Anu84 Virtuaalihalaus. Jaksamisia sinne!
Noista ruokasäännöistä - oon ottanut sen linjan, että syön kaikkea mitä tavallisestikin, jos ainoana välttämisen syynä olis vaan bakteeririski. Eli siis mulle maistuu itsetehty sushi (tai luotettavan oloisista ravintoloista), kaikki juustot, kylmänäkin (paitsi nyt ehkä kaikkein epäilyttävimmät, mutta semmosia ei varmasti edes Suomessa ole laillista myydä, mitä täällä pidetään suurena herkkuna), parmankinkku, kasvikset (no kyllä mä ne pesen, niin kun aina ennenkin), minttutee (en tiiä onko vältettävien listalla, mutta yrttiteet ainakin on) ... mitähän vielä. Ainoat muutokset on ollut oikeestaan alkoholin poisjääminen (tietty) ja mies siivoaa nyt kissojen hiekkalaatikon. Lääkäri oli sitä mieltä, että järkevää näin. Se oli jopa sitä mieltä, että ainoa ravintolisä mikä on oikeasti todistettu tarpeelliseksi, on foolihappo - aika luonnollinen linja sillä vitamiineihin ja syömisiin. Tykkäsin siitä
Täällä on mun mielestä vähemmän säännöksiä kun Suomessa - mutta niihin yhtenä kuuluu, että raskaana ei saa mennä saunaan. Juustoista viis, mutta sauna on kuolemaksi! Että eiköhän tässä ihan maalaisjärjellä pärjää, kulttuurieroja kunnioittaen.
Niin ja painoa on tullut pari kiloa. Tissit kasvaa... kerroin eilen työkaverille ja se sano, että vähän meinasinkin, että etuvarustusta on tullut. Ei se ollut kyllä tätä syytä arvannut
Eilen oli ultra. Ja mikä helpotuksen huokais, kun lekuri sano heti anturin mahan päälle laitettuaan, että "Congratulations"! Vauva oikeassa paikassa, oikean kokonen, aivot, korvat, silmät, kädet, nenä... ja vahva sydämenlyönti :heart: Niskaturvotus normaalia kanssa. 3D-kuvaakin vähän yritettiin katella (vai 4D? Mikä se 4. ulottuvuus on?) Seuraavan kerran sitten 6 vkon päästä. Lääkäri meinas, että melkeen 12 vkoa täynnä, eli oliskohan muutama päivä lisää - nyt kun olis omien laskujen mukaan vasta 11+2.
Ja nyt sitten uskallan kertoa projektinimenkin:
Jo & Biini 11+2