Uusille tervetuloa :wave:
Onnea ihanista ultrakuulumisista tasapuolisesti ja onnittelut ekan neuvolakäynnin suorittaneille :heart:
kassulla ihan mieletön synnytys...tuommoinen ei itseäni ihan kamalasti haittaisi, mutta jos edes sängylle asti pääsisi
Joku kysäisi, että onko aina seuraava lapsi edellistä nopeampi...noinhan se suunilleen menee, mutta ainahan voi tulla esim koko ongelmia tai asento tai tarjonta virheitä tms. Mutta pääosin tulee sutjakammin seuraavat kuin esikoinen.
Itse olen tuota nopeutta ihan tosissani nyt alkanut miettimään... ei se sinällään pelota, vaikka tulisikin toodella nopeasti, mutta pähkäilyttää vain kaikki hoito järjestely asiat, kun miehen tahdon ehdottomasti mukaani
Poikaahan ponnistin 14min, joten jos kaikki sujuu normaalisti niin tämä toinen tulisi nopeammin. Lisäksi tässä on mietinnän alaisena, että tosiaan paikat ei ihan ole ehtinyt täydellisesti palautua esikon syntymästä, joten paikat saattaa olla koko raskauden ajan hiukan auki, joka puolestaan saattaa nopeuttaa koko rytäkkää entisestään.
Ja lisänä koko komeuden päälle se, että jos olen tullut äitiini, niin kerkeän juuri ja juuri osastolle, jos synnytys tällä kertaa käynnistyisi ihan vain omiin nimiinsä
Noh, onneksi neuvola tätsy on tosi mukava ja kyselee ja selventää kysymättäkin juuri näitä edellämainittuja asioita...olen niin lahopää, etten varmaan aina edes muista vaikka olisikin jotain kysyttävää
Nyt syömään vihdoinkin pastaa, kun ei aiemmin saanut kurkusta alas millään...koko päivä mennyt hedelmien ja yhden mocca suukon voimin :ashamed: