V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävin lueskelemassa tuolla lokamassuissa kultsux3 tarinaa ja oli kauheaa!!!!
Käypä kuule itse siellä osiossa lukemassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävin lueskelemassa tuolla lokamassuissa kultsux3 tarinaa ja oli kauheaa!!!!
Kopioi tänne
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Käypä kuule itse siellä osiossa lukemassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävin lueskelemassa tuolla lokamassuissa kultsux3 tarinaa ja oli kauheaa!!!!
Kopioi tänne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävin lukemassa ja ei voi mitään, heti tuli ajatus, että kirjoitus on feikki. nikki kirjoittanu tänne muutaman viestin ja sit käy noin. tottakai noin voi käydä ihan oikeestikin, mutta jotenkin oli tekemällä tehty vuodatus. sori.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävin lukemassa ja ei voi mitään, heti tuli ajatus, että kirjoitus on feikki. nikki kirjoittanu tänne muutaman viestin ja sit käy noin. tottakai noin voi käydä ihan oikeestikin, mutta jotenkin oli tekemällä tehty vuodatus. sori.
Mulle tuli sama mieleen. Erityislapsissa oli kuitenkin juttu myös, vauvalla oli paha syvänvika,siksi käynnistettiin.
Mä ihmettelen, että niin paljon annettii puudutteita peräjälkeen kahta erilaista ja lääkkeitä jos jotakin ja silti väsymyksestään huolimatta muistaa kaiken noin tarkasti. Kamala juttu jos on totta!
Vois luulla, ettei kukaan tee tarinaa huvikseen noin vakavasta asiasta! Mutta meitä on moneksi.
http://keskustelu.kaksplus.fi/t785866,375#m7721200
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävin lukemassa ja ei voi mitään, heti tuli ajatus, että kirjoitus on feikki. nikki kirjoittanu tänne muutaman viestin ja sit käy noin. tottakai noin voi käydä ihan oikeestikin, mutta jotenkin oli tekemällä tehty vuodatus. sori.
Mulle tuli sama mieleen. Erityislapsissa oli kuitenkin juttu myös, vauvalla oli paha syvänvika,siksi käynnistettiin.
Mä ihmettelen, että niin paljon annettii puudutteita peräjälkeen kahta erilaista ja lääkkeitä jos jotakin ja silti väsymyksestään huolimatta muistaa kaiken noin tarkasti. Kamala juttu jos on totta!
Vois luulla, ettei kukaan tee tarinaa huvikseen noin vakavasta asiasta! Mutta meitä on moneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävin lukemassa ja ei voi mitään, heti tuli ajatus, että kirjoitus on feikki. nikki kirjoittanu tänne muutaman viestin ja sit käy noin. tottakai noin voi käydä ihan oikeestikin, mutta jotenkin oli tekemällä tehty vuodatus. sori.
No ei ne puudutteet muistia vie! Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi tämä aihe pitää vetää tännekin osioon ja alkaa sillä "mässäilemään". TUossa asiassa on perheellä varmasti ilmankin kestämistä kerrakseen. :'(