LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ettei heidi25 olisi raskaana?

Kirjoitin eilen pitkät pätkät ja niin vaan kävi että ne johki hävisi,kyllä otti aivoon...

Kävin eilen hammaslääkärissä ja sain antibiottikuurin tuohon tulehtuneeseen viisaudenhampaaseen,tai sen ympäristöhän se on mikä tulehtunu... myöskin poskiontelontulehdus on päällä, onneksi sama kuuri auttaa siihenkin...

Ja eilen kävin myöskin tuhlailemassa ja sainkin melko paljon rahaa taas palamaan, ja eihän se susa ollu onneksi kaikkea vieny lindexiltä...taidat vaan käydä siellä niin usein että tuntuu ettei siellä ole mitään :laugh: :laugh: Tälleen kun täältä peräkylästä parin kuukauden välein käy, niin tuntuu että vaikka mitä uutta ja kivaa siellä...

Vauvauinnissa aamulla käyty, meillä se alkaa 8.30 että aikasin täälläkin... taas sukelleltiin ja ukkeli tykkäs, vaikka olikin melko väsy kun heräsi taas vähän turhan aikasin.

Kävin tuossa hautuumallakin kuljeskelemassa, ja mummon haudalle kynttilän viemässä. Eilen on haudattu se nuori äiti josta kerhossa puhuin, kyllä veti mielen matalaksi sitä hautaa katsellessa...

Tänään ohjelmassa uunilohta ja synttäreille meno =) =) saa siis kakkua mahansa täyteen :laugh:

Jahas, taitaa ukkeli heräillä pikkuhiljaa ulkosalla...

Mukavaa lauantain jatkoa :wave:

En todellakaan ole ;) Ne on vaan ne aivot jotka tempuilevat :D Jotkuthan eivàt voi esim. makkaraa syòdà enàà kun raskausaikana se on voinut saada voimaan pahoin, mulla vaan sattuu olemaan kaikki kevààn tuoksut :laugh: Kiva kiva :D

Äitivaan, toivotaan, ettet ala eläytyyn viime vuoteen :kieh: . Ja Heidille toivotaan, että keväthaisut pian taas tuntuis hyvältä :) , sillä hyviähän ne on.

Katjanna, harmi kun poitsu siellä "temppuilee", nyt kun sulla olis muuten siellä rauha. Ootko osannut siellä yhtään rauhasta nauttia tai siis Annin ja miehen poissaolosta? Vai onko ihan vaan ikävä? Millos palaavat kotiin? Nauratti tuo että poitsu havahtuu nielaisuun :kieh: , ehkä siispä kannattaa kokeilla omaa huonetta. Vois tehdä hyvää teille molemmille ja ainahan sängyn voi takaisin raijata, jos tuntuu, että ehdit matkalla virkistyyn tai muuta.

Mä sain vieraat ruokittua ja nyt ovat uimassa koko muu porukka. Mä jäin vauvan kans kotiin ja nyt on vauva ulkona unilla :) . Äsken söin lontooraetta ja nyt on tee ja leipä menossa :p . Noitien vaatteita etsiskelin, täytyy illalla tyttöjen hiukan sovitella. Sain täällä taas paikat ojennukseen ja nyt pitäs alkaa kai valmisteleen illan tortilla-herkkuja. Saunaankin jos vaikka rauhassa pääsis illalla, lapsia ei tarvi ottaa nyt saunaan, kun uivat ja kylpevät tällä hetkellä :) .

Eipä muuta, voipi olla, että nyt vaikenen huomisiltaan saakka. Ehkä vieraitten aikana en täällä kehtaa pyöriä :snotty:

Rontti: en ole nauttinut yhtään. Olen jo kymmeneen kertaan kironnut sitä että pitikin jäädä yksin kotiin viiden kuukauden ikäisen vauvan kans. Eikä ikinä enää tälläisiä reissuja vaan yhdessä lähdetään tai ollaan lähtemättä. Minä suorastaan inhoan olla yksin kotona! Mun lapsuuden kodissa oli neljä tyttöä ja kai sitä on tottunut että ihmisiä ja meteliä kuuluu olla. Onhan tuo poika temppuillu ennenkin, mutta sitten mies on tullut yöllä auttamaan tai antanut mun nukkua aamusta pidempään. Harvoin tuo kuitenkaan yöllä juttelee, mutta nyt vaan sattui näin. :saint: On Annista ja miehestä kuulunut päivittäin ja hauskaa siellä tuntuu olevan. Anni soittikin yksi päivä ja kertoi että oli menossa vesipuistoon. ( rakastaa uida ja vettä yleensäkin)

Harmi kyllä Katjanna tuo sun olo :( . Mutta yks kokemus tuokin, ainakin huomaa, miten tärkee koko perhe on :heart: . Oisko siellä poitsukin ihmeissään, kun on niin hiljaista ja muu väki poissa? Syksyllä taisitte sitten olla kaikki reissuun lähdössä B) , aiiii, pääsiskin, mä olisin heti valmis lähteen B) . Niin ja hienoa, kun lomalaiset on ainakin nauttineet :) .

En mäkään nyt näemmä osaa täällä hiljaisuudessa ja rauhassa olla ainakaan niin, että istahtaisin vaikka :headwall: . Kokoajan miettii, mitä pientä seuraavaks tekee ja jos ei muuta, niin istahtaa tähän :whistle: . On noihin tenaviin ja aina jonkun läsnäoloon niin tottunut! Ei varmaan omat iltahetketkään tuntuis miltään, jos tässä ei päivällä ensin olis säpinää.

Täällä on äiti ihan väsy viime yöstä |O Ja ei tietenkään saa unta, että voisi levätä... No tulipahan boxi isännän kanssa katottua tyhjäksi eemelin päikkäreiden aikana...

Äsken laitoin pannaria ja odottelen uunia vielä vähän aikaa... :p

No niin kävin kerhoon avautumassa :headwall: :kieh: Helpottaa kun saa edes jonnekkin natista elämän pieniä ja suuria epäoikeudenmukaisuuksia. Kiitos siitä :flower:

Kestovaippailijoiden tapahtumasta en liinaa itselleni löytänyt. Vauvojen sievän käsinpainetun pussilakanasetin kylläkin. Siellä oli ihana koju jossa oli esillä erillaisia rintareppuja ja liinoja kokeiltavana kera asiantuntevan opastuksen. Kokeilin myös YAMOa ja voin suositella Tilda! Todella hyvä rintarepuksi. Mukavuus lähellä liinan luokkaa ja ei tuo hieno ulkonäkökään haittaa. Ostaisin jos raskisin. Kovasti vaan suosittelivat Eelin kokoiselle kudottua liinaa. Kuulema viileämpi kesällä kun ei tarvi niin montaa kangaskerrosta ja selkäsidonnoissa trikooliinaa parempi vaihtoehto. Ostan kuitenkin sen trikoisen kun se on tällaiselle noviisille helpompi käsitellä. Noita vauvalehden kudottuja liinoja näyttää olevan vähän jokaisella ylimääräisenä. Jos vaikka sellaista sit kokeilis jos tarvetta tukevammalle liinalle ilmenee.

meillä alkaa vauvauinti klo:8.15... et ei naurata... pikkasen meinas väsyttää aamulla ku Siiri telmus kolmen aikaa yöllä sängyssään ku ei meinannu hyvää asentoa löytyä... ja isäntä tuli töistä samoihin aikoihin...neljän aikaa sit nukahin ja kuudelta ylös... sit piti viel lähtee aikasemmin ku hain Siirin kummitädin mukaan sinne uintiin. :kieh: :kieh: :kieh:

pikaiseen..ei mitään vapaailtaa..eemi päätti että ei ole kyllä minkään hoitajien kanssa vaan haluaa äitin..äiti siis kipin kapin palasi kotiin, ja nyt pyjama päälle ja tv:n eteen..ehkä sitten uusi yritys joskus..

joo,oli mulla asiaakin mut en muista enää mitä..joka tapauksessa oli ihan perse reissu tokmannille,eipä saatu ku 2 tyynyy ja 2 peittoo,irtokarkkeja ja yhet potkarit pojalle..ei siel ollu mitään :headwall:

noo,palaan sit myöhemmine kera sen asian jota en muista

Kukas se kertoikaan asuvansa Reiman tehtaanmyymälän lähellä? Onko siellä oikeesti halvempaa? Himottais kovasti Reimatecin oranssi välikausihaalari. Ei tän ikänen kyllä mitään Reimateci:a vielä tarvii, mut jos ostais 80 cm niin menis pitempään... joo seli seli. Perustelen taas itselleni :saint:

Taisi olla ippuli joka siellä asui...oli ainakin hyvät alet silloin alkuvuodesta vissiin. Minäkin oisin tahtonu ens talveksi haalarin, ei oo kummasia aleja täällä tullu vastaan ja normihintasta en raski millään ostaa...

minä perustelen sen sillä että poika on ens talvena enemmän persiillään kun pystyssä niin pitää olla hyvä haalari...niin,ikäänkuin ei halvemmista löytys yhtä hyvää...mutta kun jotain perusteita pitää olla kerta.

pikkumies söi iltapalaksi annoksen kaurapuuroa luumusoseella ja ison pullon maitoa, kylläpä sammu pikaisesti sen jälkeen...

Susa Huutiksesta sain ens syksyksi hyvän reimatecin...se on nyt vaan vielä niin iso että tämä kevät mennään ihan maxin haalarilla, jonka eilen ostin...oli pakko kun vaunussa toppis aivan liian kuuma ja fleecepuvut tosi hiostavia...

Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Susa Huutiksesta sain ens syksyksi hyvän reimatecin...se on nyt vaan vielä niin iso että tämä kevät mennään ihan maxin haalarilla, jonka eilen ostin...oli pakko kun vaunussa toppis aivan liian kuuma ja fleecepuvut tosi hiostavia...

Paljonko maksoit siitä huutiksen puvusta ja minkä kokoisen ostit?

Yhteistyössä