Mulla alkoi äitiysloma! =) Tuntui kyllä ihan uskomattomalta lähteä eilen töistä niin, ettei tiedä yhtään, milloin on menossa takaisin. Mulla oli viimeinen viikko aika rankka, kun työkaveri oli sairas ja olin yksin vastuussa siitä meidän työpisteestä. Mulla oli siinä se mun sijainen ja just aloittanut harjoittelija kaverina, mutta välillä tuntui, että niistä oli vain haittaa, kun piti koko ajan neuvoa. Vähän jäi sellainen olo, että paljonkohan mulla jäi hommia tekemättä ja minkähälaisen sotkun jätin sille mun työkaverille. Pitää nyt vain yrittää osata olla stressaamatta siitä.
Mulla on neljä
tuttipulloa. Ajattelin, että niillä pärjää nyt sitten ainakin sen ekan päivän. Mies on Prisman vieressä töissä, niin sen on helppo käydä ostamassa lisää, mitä vain tarvitaan.
Rintapumppua katselin tänään Prismassa, kun on asiakasomistajapäivät. Hipelöin sitä vaikka kuinka kauan siinä ja mietin, että mitähän niissä on eroja. Sitten tajusin soittaa kälylle ja kysyä, vieläkö sillä on omansa tallessa. On, ja saan sen
Ostin kuitenkin lanoliinirasvaa, liivinsuojuksia, hoitoalustan ja vielä yhden tuttipullon. Katselin myös itselle siteitä jälkivuotoa varten, kun olen jo 5 vuotta käyttänyt kuukuppia ja kestositeitä ja luulen, ettei kestositeet riitä, jos on kovin runsasta vuoto. Mutta alkoi siinä hyllyn edessä hirvittää heti se muovi hiostamassa housuissa. Taidan vain tilata sellaisia kestoyösiteitä niihin runsaimpiin päiviin.
Kauheasti on kyllä eroa noissa
neuvolakäytännöissä. Olen sitten aika onnekas, kun saan kolme lääkärikäyntiä. Viimeinen on reilun viikon päästä. En tiedä, tehdäänkö painoarviota, kun lääkärillä ei ole ultraa. Ehkä sitten mahan päältä kopeloimalla arvioi. Ultria mulla on ollut 5, mutta vain kaksi niitä kunnan tarjoamaa. Eka oli yksityisellä ja pari kertaa olen käynyt päivystyksessä, olen sitä kautta saanut ultran.
Voipi olla, että meidänkin täytyy järjestää jonkunlaiset
nimenantojuhlat, vaikkei yhtään huvittais. En vielä koskaan ole ollut nimiäisissä, jotka ei olis tuntuneet jotenkin teennäisiltä. Meidän ongelma kun on se, että ollaan itse tällaisia "hihhuleita", mutta mun puolen suvussa on noita perusluterilaisia, jotka ei osaa kyläillä, jos ei ole kyläilyllä joku nimi, varsinkin äidin suku. Esim. mun äidinpuolen isovanhemmat kutsuis kyllä jouluksi kylään, eikä sitä vietetä. Muuten ei koskaan kutsua tai edes soittoa tule, vaan pitää aina itse soitella ja änkäytyä sinne. Ja nyt eno sitten lohkaisi, että mitenhän ne sen lapsen koskaan näkee, kun ei ole ristiäisiä. :stick: No siis tulkaa kylään! Mutta kun ei osata, kun ei ole mikään juhla, jolla olis joku nimi. Niin, että kai meidän näitä mun sukulaisia miellyttääksemme täytyy jotain järjestää. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan niiltä, jotka on nimiäisiä viettäneet.
Mä kyllä otan sen
peräruiskeen ihan mielelläni. Vaikkei se kivalta ajatukselta tunnukaan, luulen, että voi tehdä ihan hyvää, että saa suolen tyhjäksi. Mulla kun on edelleen vatsa tosi kovalla ja mikään ei auta. Supistuksen jälkeen on sellainen olo, että pitää juosta vessaan, mutta mitään ei tule. Välillä menee päiviä, etten saa mitään ulos. Jos nyt ketään kiinnostaa tämä analyysi
Siinä äityspakkauksessa on sekä pesulappu, että kestovaipan imuosa.
Oliko teillä toive, että tehtäis nuo listat sairaalakassista ja hommattavista tavaroista tuohon etusivulle siis? Voin sellaista tänään illalla päivitellä. Tulee tosin tosi pitkä tuosta ekasta viestistä sitten.