LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN SURINAT VKO 13

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
:LOL: Nauratti Tuutilullan varastohuone :whistle: . Elääkö sussa pieni hamsteri ;) :p ?! Ja pientä kuittia saat näemmä mieheltä kuullakin :whistle: .
:LOL: pahimman luokan hamsteri lastentarvikkeiden suhteen :D Kiialle hommasin 3 erillasista sitteriä + kiikku kun "halvalla" sain ja tuo pimu ei niissä edes viihdy :headwall: No Kiiuskan kummi saa valita mitkä niille menee.

Huone on muutes nyt tyhjä noista tavaroista, tosin ne kamat on tällä hetkellä meijen makkarissa :ashamed: Pitäis miettiä mitä noille kärryille teen? Varsinkin noille kaksosten rattaille. Pitäiskö laittaa kaupan seinälle myyntiin muutamalla kympillä..
 
Helou

ulkonäöstä: meillä esikoinen ihan kuin isänsä pienenä, keskimmäinen taas minun kopioni, niin ulkonäöltä kuin luonteeltaan. Tämä nuorin on taas enemmän isänsä näköinen, mutta sitten näen hänessä myös veljeni piirteitä.

Nyt on 2 yötä mennyt hyvin, poju nukahtaa klio 20-21, herä syömään klo 03.30-04.30 ja aamu alkaa klo 05-06. Tämä sopisi mulle, toivotaan että on jatkuvaa tämä.
Vaikkakin, nyt kun tämän täällä ääneen kehaisin, niin eiköhän me palata vanhaan tuttuut 2h välein syöttöihin..

Meillehän käskettiin nyt aloittaa jo aamupuuro ja iltapuuro, lounas, välipala ja päivällinen. Näin on menty nyt 2 päivää (+siis tissit päälle) . Niinköhän noi hurjat ruokamäärät vaan vaikuttaa uniin suotuisasti.

Ja kääntymisestä. Päiväsaikaan poika punkeaa itseään mahalleen ja hermo menee kun ei ihan pääse. Yöllä vähän väliä käyn hänet kääntämässä kun sängyssä unissaan kääntyy mahalleen..vähintäänkin outoa, sanon minä :LOL:

Meillä isäntä kotiutui joskus aamuyöllä. En jaksa hänen kanssaan juuri keskustella, sen verran ärsyttää koko äijä. :kieh:

Nyt laittamaan pyykit kuivausrumpuun. On muuten huippuälykäs keksintö, sanon minä!
 
sunnuntaita täältä pirkanmaalta :D
eilen en sit koneelle kerennytkään....ensin oli se vauvauinti....meille tapahtu pieni tapaturma sie :/ Veeti veti ittensä kaukalosta suihkun lattialle naamalleen ja hammas meni ylähuulen läpi :/ vitsit sitä veren määrää....mut ny onneks ei mitään enää :)
sit oltiin Emman kans ratsastamassa ja illalla käytiin anopin ja lasten kans ravintolassa syömässä...nami...söin lammasta punaviinikastikkeessa :p :p :p

sit tosta ulkonäöstä....meillä kuulemma molemmat mun näkösiä,mut en sit tiie....en oo kummastakaan osannu ite sanoo,taitavat olla ittensä näkösiä :D mut veetin kurttukulmaisuus on multa peritty :LOL: :LOL: siitä ollaan yksmielisiä :D

mut palailempas myöhemmin uudestaan....
niin V-O mites sen ikea reissun kans??
 
Aamupäivää! Johan tänne nyt pääsi, illalla yritin vissiin kymmenen kertaa kirjautua ja ei päässyt :/ Varmasti oli oikea salasanakin ja kirjainkoko...

Meillä eilen kokeiltiin hyppykiikkua =) Se mikä ostettiin liikkeestä, oli vielä hiukan iso, mutta siskolta saatiin lainaan niiden vanha ja se oli sopiva. Ajattelin jos ratkois vaikka siihen uuteen isommat käsiaukot, niin olisi sopiva ;) Katsotaan. Ei me muuten oltais edes ostettu tuota uutta, kun oli se siskon, mutta kun siitä oli mennyt hukkaan se kiinnitysjuttu millä saa sen kiinni. Pelkkä osa olisi tullut kalliimmaksi, kuin koko homma. Laitampa kuvaa tänne, uudesta ja vanhasta =) Jarrusukkien ostoon pitää lähteä ;) Heti kyllä hokasi Eemil homman ja tykkäs!


Tässä se uusi, hiukka iso vielä...


Ja vanha, mikä minusta oli ainakin vielä parempi :)
 
Topsy, mä menisin tunneille Oulunsaloon, jos ei olisi omaa hevosta. Toinen vaihtoehto olisi Saaran talli, mutta siinä mullon vähän oma lehmä ojassa, kun siellä on opettajana meidän tallin pitäjä ja mä tykkään sen opetustyylistä. Siis nää oli sulle itelle ;) Mutta jos Annia meinaat viedä ratsastamaan, niin joko Saaran ponipoppooseen tai Hietasaaren Ponipihalle.

Hevosista puheenollen, mä olin eilen oman hevosen kanssa istuntakurssin ekalla tunnilla (tänään on toinen) ja olihan se jännää. Tänään vaan pitää yrittää istua harjoitusravissa ja mun hevosella on "hieman" pompottava ravi, mulla meni ainakin puol vuotta ennen kuin osasin edes jotenkin siellä istua. Saas nähdä, saako hyviä vinkkejä siihen tänään, toivottavasti.

Sitten vauva-asiaa, Essillä on joku en syö maitoa-kausi. Siis sen herään jo talviaikaa kuudelta ja kesäaikaa seitsemältä lisäksi. Soseita kyllä syö, mutta maitoa ei varmaan mene kuin hätäsesti sen 500ml. Aamullakin pitää maito antaa ennen puuroa, muuten ei juo ollenkaan.
 
Huomenta kaikille! Tai jo huomenta pàivàà :D

Ihan ekana.. Tytteli74 ihan uskomattoman sòpò tuo teidàn Eemil!! :heart: Ja olen hirmu kateellinen tuosta hyppykeinusta.. Tànne ei sellaista saa jollei halua kattoa ja seinià hajotella... :/

Vauvan ulkonàòstà Annikalla on isànsà nenà ja isànsà luonne sekà sama hassu tapa nostaa pàànsà ylòspàin kun nukkuu kuten isànsà muuten neiti kyllà muistuttaa minua.. Tai ei ehkà mua mutta skandinaavista ulkonàkòà :D
Ovat muuten ihan hulluina tuohon meidàn muruun, tullaan kaduilla ja kaupoissa ihastelemaan neiti nòtteròà :)

Leya meillàkin menossa "en syò maitoa"- kausi... Lusikalla menee vaikka kuinka paljon, mutta tuttipulloa ei haluta suuhun enàà.. Ja tuntuu ettei edes annika halua imeà enàà.. :/ Eilen sitten kovasti yritin tarjota pulloa ja aikansa neiti muljautteli tuttia suussaan ja pààtààn pyòritti, ja sitten yhtàkkià karjaisi vihaisesti mulle :D Ettà lopeta jo! En halua maitoaaa :LOL: Siis mun tulkkaus annikan mòlàytyksestà :D

 
topsy mun kaveri käy sielä aaltokankaan tallilla ja ihan on tykänny. meen tässä joku viikko sen mukana ratsastamaan taas näin pitkästä aikaa, sillon kauan sitten ratsastin n 10 vuotta, mutta nyt siis jääny sekin homma.
 
Heipparalla,

Pikaisesti merkkaan mihin asti olen lukenut. En jaksa nyt istua koneella kun mulla on vauvan hatun kutominen kesken enkä malta lopettaa sitä :D

Meidän lapset on minun näköisiä ja molemmat ovat olleet ihan samannäköisiä vauvana. Aatulla ehkä pienemmät silmät kuin Annilla ja väriltään blondeja molemmat:D
 
oi mikä ihana turilas tildalla on :heart: meniks reissu hyvin?
LS onks noi aineet sit minkä hintasia?meil nimittäin on jokapaikka oranssina porkkanasta :LOL:

olo alkaa jo olemaan melkein normaali,ainut että pikkasen heikottaa ku to-su välisenä aikana oon syöny 1litran mustikka keittoo ja sen 1dl spaghettia..jos tänään jo jotain menis masuun..
 
Tahranpoistoaine eilen kokeilin ainetta ensimmäisen kerran. Laitoin porkkatahraan ensin suihketta ja sitten pyykinpesuaineen joukkoon jauhetta ja yhtään porkkanatahraa ei enää pesun jälkeen pyykeissä ollut. Eli olen kokeillut nyt molempia aineita täytyy kokeilla toimiiko jauhe yksinään yhtä hyvin..Mutta tällä kokemuksella suosittelen tätä tahranpoistoainetta.

Tilda onnittelut uudesta perheenjäsenestä :flower:

Me noustiin Ilonan kanssa vasta 11.30 sängystä :ashamed: Ilona heräs vähän ennen kahdeksaa (kävi nukkumaan illalla klo 21.30) söi vähän tissiä ja jatkoi unia äipän kainalossa :heart: On tainnu tyttö periä äitinsä unenlahjat :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
topsy mun kaveri käy sielä aaltokankaan tallilla ja ihan on tykänny. meen tässä joku viikko sen mukana ratsastamaan taas näin pitkästä aikaa, sillon kauan sitten ratsastin n 10 vuotta, mutta nyt siis jääny sekin homma.
Tarkoitatko Saaran tallia? Aaltokangasta se alue taitaa olla...

Lähde mukaan Paltamoon vaeltaan 19.4.? Olen menossa muutaman tutun kanssa kolmen tunnin vaellukselle :)

Leya
mikä Oulunsalon tallissa tekee sellaisen että menisit sinne? Kiinnostaisi kovasti, mutta mietin että ajomatkaa tulis joka kerta... tosin saattaa olla Saaran tallille melkein sama matka. Mikä tuon Oulunsalon tallin nimi on?

Mintun heitin juuri ulos, nukkui sitten päivällä yli kolmen tunnin päiväunet :eek: Ja siis Minttuhan on pätkänukkuja ollut aina... tossa eteisessä posotti, vaikka Anni riekkui ympärillä. Nyt meni sit toisille unille vasta. Oispa ihana jos alkais nukkuun kahdet pidemmät unet päivässä. Nukutaanko kenelläkään kahtia unia päivässä? Millä rytmillä? Vai onko kaikilla kolmet päiväunet vielä ohjelmassa?
 
topsy meil nukutaan 2 päikyt..noin 12-14 ja 16-18 saattaa olla noi viimeset unet lyhyemmätki..nukkumaan menee aina klo 21 ja herää 8-9 aamuisin..

enpäs eilen muistanu kertoo et anska istu eilen ekaa kertaa syöttiksessä ja tosi hienosti istui..taidetaan ostaa puolvuotis lahjaks sellanen,sit istu ja keinu sellasen 40cm korkeen keinu hepan selässä..se on ihan ponin mallinen ja pehmee,sit korvista ku painaa nii hirnuu ja kuuluu kopse :LOL: saa sellasenki mummolta sit puolvuotis lahjaks..taitaa toi mies protestoida ku kerron tollasia "tyttöjen" juttuja siitä,ölisee tossa vieressä ja hakkaa omia varpaitaan :LOL:
 
topsy meillä nukutaan kolmet unet päivässä.aamupäivällä n.45min,sit klo 12-14.30 ja sitten vielä illalla sellaset 45min..

dogtor aika kivasti pulla tarttunu koiralle kitusiin kiinni :LOL:
ja kivat kuvat anttonista.
 
Tilda aivan ihana teijen perheen tulokas on :heart: Kuinkas hauveli on kotiutunut ja mikäs söpöläisen nimi on? :)

dogtor kamala kuva :LOL: tuli mieleen kuinka kerran sain kaivella (ja yökätä ) meijen äiti lehmän (nöffin) ikenistä kissanhiekkaa/pashaa pois :x Sinttura hyökkäs kissan astialle kun ei tajuttu vahtia :headwall:

Lasten näöistä tuli mieleen että Heidi keneltä Annika on perinyt sen suppusuun? :)

Vai että Milekolla nettiyhteys mättää? :/ Miä oon jo ihmetellytkin missä rouva ompi. Kerro MaMa terveisiä jos näätte :wave:

Mutta miä tulin ihan kertomaan että pääsin yksistä rattaista eroon (niistä sinisistä matkiksista) Kiiukan kummitäti vei mukanaan :D Hää pyörähti nopeasti tuomaan Kiialle puolivuotis lahjaa :eek: Oli ostanut suloisen valkoisen kesähatun ja liilan mekon. Hupsu ihana ihminen :heart:
 

Yhteistyössä