lokamassuissa tapahtunut kauheita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Sen verran puutun tähän että Kultsux3 on alusta asti ollut lokamassuissa meidän mukana. Minusta on törkeää epäillä häntä. |O Ja kyseisen pienokaisen kuolinilmoitus on ilmestynyt lehdessäkin...

Ja minusta on rumaa kopioida sieltä toisen kirjoituksia tähän. Jokainen halukas ne kyllä meidän pinosta löytää jos haluaa.... :/

Puolustakaa sitten muitakin linkityksia vastaan, kun täällä haukutaan ja mollataan ulkonäköä tai jotain muuta, tai uutisia tms. Miksi kultsu on kirjoittanut asiaansa nettiin, jos siitä ei saa keskustella.
Tämä ketju on mielestäni ollut aika kesy verrattuna esim. siihen, mitä Vispilä sai niskaansa, niinkuin tuossa jo mainittiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
a)eikös sen pitänyt olla että vain mustat voivat kirjoittaa/lukea siellä muilla osastoilla!
b)jos näin niin kuka typerä musta levittää toisen juttuja tänne :( aika ilkeää..tosi tai ei
No lukemiseen ei tosiaan vaikuta se, onko musta vai harmaa.

:headwall:

Sen verran puutun tähän että Kultsux3 on alusta asti ollut lokamassuissa meidän mukana. Minusta on törkeää epäillä häntä. |O Ja kyseisen pienokaisen kuolinilmoitus on ilmestynyt lehdessäkin...

Ja minusta on rumaa kopioida sieltä toisen kirjoituksia tähän. Jokainen halukas ne kyllä meidän pinosta löytää jos haluaa.... :/

Pakko yhtyä tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Puolustakaa sitten muitakin linkityksia vastaan, kun täällä haukutaan ja mollataan ulkonäköä tai jotain muuta, tai uutisia tms. Miksi kultsu on kirjoittanut asiaansa nettiin, jos siitä ei saa keskustella.
Tämä ketju on mielestäni ollut aika kesy verrattuna esim. siihen, mitä Vispilä sai niskaansa, niinkuin tuossa jo mainittiinkin.

Ei taalla kukaan palstapoliisina kerkea olemaan, siksi jokaisen oman moraalin ja empatian pitaisi tuoda ymmarrysta, millalailla toisia ihmisia koskevia kipeita asioita kasitellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
a)eikös sen pitänyt olla että vain mustat voivat kirjoittaa/lukea siellä muilla osastoilla!
b)jos näin niin kuka typerä musta levittää toisen juttuja tänne :( aika ilkeää..tosi tai ei
No lukemiseen ei tosiaan vaikuta se, onko musta vai harmaa.

:headwall:

no paukuta päätäs niin että se hajoo.. kuten kirjoitin että JOS näin on..
mutta kuitenkin että pääsee lukemaan ja tulee retostelemaan tänne niin on ALA-ARVOISTA

Kaikki pystyvät lukemaan tekstejä muissakin osioissa, mutta vain kirjautuneena pystyy kirjoittamaan muihin. No, mulla ei liikene enempää huomiota tälle aloitukselle. Meillä kaikilla ei ole helppoa puhua näistä sattumista kotona, omaisille. Kadullakaan ei kehtaa ihmisiä pysäyttää ja kertoa tarinaansa, tämä palsta on ainut missä voi purkaa ajatuksiaan ja saada vertaistukea. Ei lapsensa menettänyt toivo tarinansa repostelua, en minä ainakaan.

Ketju poistoon.Mustat voivat kirjoitella muissa osioissa mutta ei niitä mielestäni tänne tarvitsisi vieraiden kopioida.
Ehkä kultsu olisi tännekin kirjoittanut jos olisi halunnut.

kävin lukemassa ja ei voi mitään, heti tuli ajatus, että kirjoitus on feikki. nikki kirjoittanu tänne muutaman viestin ja sit käy noin. tottakai noin voi käydä ihan oikeestikin, mutta jotenkin oli tekemällä tehty vuodatus. sori.

Mulle tuli sama mieleen. Erityislapsissa oli kuitenkin juttu myös, vauvalla oli paha syvänvika,siksi käynnistettiin.

Mä ihmettelen, että niin paljon annettii puudutteita peräjälkeen kahta erilaista ja lääkkeitä jos jotakin ja silti väsymyksestään huolimatta muistaa kaiken noin tarkasti. Kamala juttu jos on totta!
Vois luulla, ettei kukaan tee tarinaa huvikseen noin vakavasta asiasta! Mutta meitä on moneksi.

http://keskustelu.kaksplus.fi/t785866,375#m7721200

Ensin puhuu minä ja mies, sitten yhtäkkiä kertookin nimillä?

oletteko te ihmiset niin kyynisiä et epäilette kaikkea????? tää tarina oli kauhea ja en usko et kukaan voi tollasta keksiä. kauhee asia,en usko et hulluinkaan ihminen kirjoittas tällästä ja nauttis siitä. ja jos on kokenut noinkin kovia ei kyllä pidä väliä et ensix kirjoitti erilailla kuin lopussa. herätkää ihmiset.
voi tietysti olla et olen liian sinisilmäinen ja uskon ihmisten hyvyyteen liikaa. kuka tietää?.?

Yhdyn täysin Tuutilullan viestiin! Hävetkää oikeesti asennettanne |O Kultsux3 on kirjotellut meidän kanssamme alusta asti enkä oikein ymmärrä mitä järkeä teillä on täällä alkaa pohtimaan hänen kipulääkkeittensä määrää! Sanoohan sen jo järkikin ettei kroppa ole vielä noilla viikoilla valmis synnyttämään! :(

Ja aivan tosiaan pienen Elmerin kuolinilmoituskin oli lehdessä ja ja koko juttu on niin surullista,varsinkin kun olemme Kultsun kanssa kirjotelleet alusta asti yhdessä lokamassuissa :/

nyt on pakko sanoa että jos synnytys tapahtuu niin että lapsi on kuollut tai tiedetään että kuolee niin lääkkeitä annetaan paljon enemmän kuin jos kyseessä ns. "normaalisynnytys". silloin ei enää tarvitse ajatella lapsen kannalta että mitä nämä lääkkeet mahdollisesti tekevät lapselle, myös suositeltavaa on synnyttää alakautta koska toipuminen (kehon) paljon nopemapaa kuin sectiossa.. nämä asiat olen lukenut en siis vanno että ovat sanasta sanaan oikein mutta antakaa hyvät ihmiset toisten kirjoitusten olla, minkä takia ne pitää tänne linkittää ja vielä alkaa epäillä aitoutta..

Mä ihmettelen, että niin paljon annettii puudutteita peräjälkeen kahta erilaista ja lääkkeitä jos jotakin ja SILTI VÄSYMYKSESTÄÄN HUOLIMATTA MUISTAA KAIKEN NOIN TARKASTI. Kamala juttu jos on totta!

En väittänyt, että puudutteet veis muistin, ihmettelin sitä, että annettiin niin paljon. Olisiko leikkaaminen ollut armeliaampaa äidille? Ja liityin vain edellisen epäilijän peesiin, miksi te mun kimppuuni hyökkäätte, en ole edes ap.

Väsymyskään ei vie muistia. Ja tuollaiset tapahtumat eivät yleensä ihan hevillä unohdu. Tiedoksi myös sellainen asia, että tuollaisissa tapauksissa voidaan usein antaa tavallista enemmän puudutetta/kipulääkettä, koska ei tarvitse huolehtia siitä, minkä verran aineita kulkeutuu sikiölle. Leikkaus on aina suurempi riski äidille ja lisäksi siitä jää ikuinen arpi myös vatsaan. Usein on myös ihmisen psyyken kannalta parempi, että lapsi synnytetään alateitse vaikka lapsi olisikin kuollut.

[

Mulle tuli sama mieleen. Erityislapsissa oli kuitenkin juttu myös, vauvalla oli paha syvänvika,siksi käynnistettiin.

Mä ihmettelen, että niin paljon annettii puudutteita peräjälkeen kahta erilaista ja lääkkeitä jos jotakin ja silti väsymyksestään huolimatta muistaa kaiken noin tarkasti. Kamala juttu jos on totta!
Vois luulla, ettei kukaan tee tarinaa huvikseen noin vakavasta asiasta! Mutta meitä on moneksi.

Tämä vieras pyytää anteeksi ja poistuu. :ashmed: vai miten se koodi meni?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Mä ihmettelen, että niin paljon annettii puudutteita peräjälkeen kahta erilaista ja lääkkeitä jos jotakin ja SILTI VÄSYMYKSESTÄÄN HUOLIMATTA MUISTAA KAIKEN NOIN TARKASTI. Kamala juttu jos on totta!

En väittänyt, että puudutteet veis muistin, ihmettelin sitä, että annettiin niin paljon. Olisiko leikkaaminen ollut armeliaampaa äidille? Ja liityin vain edellisen epäilijän peesiin, miksi te mun kimppuuni hyökkäätte, en ole edes ap.

Väsymyskään ei vie muistia. Ja tuollaiset tapahtumat eivät yleensä ihan hevillä unohdu. Tiedoksi myös sellainen asia, että tuollaisissa tapauksissa voidaan usein antaa tavallista enemmän puudutetta/kipulääkettä, koska ei tarvitse huolehtia siitä, minkä verran aineita kulkeutuu sikiölle. Leikkaus on aina suurempi riski äidille ja lisäksi siitä jää ikuinen arpi myös vatsaan. Usein on myös ihmisen psyyken kannalta parempi, että lapsi synnytetään alateitse vaikka lapsi olisikin kuollut.
Miksi te moralisoijatkin kokoajan vastaatte ja nostatte tätä ketjua, jos se pitäisi teidän mielestänne kokonaan poistaa?
Sillähän se häviää etusivulta, kun lakkaatte mesoamasta!

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
nyt on pakko sanoa että jos synnytys tapahtuu niin että lapsi on kuollut tai tiedetään että kuolee niin lääkkeitä annetaan paljon enemmän kuin jos kyseessä ns. "normaalisynnytys". silloin ei enää tarvitse ajatella lapsen kannalta että mitä nämä lääkkeet mahdollisesti tekevät lapselle, myös suositeltavaa on synnyttää alakautta koska toipuminen (kehon) paljon nopemapaa kuin sectiossa.. nämä asiat olen lukenut en siis vanno että ovat sanasta sanaan oikein mutta antakaa hyvät ihmiset toisten kirjoitusten olla, minkä takia ne pitää tänne linkittää ja vielä alkaa epäillä aitoutta..

näinhän asia on koska ei oo enää mitään väliä miten lääkkeet vaikuttaa sikiöön..

miksi minut siten leikattiin. lapseni eli kun synnytin keisarinleikkauksella, ei annettu edes yritää alateitse.

olisin toki halunnuk, koska alatiesynnytys on minusta kivempi.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

miksi minut siten leikattiin. lapseni eli kun synnytin keisarinleikkauksella, ei annettu edes yritää alateitse.

Toki nuo syyt ovat yksilöllisiä. Joskushan alatiesynnytys voi olla vaarallisempi/huonompi vaihtoehto erinäisistä tekijöistä riippuen. Mutta useimmiten kuitenkin alatiesynnytys on turvallisempi vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Toki nuo syyt ovat yksilöllisiä. Joskushan alatiesynnytys voi olla vaarallisempi/huonompi vaihtoehto erinäisistä tekijöistä riippuen. Mutta useimmiten kuitenkin alatiesynnytys on turvallisempi vaihtoehto.

no mulla vaan vauva oli pieni, nyt mulla on ruma jälki vatsassa, ja sen jäjen ä.äalapuolelel on kehittynyt vielä tyrä ällöä :snotty:

tätä ei ois tapahtunut jos olisn sanut synnytä alateitse

Vaikka ihminen haluaa purkaa johonki tarinansa niin ei se sitä tarkoita että sitä pitää alkaa mässäileen ja epäileen ihmistä,jokainen vois nyt vähän miettiä omalle kohdalleen asiaa.Ei voi uskoa aikuisista ihmisitä tämmöstä että toisen pahallaololla viitsitään mässäillä näin.
Ja en nyt tarkoita yksinomaan tämän tarinan kertojaa vaan näitä kaikkia mitä täällä tulee aina aika ajoin.

Juuri tähän juttuun puuttumatta vaan totean, että noita stooreja on ollut täällä aina (ainakin viimeiset kuusi vuotta tasaiseen tahtiin) ja siksi minäkin niihin skeptisesti suhtaudun. Kerrankin oli sellainen, että oli tullut keskenmeno vessanpytyllä ja hän ihaili vauvan käsiä ja jalkoja yms. ja raskausviikkoja jotain 4kpl.

Harmi, että sellaisia idiootteja riittää, koska se herättää aina epäilyksiä sellaisissakin jutuissa, joissa toinen tarvisi todella lohdutusta... :(

En voinut lukea, tuntui niin pahalta. Oli totta tai ei. Mutta mua jäi siitä pienestä pätkästä vaivaan, miten kolmen tunnin välein on annettu käynnistyslääkettä, koska normisynnytksessä pidetään välipäivä koska muuten lääkkeet saattavat aiheuttaa kohdussa liian voimakkaita supistuksia ja jopa tilan jossa kohdun lihakset menevät pysyvään supistukseen (vaarana kohdun repeämä) mut en mä tätä enempää mieti, en oo lääkäri. Surullista kaikki keskenmenot, abortit , kaikki jossa vauva kuolee

Yhteistyössä