Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tossahan on myös juttua siitä että moni sossun rahoihin oikeutettu ei edes tiedä että saisi sieltä avustusta.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Oho! Meillä nettotulot alittaa tuon, mutta en tosiaankaan ole pitänyt meitä köyhinä / varsinkaan toimeentulotukeen oikeutettuina. Ja mies ihan normaalisti töissä, minä äippälomalla...
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tossahan on myös juttua siitä että moni sossun rahoihin oikeutettu ei edes tiedä että saisi sieltä avustusta.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Oho! Meillä nettotulot alittaa tuon, mutta en tosiaankaan ole pitänyt meitä köyhinä / varsinkaan toimeentulotukeen oikeutettuina. Ja mies ihan normaalisti töissä, minä äippälomalla...
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tossahan on myös juttua siitä että moni sossun rahoihin oikeutettu ei edes tiedä että saisi sieltä avustusta.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Oho! Meillä nettotulot alittaa tuon, mutta en tosiaankaan ole pitänyt meitä köyhinä / varsinkaan toimeentulotukeen oikeutettuina. Ja mies ihan normaalisti töissä, minä äippälomalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:"Yksin asuvan ihmisen toimeentuloturvan perusosa on 389 euroa kuussa. Lisäksi maksetaan kohtuulliset asumiskulut, jotka eivät välttämättä kata koko vuokraa."
Tarkoittaisko tuo muka että kaikille taataan vähintään tuo summa + as.lisä kuussa?