LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niinukka: ilmankos meillä toissa yö meni miten sattui kun silloin illalla oli vieraita käymässä ja poju "joutui" muissa syleissä olemaan. Äiskän läheisyys jäi vähän vähemmälle. Siitä ilmeisesti johtui rikkonainen yö ja klo 02-03 oli hereillä ja yritti seurustella mun kanssa. :/ Eilen illalla taas selkä vääränä kanniskelin pojua, niin yö meni hyvin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
mileko meillä on samanlainen pupuhelistin ja housut ku sannilla :D
niin ja ihana kuva toi missä kaikki tytöt.

Isommilla tytöillä oli hirveen kauskaa ja Sanni ihmettelee, että mitähän hauskaa tässä muka on :D
Tuo pupuhelistin on ohan kovaks menny kuolasta, pitäs varmaan koneeseen heittää. Ja toi Kitty puku on se viimesimmäks shopattu. Vielä jäi paaaaljon ostamatta :p

Meillä myös kitistään ilta ennen nukkumaan menoa, eikä varmasti ala nukkumaan kuin tasan 20.30 vaikka olisi kuinka väsynyt. Yöt nukkuu tosi hyvin ja syö vain kerran. Tuo voi olla ihan totta että kun sylitellään, seurustellaan ennen unille menoa niin ei sitten kaipaa yöllä sitä. Nyt noustu aamulla ylös seitsemältä ja tällä kaavalla menty koko tämä viikko.

Nyt aamupalalla. Mulla on vähän tämä oma syömä puoli heikolla kun olen yksin kotona. En saa tehtyä ruokaa itselle, enkä oikein mitään muutakaan syötyä.:o Tässähän saattaa kohta vaikka vahingossa laihtua :D

Huomenta,

Tildalle synttärionnittelut ja tuutilullalle pikaista paranemista

Mä täällä pakkailen kamoja, me lähdetään viikonlopuksi mökkeilemään. Erittäin rakkaiden ystävien kanssa vuokrattiin mökki tampereen lähistöltä ja suunta siis sinne. Ystävät tulee Turusta ja me täältä jyväskylästä niin mökki vuokrattiin puolestavälistä. Ystäväperheessä on 9 kuukauden ikäinen poika, joten vauhtia varmasti riittää :)

Tänne satoi eilen oikein kunnolla lunta, kaunista tuolla ulkona, mutta toisaalta kevät voisi nyt kyllä tulla kunnolla jo. Aina on pari päivää talvea ja sitten taas loskakelit...

Mulle on nyt tullut selkeästi vaihe, että en jaksa päivisin hirveästi kotona olla. Me ollaan käyty kaikenmaailman kerhoissa, muskareissa jne jne ja ne on kyllä ihania. Ihanaa kun ympärillä on paljon ihmisiä.. ja sitten jaksaa taas olla täällä kotonakin paremmin, kun on jotain muutakin tekemistä :)

Hilma heräsi juuri aamu-uniltaan. Meillä on aika vakio tuo seiskalta herääminen - sitten valvoo pari tuntia ja nukkuu tunnin. Musta kyllä tuntuu, että kun aamut on alkaneet valaistua aiemmin niin neitikin on heräillyt aikasemmin. Meillä on makkarissa vaan tavalliset verhot ja päivä paistaa niistä kyllä läpi - pitäis varmaan ostaa sinne pimentävät verhot. Kohtahan siirretään kellojakin ja sitten valoisassa makkarissa nukuttaminen saattaa olla haasteellista - meillä kun neiti menee nukkumaan klo 21...

Meillä maisteltiin puuroa tänään ekaa kertaa. Mä typerys annoin ensin täyden satsin vellimaitoa ja sitten vasta hoksasin, että tästä mun omasta puurostahan vois antaa maistiaiset Essille... No, söi se pari lusikallista nannilla lantarttua kaurapuuroa :D Sitten en jaksanut suolata itellekään sitä puuroa ja melkein yökkien söin omani :x

tildalle synttärionnittelut

mie innostuin leipomaan,eilen illalla surffasin noissa leivonta sivuilla,niin löyty vaikka kuinka paljon ihania ohjeita.toka pellillinen porkkana rieskasia uunissa..yhen maistoin jo on hyvää. :p
meinasin vielä rahka pullia tehdä.helppo ohje..olivat seiskaluokkalaiset eilen kotsan tunnilla tehneet.

nyt tytyy pitää vissii lähtee viihyttämään,kun laitoin sen tonne olkkarin lattialle :D

Pepisa Sama tilanne. Alkuun oli iltahuudot sit seesteinen kausi, nyt iltakätinät :/ Sylissä pitäis olla mut sit vaan vääntelehtii levottomana. Tylsistynyt mun seuraan kenties? Mäkin olen myöhännäis herännäinen tuon liinailun suhteen. Kantoliinakanavan kautta olen olen yrittänyt perehtyä. Niin ja tietenkin täältä kyselemällä :)
http://www.kantoliinakanava.fi/
Ajattelin kantaa Eeliä nyt kevään, kesän ja alkusyksyn. Eli paras sesonki vielä edessä. Ei tosiaan mikään pakollinen hankinta minullekkaan, mutta jotenkin se on niin kivaa vaihtelua. Saa erilailla kontaktin vauvaan kun vaunuja työnnellessä. Onko sulla ketään tuttua jolta voisit kokeilla liinaa? Saisit tietää ennen ostopäätöstä että onko se sun juttu. Jostain sai myös vuokrata liinan ja jos päätyy ostamaan liinan niin vuokra vähennetään liinan hinnasta. Tai antaisko paikallinen lastentarvike kokeiltavaksi? Käytettyjä kannattaa myös katsella jos tekee vaikka löytöjä niin kuin topsy. Osa liinoista (merkki) säilyttää myös melko hyvin jälleenmyyntiarvonsa jos vaikka jäiskin vähälle käytölle. Itse taidan päätyä siihen Tricot Sleniin (49 e, lastentarvike) Toisaalta hölmöä ostaa uutena näin lyhyen ajan takia, mut onneksi kaveripiiriin on tulossa paljon lapsia joten jatkokäyttöä löytyy :) Huomaa, että olen innostunut aiheesta kun aloin romaania kirjottaa... :whistle: :ashamed:

Tildalle paljon Onnea :) :flower: !!!

V-O piti eilen sanoa, että meillä 17.9. syntynyt pimu on ihan joustopolvi vielä, eipä juuri seiso kainaloistakaan kiinni pidettäessä. Hyppimiseksi menee, mutta niin se kai kuuluukin näin pääsiäisen ja pupujen aikaan :whistle: . Nyt sentään jo helistimet on eri tahtiin kädessä kuin vielä tovi sitten.

Ja Santille pitänyt sanoa Siirin paperinlajittelusta :laugh: . Hyvä kuva ja ai kun näyttää niin isolta siinä jo!

Milekolla ihanan hauska siusaruskatras :heart: :) . Tosi ihana toi Kitty kuva, tausta sopii siihen NIIN hyvin :) . Ja mun mielitpiteeni Kitty vaatteista jo kai tiedätkin :p , meillä on noi samat, mutta vielä isoja :) .

Niinukka, äläs puhu rahakapullista, nam nam ja onhan niitä pääsiäiseks tehtävä. No, onneks sen kai ehtii vielä ens viikollakin :p . Meillä samoja tunnelmia iltarutinoista, nyt taas varsinkin. Meillä vaan se lisänä, että usein isukin sylikään ei kelpaa :headwall: :headwall: |O . Mulla työvuoroo siis päivät ja yöt |O . Viime yö menikin sanonko miten :headwall: |O ja nyt kyllä väsyttää tavallista enemmän, vaan eipä voi mitään :) . Nyt on isompi kerhossa ja mä sain silitettyä ja vähän jatkettua koristeitteni parissa, nyt on pienin unilla ja mennään keskimmäisen kanssa istuttaan kevätruoho.

Jee! huomenna täällä joku kestovaippailijoiden tori, jossa myös liinoja myytävänä. Mä oon aina kateellisena kuunnellu teidän lastentarvikekirppiksistä jne. Täällä kun ainoolla kirppiksellä kävelytuolikin ois maksanu 43 e. Kiskurihinta :o

Toivotaan Susa, että löydät torilta itelles liinan :) !

Pitääpä kertoa vielä mun iltapalastakin :ashamed: , hävettää ja ällöttää... Telkkaria katsellessa söin sitten teen kanssa leivän ja munkin... ja mitä vielä... TOISEN MUNKIN :headwall: :headwall: . Mitä hittoo?! Muka vaan maistu kumminkin ja kun tänään se olis ollut jo kuiva ja roskiin kai heitettävä. Olihan se sitten syötävä ja mikä olo ja morkkis sen jälkeen :( . Ei siis mitään järkee!!

Nyt on ruohot istutettu. Mitähän siementä toi on, on kevätruoho nimistä. Viime vuonna jo laitoin ja se tulee nopsaan ja on tosi nättiä :) . Mun rairuohoni on aina ollut niin harvoja ja rumia, että sitä en olisi istuttanut. Nyt jatkaan koristeitten kimpussa. Milli arvasi ihan oikein :kieh: tuolla kerhon puolella, mä rakastan kaikkia sisustukauppoja :p . Toisten mielestä se on tietty aika krääsää, mutta mä tykkääääään...

Yhteistyössä