LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN SURINAT VKO 13

Millainen syöjä tuosta pojasta oikein mahtaa tulla? Nyt ollaan annettu vasta makuannoksia ja voi mikä huuto alkaa, kun lusikka viedään pois. Suu auki kuin linnunpojalla odottaa tuokaa. Aamulla katteli sitteristä kun tyhjensin tiskikonetta. Näki punaisen lusikkansa ja heti oli suu auki ja kädet ojossa. Tyhmä äiti laittoi lusikan kaappiin, niin kiljuahan sitten piti :D Äsken annoin ekan kerran kunnon annoksen eli kaksi jäkuutiota bataattia ja kolme isoa lusikallista luumua. Eka tissitteli ihan kunnolla, mutta silti taisi ruoka loppua kesken pojan mielestä.

Olettekos muuten huomanneet semperin keräystä? http://semper.creanor.com/static/ Ainakin on paljon fiksummat lahjat kuin Liberolla.
 
Ihan pikaseen vaan... Oon isännän koneella, kun mun koneessa tökkii toi netti ihan totaallisesti. Eli jos jollain on jotain asiaa, niin jos ei ole tärkeetä tai ei ole hätää, niin vastaan joskus. Jos pitää saada pikaseen mut kiinni, niin numero on kerhossa.

Yksäiti mulla on nyt sulle yksi suihkepullo. Eli jos vielä haluat molemmat, niin laitan tulemaan henkan mukana meetinkin yhteydessä. Jos sopii niin. Siten et joudu maksamaan postikuluja.

Päiväunia meillä normaalisti nukutaan yhdet, 12-15/16. Jos tolla välillä häiriintyy unet, niin saattaa ottaa illalla vielä sellaiset 10-45 minuutin torkut.

Ja jos joku tosiaan haluaa vielä niitä tahranpoistoaineita, niin pistäkää yv:tä. Yritän tällä koneella välillä käydä tsekkailemassa.
 
Juho nukkuu kahdet päiväunet, on nukkunut nyt jo vissiin kuukaudenpäivät kahet unet.
Tyyliin, aamusta nelisen tuntia hereillä, parin tunnin unet, sitten kolme neljä tuntia hereillä ja sitten unta noin 1-1½ tuntia ja sitten hereillä on noin ilta kymmeneen joskus yhteentoista, aamusta herätään 6 - 7 aikaan.
 
Topsy, Oulunsalossa on aivan loistavantasoiset hevoset. Kaikki on melkein järkeään VaB tai VaA. Siellä jos jossakin on mahdollisuus oppia "temppuja". Tuolla Aaltokankaan ratsastuskoulullahan on vaihtunut omistaja, sen aiemman omistajan aikaan en kyllä olisi kellekään suositellut paikkaa, mutta nykyinen opettaja/omistaja on paljon tasokkaampi. Joten ei varmaan hassumpi paikka sekään.

Ja hehkuti hehkuti, meillä meni tän päivän ratsasus melkein täydellisen nappiin ;) Isällä ja tyttäreölläkin on ollu vissiin ihan kivaa, ainakin Essi nukkua retkottaa sohvalla, kun olivat taas kattoneet jääkiekkoa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
No niin mammat nyt vaan ahkerasti tilailemaan Tuppereita.....tämä mamma kokeilee nyt siipiään.... :LOL: :LOL:
Tuo se esite sinne meetinkiin, niin katotaan niitä maustepurkkeja ja noita lasten astioita :saint:
Joo täytyy tuoda, ja viikolla 16 on erikoistarjouksessa kakkukuvut. Pyöreä juhlakupu ja suorakulmainen kakkukupu yhteensä 74 ? kun normaalisti 98 ?.

Erikseen ostettuina Pyöreä 39,00 ? ja suorakulma 44,90?.

Mulla on molemmat ja on tosi hyviä mahtuu korkeat kakut ja voileipäkakut hyvin. :heart:
 
Meillä nukutaan usein miten silleen, että aamulla 08.30-10 ja päiväunet 11.30-13 ja sitten iltapäivällä 1-1.5h. Tänään on nukuttu kahdet 2.5 h unet ulkona. Varmaan ollut hyvä ilma hengitellä kun noin pitkät pätkät koisi vaunuissa.

Minäkin innostuin tuosta ratsastus hommasta niin että pitää käyttää Annia joku päivä ratsastamassa tuossa lähitallilla. Itse pelkään hevosia ja se vähän mietityttää onko minusta viejäksi Annille. Enkä tiedä onko tuolla talleilla edes poneja ollenkaan. Ison hevosen selkään en tyttöä uskalla päästää vielä.

Käytiin Annin kans tässä iltasella laulamassa lasten lauluja seurakunta talolla. Aatu laittoi jo yöunille ja Annikin tuolla pesee jo hampaita. Minä siirryn sohvalle kutomaan ja katsomaan viikonlopun Serranot:D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Missäpäin sä Piituli pidät noita esittelyitä, vai voiko muuten tilata?
Täällä Kouvolan suunnalla mutta toki voi muutenkin tilata esim sähköpostilla tai Yv:nä ja toimitan ne sitten teille matkahuollon tai postin kautta. :D

Joten eikun vaan esitettä selailemaan. Ja kysyä saa jos joku juttu kiinnostaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
ok,pitääpä paremmalla ajalla selailla tota..mä ostin joskus tupperilta sen mini kokin (?) ja on tosi kätevä,se pilkkoo helposti sipulit yms..
Joo se on tosi kätsy, ja vauvojen purkkiruoat joissa on isoja paloja saa tosi helposti pienemmiksi (jos tuntuu että ovat liian isoja paloja aluksi) siinä ja siitä voi sitten syöttääkkin sen ruoan.

Ja ne nokkamukit on hyviä, itse tilasin just kaksi, edellisiltä omilta kutsuiltani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
pitää katella. Heti mä sieltä löysin muutamia tuotteita..
Ois vaan ollu kivaa mennä johkii kutsuille, ois kokenu sellasetkin.
Pitää kuulostella onko täälläpäin jollain tutulla sellasia:)
No voi harmi, kun oisin lähempänä voisin tulla pitämään sellaiset.... :heart:
 
ai piituli on ruvennu tupperin esitteliäksi :D mie tossa tyhjentelin kaapeja tupperin kippoloista..vein kaks isoo muovipussillista varastoon,kun joka kaappi pursu noita kippoja..ja yksiä ja samoja tuli vaan käytettyy.. :eek:

onko kukaan kattellu noita lastenruokien hintoja..siis todella yllättävän hinta ero havainnon tein kun käytiin imatralla prismassa niin siellä oli sempperin viidakkojälkiruoka ja olikohan persikkapäärynä myöskin sempperin 200dl purkki 0.40e ja täällä prismassa samanmoinen purtelo maksaa 0.89e :eek:
ja meillä venla tykkää tosta viidakkojälkiruuasta =)

venlakin jakso valvoo vaille yheksään,nyt ne miehen kanssa tossa kilpaa kuorsaa..
 

Yhteistyössä