Musta tuntuu kans, et mulla oireet vähenee vaan, mitä pidemmälle mennään... :snotty: Tosin eihän tässä nyt niiiiiiin pitkälle olla vielä päästykään eikä niitä oireita ihan järin säkkitolkulla ollut ennestäänkään.Alkuperäinen kirjoittaja tapsu85:Mulla oli kauheat oireet ennen plussausta, mutta nyt on jo paljon vähemmän. Etominen on hävinnyt kokonaan (paitsi jos syö sokeria), mutta pari uutta on tullut tilalle niin ei huoleta. Tissit on ollut kipeet koko ajan, nyt on nännit niin kipeet ei tiiä miten päin ois. Vatsan seutu on turvonnut 4cm!!! Väsymys on kans ihan mieletöntä.
tänään kai ois pakko yrittää soittaa neuvola-aikaa ja kysyä samalla sitä ultraa. Täällä päin suomea saa aika nihkeesti mitään aikoja, niin en tiiä tarviinko lähetteen.
Tapsu 4+6
Tissit on mallia dolly parton ja kipeet kuin mitkä. Nännit on selkeesti aremmat, mut niiden kanssa sentään voi vielä elää.
Musta tuntuu, et mulla ei ole pelkästään vatsanseutu turvonnut vaan koko kroppa ihan kauttaaltaan... Tosin olin just kolme viikkoa kipeenä ja istunut vaan kotona liikkumatta mihinkään ja vetänyt ruokaa ja herkkuja enemmän kuin laki sallii. ...joten sekin VOI tietty vähän turvottaa... :snotty:
Mutta ongelma on se, et mun alavatsa on ihan hiton herkkä. Menee kyllä housut päälle, mut heti jos yhtään esim. istuessa painaa vaikka vetoketju tohon alavatsaan, heti tulee epämukava olo. Ahdistaa ja jotenkin alkaa vähän sattua. :/ Ainoat kivat housut on college-housut ja salihousut. Saanhan mä kulkea niillä kaupungillakin, saanhan? :xmas:
Joh, tänään pitäs kyllä palata jo normaaliin elämään ja koittaa tuota liikuntaakin taas. Meinasin mennä ihan biccailemaan, katotaan, mitä siitä tulee...
T. Kärppä ja kirppu 4+3