Hei taas!
Kovasti onneja kivoista ultrakuulumisista, ja onnea myös
Anu84 mahtavista uutisista! Siskoni joutui aikoinaan kokemaan kipeän keskenmenon (vasta viikolla 16!) odottaessaan esikoistaan, mutta kertoi, että selvisi järjissään koska tuli melko pian uudestaan raskaaksi
Hän sanoi, että keskenmenneen vauvan laskettu päivä oli helpompi kohdata, kun uusi elämä kasvoi jo hänen sisällään
Tässä ketjussa oli vähän aikaa sitten puhetta
hankinnoista. Noh, meillä on jo vaunut, pinnasänky, kantoreppu, kassillinen vaatteita ja sitteri (ilmeisesti toinenkin sitteri tulossa lahjaksi)
Eli aikamoinen läjä tavaraa, vaikka vasta puolessa välissä raskautta mennään. Puolustuksekseni voin sanoa, että kaikki on käytettynä ostettu, eikä olla itse hankittu puoliakaan
Kuinka moni aikoo ottaa
äitiyspakkauksen? Jotkut, etenkin ensisynnyttäjät, ovat kovasti puolestapuhujia, jotkut taas sanovat että se on täynnä turhaa roinaa, ja että kannattaisi ottaa se rahana (joka on kuitenkin vaan puolet tuon pakkauksen arvosta). Itse olen vähän kahden vaiheilla, ehkä toistaiseksi kallistumassa tuon pakkauksen suuntaan. Ovatko pakkauksen tuotteet suurimmaksi osaksi laadukkaita? Minulle ei ole merkitystä esim. vaatteiden väreillä tai kuoseilla, laatu merkitsee enemmän.
Meillä on
rakenneultra tulevana perjantaina, alkaa jo hieman jänskättämään...
Neuvolassa käytiin menneenä maanantaina, kaikki oli hyvin, mun paino vain putoaa (joka ei haittaa jos on vähänkään ylipainoa), ja vauvan syke kuului oikein selvästi, ei tarvinnut kauaa etsiä
Verenpaineet on välillä niin alhaiset, että tulee huimausta. Olen siis huoletta syönyt salmiakkia, kun siihen on välillä ihan mieletön himo...
Ai niin, kertokaa minulle mitä nuo näin varhaisen vaiheen
supistukset oikein ovat?? Moni täällä on tuntenut sellaisia, miltä niiden pitäisi tuntua??
- Öhkis 20+1.