:wave: tänään oli vuorossa ihan tavallinen neukku ja vauvan sydänäänet hyvät, sf-mitta 22, verenpaine hyvä.
ainut mitä nyt eilisessä lääkärikontrollissa oli minkä se koneelta luki että kohdunkaula lyhentynyt supistusten takia, sillon ku limatulppaa lähti. ennen 3,5cm ja nyt 2cm jäljellä, vaikka vuodepotilaana suurimmaksi osaksi olen.. no tällä mennään. eipä tuo nyt niin paha ole kun kuitenkin uudestaan synnyttäjä niin voi muutenkin aijemmin lyhentyä, ehkä sitten jos alle 1cm jäljellä voisin olla jo huolissani. :| niin ja painoarvio oli 760g eikä 730 jonka eilen sanoin.
kyselin myös että mistä johtuu hengenahdistus ja satunainen pistävä kipu sen yhteydessä mahassa, kuulemma vauvan asennosta johtuva. kun niin pienikokoinen olen että vauva painaa välistä palleaan, enkä mielestäni ole edes pieni.
eipä meilläkään nuo rahaasiat pyyhi :ashamed: sairaalakuluja just maksoin 130e ja tulossa vielä 82e kontrolleista niin mun kun pojan silmäpolilta.. sitten tuli kiva sähkölasku joka mukamas 475e! haettiin mittari ja nyt mitattu sähköä, vielä ei ainakaan löytyny sähkösyöppöä vaikka pitäis ympärivuorokauden auki esim telkkua tai tiskikonetta. vielä testata pakastin ja pesukone ainaskin.. sitten tuli visalasku kun mies viguttanu menemään kertomatta mulle 1025e! |O maksanu jo 850e 3kk aikana sen laskuja kun sen tili tyhjä.. sillä taas tuo villitys päällä et pitäis saada ostaa kun poikamies itelle elektroniikkaa yms.
minäpäs näpsäkkänä katkaisen kortin kun tulee kotiin ja laitan hakemaan tavallisen pankkikortin tai electronikan. :kieh: 200e velkaa miehen vanhemmille kun piti lainata että laskut sais maksettua ja lääkkeet pojalle. pitäis vielä elääkkin ja maksaa asuntolainat, autovakuutus yms. itelle tulee vaan lapsilisät eli 210ekk kun lapset hoidossa mun tilanvuoksi niin ei kotihoidontukeakaan. mies tienaa sitte 1800kk mut eipä tuo noihin riitä alkuunkaan jos pitäis elää. taidanpas saada taas tuliaisiksi krävyjä. :'( ja laitan miehen palleista nitojalla kattoon kiinni kun ei käyttäydy! :kieh: välillä ihana ja välillä ihan kaikkea muuta..
miten muuten saada
mies luopumaan kissasta? meillä myös menossa lemmikki kriisi. kollikissa (leikattu) nappi 2,5v saa mut kiehumaan eikä mies tajua! se kissa on tuhonnut 3 verhoparit, 6 erimattoa, yhden divaanin, lastenleluja, häälahjoja, tapetit, kenkiä, astioita jne. aina pitäis muka ostaa uudet. ite uusinu jo monen tuhannen edestä tavaroita enkä enää jaksa huolehtia kissasta kaiken muun lisäksi (muuten mies sais hoitaa mut pois kotoa niin paljon). kissa nyt viikon aikana on käynnyt kusella lastensängyssä 3 kertaa, meidän 2 kertaa, matolla kerran, rikkonut yhden maton, käynnyt kusella lasten lelulaatikossa ja jouduin heittämään tunnearvollisia lasten ensileluja roskiin jotka tarkotus antaa masu vaavalle. :'( gabrielin ensitossun repi riekaleiksi, tuhosi 2 kesäkukkaa ja repi ison kaitaleen tapetista eteisestä.. :headwall: :kieh: mä en saa tota miestä uskomaan et se on ongelma vaikka kuinka itken ja räyhään, sanon että ei oo varaa näihin tavaroihin. tiedä mitä tekisi että saisi loppumaan! kissaa olen kuljettanut lääkärille, käyttänyt eri karkotteita ja stressiseerumeita, ostanut uuden kiipeilypuun ja 5 eri lelua. APUA, kertokaa joku miten saan tuon ulos! :attn:
triple ja tossutin 24+2