LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN SURINAT VKO 13

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
pitää katella. Heti mä sieltä löysin muutamia tuotteita..
Ois vaan ollu kivaa mennä johkii kutsuille, ois kokenu sellasetkin.
Pitää kuulostella onko täälläpäin jollain tutulla sellasia:)
No voi harmi, kun oisin lähempänä voisin tulla pitämään sellaiset.... :heart:

Hyvin voit ajella tänne :LOL:

Joo, on noissa purkkien hinnoissa eroja, me aina nykyään haetaan tuolta Prismasta kauhea arsenaali niitä kerralla, kun on lähikaupassa paljon kalliimpia.
 
Terveppä terve kaikille!
Ulkonäöstä, Peetu on ihan mun näkönen ja kuulema luonteeltaakin ihan samallainen,Äiti vaan muistuttaa aina jos kiroon kun toinen vaan riehuu ja rellestää :LOL: ja Pessi sit taas on ihan täysin isänsä näkönen.
Puuroo oon nyt alkanu keitteleen sellasen annoksen et syödään aamulla kaikki kolme ja sit iltapalaks pojille riittää vielä. Helpolla pääsee kun ei tarvi alkaa leipiä väsään jne...vaihtelua tietenkin välillä et leipääkin syödään tms. Ja puurot vaihtelee,löytyy varmaan kaikkia nalle puuroja tuolta =)

Pessistä tulee kohta joku mittarimato :D pääsee vähän eteenpäin sillain et noustan sen polvet konttausasentoon kun on pääpuoli pystyssä.Sit siitä menee mittarimatona eteenpäin ja nauraa räkättää päälle.

Mä lähen lauantaina viihteelle...sain ahaa elämyksen kun Peetun täti on halunnu tulla monesti poikia hoitaan meille niin nyt tulee sit la yöks tänne poikien kans.Lähen sillain et laitan Pessin ite nukkumaan ja sit vasta lähen. Ja meen kaverille tohon viereiseen taloon yöks kun en haluu kotiin tulla missään huppelissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
pitää katella. Heti mä sieltä löysin muutamia tuotteita..
Ois vaan ollu kivaa mennä johkii kutsuille, ois kokenu sellasetkin.
Pitää kuulostella onko täälläpäin jollain tutulla sellasia:)
No voi harmi, kun oisin lähempänä voisin tulla pitämään sellaiset.... :heart:

Hyvin voit ajella tänne :LOL:
Juu, Helsinkiin en kyllä ihan heti lähde ajelemaan....löydän vielä itseni Rovaniemeltä :LOL: :LOL: :LOL:

Kerran olen siellä ajellut ja toista kertaa en kyllä aja, Vantaata pidemmälle. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
pitää katella. Heti mä sieltä löysin muutamia tuotteita..
Ois vaan ollu kivaa mennä johkii kutsuille, ois kokenu sellasetkin.
Pitää kuulostella onko täälläpäin jollain tutulla sellasia:)
No voi harmi, kun oisin lähempänä voisin tulla pitämään sellaiset.... :heart:

Hyvin voit ajella tänne :LOL:
Juu, Helsinkiin en kyllä ihan heti lähde ajelemaan....löydän vielä itseni Rovaniemeltä :LOL: :LOL: :LOL:

Kerran olen siellä ajellut ja toista kertaa en kyllä aja, Vantaata pidemmälle. :LOL: :LOL:
Hih, minäkun luin tuota Piitulin tekstiä, niin jo luulin, että Rovaniemelle voisit lähteä :LOL: Mietin jo että olisit voinut käydä poikkeamassa välillä täällä Keminmaassa pitämässä välikutsut :D Nimittäin, jos Rovaniemelle menee, pitää ohittaa Keminmaa ensin, ennenku kääntyy Rovaniemelle menevälle tielle :whistle: :LOL:
 
Mun tytön kummitäti on Espoosta ja Tupperiesittelijä, jos vaan joku etelästä haluaa pitää kutsut niin voin kysyä :D

Meille ei mitään uutta. Tavallinen sunnuntai päivä. Ollaan oltu kotona ja mun äiti, sisko ja siskontyttö olivat kylässä. =)
 
Heidi kiitti meidän Empun kehuista, on se vaan söötti munkin mielestä :heart: Ja luonnekkin on, tänään nimittäin meillä kävi vieraita ja niillä kuukauden nuorempi tyttö. Ihastelivat kun on niin iloinen ja hyväntuulinen =) Eemil on vaan sellainen :saint: Harmi jos teille ei saa tuollaista kiikkua, Eemil ihan kikattaa siinä, on niin kivaa. Pikku aikoja ollaan annettu olla, ei kauaa. Niitähän on kai sellaisiakin, mitkä saa ruuveilla.

Oli tuosta ulkonäöstä , meillä Eemil on ihan isänsä näköinen, kaikki ensimmäisenä sanoo, että onpas isänsä näköinen poika =) Silmät ruskeat, kuin isällä, silmät ja leukaperät. Huulet kuitenkin kuin kuulema minulla ja minun isällä :saint:
 
meidän naapuri myy noita tuppereita, jotakin on sitä kautta tullu hankittua, mutta mä olen sitä mieltä että ne on vähän yliarvostettuja ja merkki maksaa ihan sikana.. :eek: no jotain olen sentään minäkin sortunut ostamaan :whistle:
Siitä tulikin mieleeni, että kerran jouduin lainaamaan yhtä pesuainetta sieltä ja se jos mikä oli hyvää.. siis meinaan että olisko ollu swipen tuote. Lattia puhistu huomattavasti helpommin kun kauppojen perustuotteilla.. täytyykin hältä kysyä josko saisin mäkin sitä pesuainetta. Hänen joku tuttunsa taitaa niitä myydä.

On se vaan niin hassua kun Juho ryömii, parin päivän aikana on kehittynyt sekin taito ihan kamalasti ja nyt vetelee ees taas ihan niin kun olis aina menny :heart: Johdot rupes jo kiinnostaan ja pöydän jalkakii tuntuu olevan mielenkiintonen, niin ja äitin varpaat :heart: Ihana vauvani :heart:

Pitäs muistaa, että alkas kutsumaan noita kummeja ja isovanhempia Juhon ½ vuotis synttäreille 18 päivä. Jos jonkinlaiset kemut nyt pitäs, kun niin harvoin meillä mitään on.

Saatiin miehen kanssa tänään siivottua koko kämppä kunnolla, ja nyt on ihanaa kun on siistiä. Tosi huomenna tää on varmaan jo kun pommin joku olis räjäyttäny..

Jaapa, josko töllöä hetken kattos ja menis maate, Juho kuitenkii herää aamulla jo kuuden maissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Ja matkarattaita ei taida meille tulla, ainakaan vielä. Kokeilujen perusteella niistä ei ole apua portaissa kulkemiseen (en saanut ainoitakaan kasaan yhdellä kädellä, toisessa kädessä on edelleen tukilasta). Kantoreput taitavat olla vielä aika harvinaisia, sillä todella moni jää tuijottamaan ja katselemaan menoamme.
Noi carenan easyt kärryt saa yhdella kädellä kasaan ja helposti :) Sain ne jopa cityssäkin mutten osannut avata enää :ashamed: Sinne jäi mallikärryt nippuun :LOL: Ihan helppo ne on avatakin kun kotona tutkin. Ja jos oikein katoin niin niissä on joku lenkki, oisko kantamista varten? Pitääkin tutkia kun Kiiuska herää (rattaat makkarissa)
 
täällä ihan mieli maassa :'( ,oli ehkä maailman lyhin koiranomistajuus :'( ...
pennussa ilmeni pieni rakennehaitta jonka takia ei oltais näyttelyyn päästy, jalostushommista nyt puhumattakaan :| .kuitenkin olisi pitänyt täysi hinta---1300---maksaa joten päädyin palauttamaan karvaturrin.....voi että on surku..... :'(
 
Tilda :hug: :hug:

Matkiksista, kaverilla on jotkut abc:n matkikset ja hän saa ne myös yhdellä kädellä läjään. Meillä on noin gracon aerosport plussat ja niitä ei ainakaan kamalan helposti tuu saamaan yhellä kädellä läjään, ehkä harjotus tekis mestarin :D

Mä tässä aamukahvia juon ja Juho leikkii lattialla, löyti just sitterinsä ja nyt sitä pitää vähän vemputtaa ees taas =)
Äsken syötiin molemmat kaurapuuroa ja Juho joi vielä maitoa.

Meillä on ihan kamalan sumusta :eek:
 
Joo, en pystynyt minäkään avaamaan uutta pinoa. No mutta kyllähän tänne vielä juttua mahtuu.... :D

Siis mäkin vaan aion kokeilla tuota Tupperia kuinka se lähtee kulkemaan. Eihän siinä kauheasti mitään häviä. Laukun kun saa tienatttua niin voi lopettaa ja tavarat jää mulle. :)
 
Meillä on Emmalla kova kuume. Eikä tunnu auttavan supot eikä Pronaxenit..... :'(

Toivottavasti on vaan hampaista johtuvaa eikä flunssaa. En halua yhtään tautia tähän huusholliin vähään aikaan...... :kieh:

Tänään pitäis käydä näyttämässä Essiä fysioterapeutille, noista sen käsistä jotka on kokoajan levällään, niinkuin ois lentoon lähdössä.... saas nähdä mitä sanoo?

Täälläkin on todella sumuista, ja synkeää. Paistais nyt edes aurinko tänään......
 
DOGTOR (55kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta -700g, nyt 64kg
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta -500g, nyt 69kg
MIKERO (65kg) lähtöpaino 77,6kg viime kerrasta -1700g, nyt 73,8kg
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 68kg
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +400g, nyt 84,8kg*
TIIPII (68kg) lähtöpaino 72kg viime kerrasta -500g, nyt 70kg
TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta +/-0g, nyt 78,5kg
TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +/-0g, nyt 74,4kg
VILMA-ONNI (60kg) lähtöpaino 71kg viime kerrasta +/-0g, nyt 72kg
ÄITYLI75 (80kg) lähtöpaino 95 kg viime kerrasta -1900g, nyt 93,1kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Joo, en pystynyt minäkään avaamaan uutta pinoa. No mutta kyllähän tänne vielä juttua mahtuu.... :D

Siis mäkin vaan aion kokeilla tuota Tupperia kuinka se lähtee kulkemaan. Eihän siinä kauheasti mitään häviä. Laukun kun saa tienatttua niin voi lopettaa ja tavarat jää mulle. :)
Just tonn takia mäkin olen ottanut noita myyntijuttuja. Voi kokeilla kannattaako ja jos ei toimi, niin voi heittää romukoppaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Joo, en pystynyt minäkään avaamaan uutta pinoa. No mutta kyllähän tänne vielä juttua mahtuu.... :D

Siis mäkin vaan aion kokeilla tuota Tupperia kuinka se lähtee kulkemaan. Eihän siinä kauheasti mitään häviä. Laukun kun saa tienatttua niin voi lopettaa ja tavarat jää mulle. :)
Just tonn takia mäkin olen ottanut noita myyntijuttuja. Voi kokeilla kannattaako ja jos ei toimi, niin voi heittää romukoppaan.
Hyvä että joku muukin toimii kuten minä. :hug:

Kun eihän tästä juurikaan tienaa, kun mä en pysty lähtemään joka ilta johonkin pitämään kutsuja. Mies kun on reissuhommissa niin ei mummu jaksa katsoa neljää lasta joka ilta eikä tietenkään tarvitsekkaan.

Mutta ajattelin koklata kaverin houkuttelemana.
 
huomenta!

täällä tosi ihana ilma,aurinko paistaa,ja kun hain lehen tuolta heittolaatikosta niin ulkona tuoksu ihan kevät :D siis sellaselle,kun maa rupee sulamaan..kohta haisee pska..kun maatilalliset käy rahtaamaan sitä pskan määrää tonne pellolle :eek:

tyty sit nukku puol 7.ja annoin himppusen maitoa,niin viekussa otti vielä tunnin tirsat..aamuyöstä tytyä sai varmaan kymmenen kertaa kääntää mahalta selälle,ihan töttöröö oli,ja eiku vaan masullee pitää kääntyä..

juostu tossa mielee,et missäs mammoliino ja yodottaja oikein on kun ei ole näkynyt palstoilla. :D

pitää lähtee väkräämään tukkapää,ja sit maidon hakuun..
 
Huomenta!

Täällä herättiin jo seiskalta... olis voinu nukkua vanhan kellon mukaan :D eikä heti mennä vaihtamaan uuteen... :saint:

Me oltiin eilen äitin töissä yhdessä tapahtumassa. Toisaalta mieltä lämmitti tosi paljon, kun yksi mun vanha kerholainen (5 vee) totes: Ei toi eemeli ole kovin kiva juttu, kun et sä voi olla enää mun kerhotäti. Voisko toi mennä pois?
Olihan se aika rumasti sanottu eemeliä kohtaan, mutta mulle meinas tulla tippa linssiin, kun mun lapsilla on mua ikävä. Kaipa mä jotain osaan tehdä oikeenkin :D
Mutta siellä alkoi ketuttaa niin kovin, että kiitin itseäni järkevästä päätöksestä jäädä kotia. En mä olis jaksanu sitä kauheeta stressiä ja kiirettä.

Piitulille :hug: Toivottavasti teillä ei olla tulossa kipeiksi.

Mulla netti pätkii yhä edelleen ja muutenkin toi kone. Meillä on langaton verkko ja se ei toimi... :headwall: Joten tin mä en ole varma lähteekö paketti tänään! Pepisa jäi ainakin ilman tänään, kun mä en pysty tulostaan laskuja :headwall: Yritän kehitellä jotain kikka kolmosta siihen. Pitää varmaan saada se jotenkin tallennettua tikulle ja mennä naapuriin tulostaan. Mutta pahoitteluni molemmille.

Pepisa painoa tippus ruhtinaaliset 500g taas... Hitaasti mutta varmasti mennään.
 

Yhteistyössä