***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

Paljon onnea kirppiinalle tytöstä :flower:

samperin puusilmä: on kyllä mukavuudenhaluisia tyyppejä. Luulisi, että haluaisivat jo ulos, kun tila loppuu. Tiukkana vaan Jorvissa, mies vielä lisäpainoksi, jos sitten uskoisivat paremmin :)

jasmara: joo, tein mä piirakkaa. On helppo ja hyvä ohje, kiitos! Mutta se on ihmeellisesti melkein kokonaan kadonnut pakastimesta :p (mihinköhän, kun mies ei oikeastaan makeaa syö). Ajattelin ens viikolla tehdä uusiksi hyla-versiona, jos siitä sais jo vierasvaraa

Tää kaveri ei näköjään tajua, että vuokrasopimus loppui tänään ja voisi uloskin tulla. Alamahaa jomottelee, mutta ei se kuitenkaan mihinkään johda. Kävin neuvolassa kontrollissa mittauttamassa verenpaineen. Hiukan se oli koholla kuten muutenkin tällä viikolla. Kai se on vaan koholla loppuun asti, tuskin tässä kuitenkaan enää mikään myrkytystä tulee. Ristiselkä vaan alkoi imuroinnista vihoittelemaan, toivottavasti olis väliaikaista eikä jäis loppuajaksi.

Vega 40+0
 
OLEN PÖLJÄ!! MENIN SINNE TOISEEN PINOON.. MISSÄ ON SYNNYTTÄNEET..JA IHMETTELIN ETTÄ MIKSEI PALJO KUKAA OO SIELLÄ KÄYNY.. :headwall:
Kiitos kuuluu siis sulle, Toiveikasodottaja että kerroit missä ootte.. :hug:

Tässä kuvaa meidän pienestä-miehestä :heart:

Pienimies on tässä muutaman tunnin ikäinen.



Ja tässä taas: 3 viikkoa vanha.

:heart:

PS: huomatkaa pystäri!!
 
mihin kaikki ovat kaikonneet?? toivottavasti vielä joku mun lisäks on yhtenä kappaleena :eek:

En ole tässä ehtinyt lueskella muiden kirjoituksia, mutta kirjoittelen ainakin nyt omia kuulumisia.
Viime viikolla mulla oli neuvolalääkäri (rv36) ja jotenkin jäi melko huono maku siitä... Visiitti oli maksimissaan vartin mittainen ja jotenkin tuntuu etten saanut siitä kyllä mitään irti. Katsoi kyllä kohdun tilanteen, mutta siinä se olikin. Ja jotenkin olin siinä sitten niin jäykkänä etten edes muista mitä se siitäkään sanoi :LOL: Ilmeisesti kuitenkin kaikki on ennallaan. Lapsen pää kuitenkin oli jo ilmeisen alhaalla eli jonkun verran se on "laskeutunut". Ei kyllä huomaa muuten missään kun ei ainakaan hengittäminen ole yhtään sen helpompaa. Tai sitten pelkkä pää on tosiaan laskeutunut :| Toivoin saavani jotain informaatiota synnytyksestä tai siitä että tuleeko se edes onnistumaan. No, eihän lääkäri voi sitä tietää, mutta kai nyt jotain osviittaa olis voinu kertoa.
Lääkäri tunnusteli mahaa ja sanoi että "iso normaali lapsi on tulossa" ja sitten mietin että mitäköhän mahtoi silläkin tarkoittaa.. ÄRSYTTÄÄ!!! Ei siis mitään paino tms. arvioita heitelly ja nyt oonkin ihan paniikissa että uskallanko enää syödä mitään ettei vauva nyt ihan hervottoman kokoiseksi kasva :LOL: Luultavasti mun täytyy se satanen irrottaa jostain että pääsen yksityiselle ultraan ja tekevät painoarvion. Minähän en mitään 5 kg lasta ala alakautta synnyttämään :'( Kaveri sai tuossa eilen lapsen ja se kaveri painoi yli 4600g :eek: Senkin takia oon alkanut jännittämään tuota kokoasiaa. Jotenkin tuntuu että kaikki saavat sellaisia ihania kolmekiloisia pötkylöitä ja sitten vaan mun kohdalle kuitenkin sattuu tulemaan se jättivauva. HUOH.. En kestä! Varmaan mentävä sinne pelkopolille vielä tässä viimeisinä viikkoina. Olen niin hyvillä mielin odottanut synnytystä tai en oikeestaan oo ajatellu koko asiaa ja sen vuoksi varmaan mieli ollut hyvä.

No mutta toivottavasti edes lapsi päättäisi tulla ajallaan kun on noita kaikenmaailman vaivoja alkanut tulla.. Viime yönä luulin että mulla on vähintään veritulppa jalassa kun koski yhteen ainoaan kohtaan niin pirusti. Ja varsinkin kun siinä kohtaa jalkaa ei ole muuta kuin läskiä niin sekin ihmetytti :eek: Sitten aamulla kun heräsin niin kädet ei mennyt edes nyrkkiin, JEAH!!!! Vähän on turvotusta. Vettä yritetään kovasti juoda mutta pitäis juoda jotain 10 litraa päivässä ettei tätä turvotusta tulis.

Nyt yritettävä lähtee lenkille tuonne vesisateeseen, koska se auttaa ainakin nyt tähän mielenvireyteen.

Ainiin, joku kirjoitteli noista neuleohjeista.. kävin katsomassa novitan sivuilla ohjeita ja kyllä harmittaa kun ei osaa mitään kavennus/lisäys silmukoita tehdä :( Muuten kyllä olis ollu ihana tehdä esimerkiksi sellainen pikkuinen myssy vauvalle. Hitto, missä mä olen ollut käsityötunnilla kun on neulottu villasukkaa????

Mukavat viikonloput kaikille!

Nirppu ja Elmeri 36+1 (vasta...)
 
Huomentapäivää! :wave:
Eipä meikäläinen nukkunut paljoakaan viime yönä, olin jo valmiina soittamaan taksia tai appea tänne, kun supistuksia tuli aamuyöllä jatkuvasti.
No kekkuloin välillä veskissä ja keittiössä juomassa, sain jossakin vaiheessa taas unenpäästä kiinni niin supistuksetkin lakkasivat. Tämä alkaa olla jo fyysisestikin väsyttävää, ei aikaisemmissa raskauksissa näin paljoa ole supistellut. :/

Nyt ajattelin (taas kerran) siivota kunnolla, minkä pystyn mahan kanssa, pesen (taas kerran) kaikki pyykit koreista pois jne jne,, on sitten mukavampi kenties tulla kotiin. (niin mieshän ei osaa mitään tehdä :LOL: )
Lintuhäkkiäkin olen pyrkinyt pitämään siistinä, ei tarvi sitä sitten ensitöikseni puunata jos ja kun tulen kotiin vaavin kanssa. Lintujen hoito on melkein minulle jäänyt, kun minähän niiden kanssa hösläänkin koko ajan. :heart: :D

Vaavi jumppailee tosi ahkeraan mahassa ja kohdunsuulla asti tuntuu välillä ihan vihlaisujakin. Tiistaina olis taas kerran neuvola rv 40 silloin,, huoh,,
 
Kirppiinalle Onnea kovasti tytöstä

Edelleen samalla virrellä täällä jatketaan. Eilen oli kaikki ässät käytössä, siivouksen tosin korvasin kolmen vartin reippaalla lenkillä mutta mitään vaikutusta ei tullut. ei yhden ainutta supistusta kivutonta tai kivuliasta. MÄ LUOVUTAN! tää lapsi ei tuu pihalle ennen ku on pakko joskus rv42 käynnistää. :headwall: :kieh: :headwall:

Nirppu http://www.kaspaikka.fi/neulonta-A&O/tekniikka_ja_rakenne/index.html Tuolla sivulla on aika hyvät ohjeet neulonta juttuihin, sieltä löytyy monesti myös video kuinka tehdään mitäkin että voi opetella. :)

Täälläkin mies lähtee tänä iltana vähän hippaamaan. tosin vain työpaikkansa pikkujouluihin/synttäreihin ja omalla autolla mutta kuitenkin tuulettumaan. :D Annoin luvan lähteä kun sanoi että lähtee omalla autolla. en mie muuten enää anna mihinkään mennä kun koskaan ei tiä millon tää alkaa syntyä. vaikka siltä näyttää että ei ihan hetkeen.

Aamupalalle.
rv38+5
 
heips vaan kaikille...

Täällä on ainaki yx joka ei varmaan täs kuussa synnytä, tai sellasen kuvan sain eilen äippäpolilla käydessä, tohtori oli sitä mieltä... On kuulemma vielä pieni, painoarvio oli tasan 3kg, pieni ja pieni... Mun mielestä ihan normaali viikkoihin nähen...

Tämä aamu ei alkanu todellakaan hyvin, mies oli siirtäny herätyskellon keittiöön, ettei pojan kaa nukuttais pommiin lätkätreeneistä ja puhelin oli jalkopääs latauksessa... No ei siinä aamutui
aan huomannu taaskaan olevansa raskaana ja et oon yön aikana kiertäny sen laturin johdon jalkani ympäri, eli lensin kauniissa kaaressa kyljelleni lattialle, kun se saakelin kello rupes soimaan... Nyt olen mustelmilla ja synnäriltä käskivät ottaa rennosti ja tehä liikelaskentaa... Olo kylläkin ku olis jääny jyrän alle... Että näin lahjakkaasti meillä vkloppu alkoi...

Melena+kirppu 36+1
 
Kirppiinalle Onnea tytöstä :flower: :flower:

Melena toivottavasti kaikki on hyvin!! Mä olen kans pelännyt koko ajan tota kompurointia, et milloin vedän nokalleni kun jatkuvasti olen jossain maton reunassa kompuroinut.

Täälläkin meni viime yö ihan pipariksi. Mulla oli vasemman puolen alavatsassa kauhea jomotuskipu. Vähän aaltomainen kipu mutta en osannut supistukseksikaan arvella kun ei ollut kuin toispuoleinen. Ei millään saanut hyvää asentoa ja jonnekin puoli 6 asti jomotti ja särki niin pirusti. Sit onneksi sain nukuttua ja ei sit aamulla ollut kuin kauhean arka tuo kyseinen kohta. Mitähän kipua lie tällainen??? Onko kellään kokemusta???
Ei musta liitoskipujakaan kun ne ovat tähän asti oleet sellaisia vihlovia kipuja mutta ohi meneviä kun kylkeä kääntää tai asentoa vaihtaa...

Saas nähdä miten käy kun ollaan illalla suunniteltu miehen kanssa et mentäs vielä teatteriin mun nimipäivän kunniaksi ja sit syömään. Tietty alkaa joku kauhee supistelu juttu tai muuten rupee kipuileen että ei päästä mihinkään... Pitää vaan toivoa et saatas viettää ilta rauhallisissa merkeissä! Lauantain jatkoja kaikille!!!
 
Taas uusi Lokamassu on nähnyt päivänvalon.
Terve poika syntyi 04.10 klo 9.01
paino 3560 g. Synnytys kesti 12 tuntia melko kivuttomasti kiitos Epiduraali puudutuksen :)

Onnea kaikille jo synnyttäneille, ja vielä enemmän onnea vasta synnytykseen menossa oleville.
 
onnea kovasti vauvan saneille!! ainakin kotiapatia ja kirppiina :flower:
Taidan olla ainoa 2pvän odottajista joka vielä kasassa kun ei liinaa ja adettea ole palstoilla näkynyt :heart: toivotaan että ovat pienokaisia hakemassa!!! :whistle:

nuevolassa olin torstaina...
Koon takia arvio ultraan keskiviikkona jos ei ole syntynyt ja jo maanantaina uudestaan käsiarvioon neuvolaan...toivottavasti tulee jo viikonlopun aikana...
neuvolassa oli vähän sillä mielellä että ennen keskiviikkoa syntyy kun on jo niin hyvin asemissaan...tovotaan!!!
Vihdoinkin mulla on välillä supistukset ollut kipeitäkin...enemmän kipu selän puolella javetää reisiin...jos oon pystyssä supparin alkaessa meinaa lähtee jalat alta...kun nyt rupeis tuleen hieman tiheemmin niin pääsis pääasiaan :D
Ei muuta kun odottamisen iloa kaikille loppu kiriin ja paljon pikaisesti lisaa vauva uutisia
:heart:
Cristiina ja vaavi 40+2 :heart:
 
Onnittelut kaikille vauvautuneille! En oo ite jaksanu pahemmin kirjoitella tänne, mutta nyt tulin ilmoittamaan, että LA on tänään! :wave: Nyt vaan sitten odotellaan kipuja, omituista masokismia :LOL:

Onerva ja vauva 40+0
 
Tulen ilmoittautumaan :D Eli kasassa ollaan vielä - aika menny autokauppoja ihmetellessä (mies siis vallannut tietokoneen :kieh: ) joten en ole päässyt nyt hetkeen kirjoittelemaan. Oma vointi on ok, ei ole tietoakaan synnytyksestä :/ Josko se kuitenkin tulisi ainakin kahden viikon sisällä :D

Ja paljon onnea vauvaantuneille!!! :flower: :flower:

Cristiina toivotaan nyt todenteolla että sinne laitokselle päästäisiin pikapuoliin!! =)

Adette & Allu 40+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja nirppu83:
Tai sitten pelkkä pää on tosiaan laskeutunut :|
:LOL: :D Ihana :hug:

Mulle tuli yllättäen lapsivapaata, kun isä haki esikoisen luokseen ja kuopuksen kaverin isä soitti, että poika vois mennä sinne.
Nyt mä oon täällä sitten siivonnut aamun ja äsken kävin "lenkillä" hakemassa tuon ukkelin kotia.
Nyt on hyvä olla; siisti koti, tuoksuu hyvälle ja ulkonakin paistoi sen hetken aurinko kun siellä olin :)
Poju lähtee unille, joten mä painun tästä kahvin keittoon.

Ja onnea taas uusista vauveleista! Ihana tuo satun poikanen:)
 
Paljon onnea Kirppiinalle ja Siirille nyyteistä :flower: :flower:

Täällä jatketaan edelleen yhtenä kappaleena odotellen.. Torstaina oli neuvola ja tutkimuksen tehtyään totes et pää on niin alhaalla kuin olla voi, kohdunkaulaa ei löytänyt ollenkaan et kaikki ois valmiina lähtöön. Ihan niinku ollu jo jonkun aikaa, alkas vain tapahtua! Ja saattaapi olla pitkänpuoleinen vauva kun pää on niin alhaalla, mut silti pollottaa ihan tuos ylhäällä tissien alla, näyttää et oo ees laskeutunu, aika jännä. Paitsi eilen illalla näytti et ois jo vähä tullu alaspäin, järkeen ei vain mahu miten se enää laskeutu alemmas ku lähtökuopis jo on :LOL:

Mut lähtee ulos haravoimaan ja lenkille jos innostus vaik supisteleen ja tiiä vaik pääsis tositoimiin pian.. =)

Vauvaista viikonloppua kaikille =)

Hipsuli ja nappula 39+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja nirppu83:
mihin kaikki ovat kaikonneet?? toivottavasti vielä joku mun lisäks on yhtenä kappaleena :eek:

En ole tässä ehtinyt lueskella muiden kirjoituksia, mutta kirjoittelen ainakin nyt omia kuulumisia.
Viime viikolla mulla oli neuvolalääkäri (rv36) ja jotenkin jäi melko huono maku siitä... Visiitti oli maksimissaan vartin mittainen ja jotenkin tuntuu etten saanut siitä kyllä mitään irti. Katsoi kyllä kohdun tilanteen, mutta siinä se olikin. Ja jotenkin olin siinä sitten niin jäykkänä etten edes muista mitä se siitäkään sanoi :LOL: Ilmeisesti kuitenkin kaikki on ennallaan. Lapsen pää kuitenkin oli jo ilmeisen alhaalla eli jonkun verran se on "laskeutunut". Ei kyllä huomaa muuten missään kun ei ainakaan hengittäminen ole yhtään sen helpompaa. Tai sitten pelkkä pää on tosiaan laskeutunut :| Toivoin saavani jotain informaatiota synnytyksestä tai siitä että tuleeko se edes onnistumaan. No, eihän lääkäri voi sitä tietää, mutta kai nyt jotain osviittaa olis voinu kertoa.
Lääkäri tunnusteli mahaa ja sanoi että "iso normaali lapsi on tulossa" ja sitten mietin että mitäköhän mahtoi silläkin tarkoittaa.. ÄRSYTTÄÄ!!! Ei siis mitään paino tms. arvioita heitelly ja nyt oonkin ihan paniikissa että uskallanko enää syödä mitään ettei vauva nyt ihan hervottoman kokoiseksi kasva :LOL: Luultavasti mun täytyy se satanen irrottaa jostain että pääsen yksityiselle ultraan ja tekevät painoarvion. Minähän en mitään 5 kg lasta ala alakautta synnyttämään :'( Kaveri sai tuossa eilen lapsen ja se kaveri painoi yli 4600g :eek: Senkin takia oon alkanut jännittämään tuota kokoasiaa. Jotenkin tuntuu että kaikki saavat sellaisia ihania kolmekiloisia pötkylöitä ja sitten vaan mun kohdalle kuitenkin sattuu tulemaan se jättivauva. HUOH.. En kestä! Varmaan mentävä sinne pelkopolille vielä tässä viimeisinä viikkoina. Olen niin hyvillä mielin odottanut synnytystä tai en oikeestaan oo ajatellu koko asiaa ja sen vuoksi varmaan mieli ollut hyvä.

No mutta toivottavasti edes lapsi päättäisi tulla ajallaan kun on noita kaikenmaailman vaivoja alkanut tulla.. Viime yönä luulin että mulla on vähintään veritulppa jalassa kun koski yhteen ainoaan kohtaan niin pirusti. Ja varsinkin kun siinä kohtaa jalkaa ei ole muuta kuin läskiä niin sekin ihmetytti :eek: Sitten aamulla kun heräsin niin kädet ei mennyt edes nyrkkiin, JEAH!!!! Vähän on turvotusta. Vettä yritetään kovasti juoda mutta pitäis juoda jotain 10 litraa päivässä ettei tätä turvotusta tulis.

Nyt yritettävä lähtee lenkille tuonne vesisateeseen, koska se auttaa ainakin nyt tähän mielenvireyteen.

Ainiin, joku kirjoitteli noista neuleohjeista.. kävin katsomassa novitan sivuilla ohjeita ja kyllä harmittaa kun ei osaa mitään kavennus/lisäys silmukoita tehdä :( Muuten kyllä olis ollu ihana tehdä esimerkiksi sellainen pikkuinen myssy vauvalle. Hitto, missä mä olen ollut käsityötunnilla kun on neulottu villasukkaa????

Mukavat viikonloput kaikille!

Nirppu ja Elmeri 36+1 (vasta...)
:wave: MOI,Mie olen viel yhtenä kappaleena,vaik laskettu aika on jo 8.10.08 ja supistuksia on ihan 1tunnin välein 1min kestosia.Mut en ole menny laitokselle ku on lyhyt matka Asun Mikkelis ja Jo kuitenkin 4lapsi tulossa.
Vanhin 8v/tyttö.
Keskimmäinen 6v./tyttö
nuorin 3v./poika
ja sit tää tulokas joka ei ole viel syntyny.
Ja ei tiedetä kumpi on.Tyttö vaiko poika.

Mitenkä olet jaksellu.?
Mie 3ekaa kuukautta oksensin,ja ny sit vaa odottelen et,millo lähetään sairaalaan.
Neuvola ajan sain viel 7.10.08 ja veikkaan että;vauva syntyy vasta laskettuna aikana/päivänä.

olis kiva vaihtaa siun kans kuulumisia esim.sähköpostin kautta!

miulle voi kirjottaa sähköpostiin:
katja.lehkonen@luukku.com
 
Siirille onnea!

Ällöjuttuja täällä. Mulla on pari viimeistä viikkoa ollut toosi runsasta valkovuotoa. housuja saa vaihdella parit päivittäin ja sillon tällön täytyy myös alkkarisuojia käyttää kun muuten on jatkuvasti housut märkänä. Suojat ovat itsessään jo ällöjä mutta pakko. :kieh: Vuoto on ollut koko ajan melko vetistä, ei mitään limaista vaan sellaista aika vetistä nii. No nyt sit ku kävin vessassa niin tuli sellainen vaaleen keltainen venyvä pieni klöntti pyyhkiessä paperiin. ei kai mulla mitään hiivatulehdusta tähän vielä tule. Ei ole kutinaa eikä mitään. ajattelin vaan että jos rupee tuo vetinen vuoto muuttumaan "kokkareiseksi" tai tuollaiseksi limaiseksi klönttimäiseksi niin ei kai se mitään tulehdusta ennusta. Mulla ei oo koskaan ollu hiivatulehdusta niin ei oo mitään aavistusta millaista se on. Anteeksi tämä ällötys. :LOL:

Tuli tänäänkin ahkeroitua. miehen kanssa putsattiin takapiha talvi kuntoon. :) grilli peiton alle ja haravointi kun on noita pensas aronioita tai mitä lie niin niistä tulee kaaauheasti lehtiä. ei kaikki viel oo ees tippuneet mutta ompa enimmät jo pois sitten jos sitä jaksaa myöhemmin sitten haravoida loput kun kaikki tippuu. Viime vuonna muuten ensi lumi tuli lokakuun lopussa että katsotaan saadaanko laittaa vauvat vaunuihin nukkumaan lumien aikaa, me myöhäisemmät synnyttäjät siis. :D

Mies lähti kekkereille. mitähän sitä nyt keksisi tekemistä. huooh.
rv38+5
 
Heippa!! Ensiksi pahoittelut ku en oo täällä käyny/kirjotellu varmaan pariin kuukauteen..
Oon vaan jotenki henkisesti niin väsyny,ettei mikään kiinnosta..En oo siis edes käyny lueskelemassa teidän kuulumisia,anteeksi :(

Sylin täydeltä onnea kaikille vauvan saaneille :heart:

Ite oon vielä kasassa kaikkien kipujeni kanssa..valitettavasti! Limatuluppaa alko tulee torstaina,ja sitä tulee pikku hilijaa (ei joka vessareissulla)..Luulen että eilen alko tihkumaan lapsivettä (puolen tunnin aikana 4 lorahusta tuli) ja kun soitin sairaalaan niin eivät käskeneet edes näytille. Sano vaan että kotiin me sinut kuitenki laitetaan odottamaan,joten tule vasta kun veet on menny kokonaan tai kun supistelee niin ettet pärjää kotona!No eipä tässä auta ku oottaa ja toivoa että jotain tapahtus..
Supistelee kyllä päivittäin kipeästikki,mutta epäsäännöllisesti ja liian vähän :ashamed:
Vauva on kuitenki raivotarjonassa,pää kiinnittynyt ja muutenkin on siellä ihan lähtökuopissaan..Masukin on jo tippunut..Mutta Touhoa ei vaan näy eikä kuulu.
Pahoin pelkään että yli mennään niin että viuhuu.. :(

siinäpä vähän minun kuulumisia..En millään jaksa alkaa selata nuita vanhoja juttuja tuolta että näkisin teijän kuulumisia,mutta jospa minä koitan ryhdistäytyä nyt sen verran että jaksasin täälläki taas seikkailla!!

Maarit ja Touho 39+2
 
Onnea vauvan saaneille :flower: :flower:

Tänään olisi hyvä lähteä synnyttämään. Molemmat lapset ovat yökylässä ihan yllättäen. Jos tulisi yöllä lähtö niin ei olisi hoito ongelmia :LOL:
Miehen kanssa haettiin iso pizza ja elokuva illaksi. Pizza melkein jo syötiin mutta jäi vielä elokuvallekin. Supistelee ja tuntuu siltä että kun kävelemään lähtee niin vedet hulahtaa housuun. Kiva jos tätä on joka päivä vielä kolme viikkoa... tai enemmän...

Aamulla käytiin isossa kirppis tapahtumassa ja sieltä ostin kassillisen vauvan vaatteita ja syöttötuoli tosi halvalla. Yhdellä äidillä oli mielettömästi siistejä vaatteita ja hinta 0,50-1e. Ostin isompaa koko kun 50-60 cm on ihan tarpeeksi. Syöttötuoli oli ihan pakko ostaa vaikkei sitä vähään aikaan tarvitsekaan. Perus puinen tuoli, tosi siisti ja vain 5e.
En uskalla ostaa pojan vaatteita vaikka niin rakenneultrassa näkyikin. Jos ne olikin varpaat... :D

toiveikasodottaja, samaa vuotoa on täälläkin! Jos vuoto muuttuu kokkareiseksi niin voi olla hiiva. Mulla on ollut ilman muita oireita ainakin kolme kertaa tämän odotuksen aikana. Olen käyttänyt voidemaista lääkettä ja laittanut sitä heti niin oireet on hävinnyt nopeasti. Mutta tuo venyvä klöntti voi olla limatulppaakin...

Maarit, kiva kun kävit ilmoittelemassa. Mietinkin eilen että joko olet päässyt nyyttiä hakemaan. Voimia :hug:

Viikonloppuja ja supistuksia =)

rv 37+0 =) =) =)
 
39 ja nolla!
Viikko jäljellä..
Mutta näillä fiiliksillä, mitä täällä kotona tällä hetkellä on, ei kauheesti huvita lähtee synnyttään..
Taitaa vähä kaikkia jännittää jo. Poitsu on väsyny ja pahalla päällä eikä äitin ja isin keskustelu oo mitään järkevää. Jotain ku sanoo, niin on just sellasta, mitä sais kyllä jättää ihan sanomatta. :)
Pihaa piti tuos vähä haravoida, niin päästiin ees pihalle, nyt poitsu lähti vielä isin kans palloileen kentälle. Iltapalaa laitoin tulemaan.
Itse oon flunssanen ja väsynyt, huomaa, että alkaa olla päivittäinen tarve hetken saada levätä ja yöt menee huonosti nukkuessa. Olemus on kovin kankea jo.

Liirumlaarum, eipä tässä auta kun odotella...
 
satu: Tosiaan mukavasti tukkaa pojalla ja muodikas pystäri. Niin ja söpökin vielä :D

Siiri: Onnittelut vauvelista! :flower: Olikos sulla viikkoja kasassa 38+1???

maatritti: Kiva kuulla sustakin jotain.... Voimia :hug:

Täällä ei mitään ihmeempää. Viikkosiivous on tehty ja saunaan ollaan juurikin menossa. Se kolmaskin s on käytetty..... ;) Tosin en todellakaan yritä käynnistää tätä.
Oonko oikeesti ainoa jolla ei ole kiire synnyttään????

jasmara ja masuasukki 39+1
 
Jasmara jee!
Just yks päivä ajattelin samaa, ku ihmettelin täälläkin, että miksi ihmiset ennakoi synnytystä monta viikkoa etuajassa, kun aikaa voi mennä vielä ylikin.
Mua ainaki ärsyttää, ku nyt viikko jäljellä, ja kaikki kyselee, että eikö yhtää tunnu, ja mitäs neuvolassa sanottiin yms...
Nyt on aika odottaa, kaikella kärsivällisyydellä. 39+0
 

Yhteistyössä