emma ja Essi
Milli78 + Sara
Mikero + prinsessa
Vip1 + Ella
Krisu + Melina
Pikkumyy + prinssi
Tin + Tatu
Tiipii + Silja


Topsy
Laitoin Mintun nyt kuitennii tuohon listaan. Unohin nimittäin kertoo, et meille on teiltä suora metroyhteys... :LOL:
 
Tuntuu että sitä on vähän "käsi" :ashamed: tällaisen pienen ihmisen hoitamisessa kun edellisestä tai minun tapauksessa edellisistä (kaksostytöt) on aikaa 8 vuotta. Miten paljon pidätte vauvoja lattialla esim.viltillä ns. "jumppaamassa" ?
 
Kävin muutamia kertoja silloin masupuolella kirjoittelemassa.Lask.aika oli 14.10 mutta tyttö syntyi jo 30.09. Nellalla tuntui noita nystyröitä vielä pari viikkoa sitten ja nyt tosiaan oli jo ien puhki. Meillä noilla vanhemmilla tytöillä puhkes ensimmäiset hampaat vasta 9 kk:n iässä. En siis odottanut tälle kolmannelle ihan vielä hampaita.
 
Yksäiti Karttulassa ollaan, mut puhetta on ollu, et Kuopiossa näkyiltäs aluks. Minä voin samalla ottaa kyytiin julkisilla tulevia ja sit mammat voivat kurvailla mersuillaan mun museoauton perässä kohti suuria seikkailuja... :LOL:
Mietinnii, et voisko sen lehtijutun tehdä ekaks alta pois Kuopiossa ja sit lähtee julkkiksina rentoutumaan piilopirttiin, ettei paparazzit pongaile... ;)
 

Yhteistyössä