Naurukohtaus: Mulla ollu myös tollasia outoja pahoja oloja, jotka ei yleensä oo etes aamulla, vaan vasta iltapäivällä/illalla. Eilen just viimeksi iski syödessä sellanen "nyt tää tulee ulos"-fiilis a kesti pitkään.
En tiiä mistä olotila johtuu, ite oon veikannu et liittys jotenki sellaseen liikaan tekemiseen+ liian huonoon syömiseen. Kävin eilen pitkällä pyörälenkillä synnärillä ja kaupungilla ja koton aleipoin ja tiskasin ja siivosin synttärikahveja varten, ja sit hoksasin et oon syöny aika vähän myös...
Toinen syy minkä oon kans huomannu on se kun jää liian lyhyeksi unet yöllä, niinhän sitä sanotaanki et ihminen on humalassa jos ei nuku tarpeeksi..
Luulisin kyl et tolla ummetuksellaki on oma osanasa asiassa.
Ootko kokeillu luumuja?
Niin ja isot onnittelut :flower:
Nannalle onnittelut myöskin :flower:
Taralee: Mun anoppi kans saman tyylinen. Aivan liian kiinni pojassaan, ja nyt tän hänelle ensimmäisen lapsenlapsensa myötä myös minussa. soittelee jatkuvasti molemmille ja kyselee kaikesta ja haluaa kylään jatkuvasti.
Onneksi tuo mun mies osaa sanoa äitilleen takasin ja äkäsestikki asioista ja hyysäämisestä, niin mun ei tartte. Mä vaan kohteliaasti ilmottelen etten jouda kylään yms. Ja saman linjan aion vetää kyllä tuon lapsenki kanssa. Eihän se pahaa tarkota ja ymmärrän et on sille iso ja hieno asia, mut kyl se silti saa riittää et näkee sillontällön, ei joka ikinen päivä.
Ja tiiän kyllä jo etukäteen senki et meijän kasvatustyylit ei tuu meneneen yhteen, ja riitoja on luvassa, mut jälleen kerran, onneksi mies puollustaa mua, ei äitiään.
Oon muutamien kaverien kanssa just puhunu näistä anopeista ja niitten pojistaan. Kuulostaa et monella on se tilanne, et miehelle oma äiti on jotenkin pyhä, ja kaikki loka otetaan niskaan, kunhan vaan äitille ei tuu paha mieli.
Ihmeellistä tuollanen...
Eilen oli ultra meillä ja kaikki oli kunnossa. Siel se heilutteli ja kieriskeli =)
Paljon oli kasvanu kahdessa kuukaudessa, ja painoa oli nyt 840 g.
Kehitys näytti olevan mallillaan ja ja ja ja...ööö. Niin kaikki hyvin
Meinas tosin et kohtu on painunu tosi alas lantioon tai jotain, josta voi seurata ennen aikanen synnytys. Sano et heti jos alkaa supisteleen, pitää ottaa iisisti ja määräs tarkistuskäynnin kuukauden päähän.
Todennnäkösesti mulle käy tässäki asiassa samoin ku mun äitille mun kanssa, mun koko raskaus on menny melkeen samalla lailla ku sillä, ja seki joutu viimeseksi 2 kuukaudeksi vuodelepoon just samasta syystä.
Hassua, mut niin kait sitä sit vaan tulee äitiinsä =)
Mutta nyt äkkilähdöllä ikeaan ostamaan kankaille säilytyslaatikoita.
Mukavaa päivää kaikille lokamasuille =)
poppari je beibe 26+jotain