LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

Joo kuulkaa, mullakin on elämä... :LOL: :LOL: ai ette usko vai. :ashamed:

Meillä tytöt ei viihdy kauaa yksinään lattialla ja niitä pitää viihdytellä kaiken aikaa ja Ella keksii nykyään kaikkea kivaa, eilen viimeksi tyhjensi pumppusaippua pullon olohuoneen lattialle, otti tupperin kuorimaveitsen(joka on tosi terävä ) ja kuori puolet porkkanasta olohuoneen pöydälle, joten töitä riittää ja pyykin pesua yms.....

Mutta lauantaina tullaan tuutin kanssa vaikka mikä olis, ettäs tiedät tuutis.... :kieh: :LOL:

Mutta nyt aamupalalle kun tytöt nukahtivat pikkutirsoille. :D

Niin ja Tuppereita täytyy opetella, jotta jotain tietäis ja ymmärtäiskin esittelyissä. Sunnuntaina meinaan eka ihan oma esittely kaverin luona. :/ Vähän meinaa alkaa jännittämään....( jalat jo tutisee)

*muoks* siis mä kyllä olen käynyt ahkerasti taustailemassa ja kerhoa pitämässä, silloin kun ehdin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
L-S Luulet siä että miä uskallan Piitulin kyydissä nukkua? :LOL: En taatusti! :whistle: Pakkohan mun on tulla kun mitens nuo nyssäkät muuten sulle saan....
Jaa, olenkos mä huono kuski vai mitä hä..... :kieh:

On kuule tasasta kyytiä ja sinne Ikeaan osaan jopa ajella sujuvasti...... :LOL:
 
huomenta kaikille!

venlalle on sitten tullut hammas :D tänä aamuna huomasin et joku terävä toisen suukissa =)
tuolla se sitten nukkuu,jo ekoja unia kun nous jo klo 6 tänä aamuna riehkasemaan.

topsy saiskos sitä omenahyveen ohjetta?meillä likat vinkuu koko ajan et jotakin pitäs heidän saada leipoa..oon antanu niiden tehdä,mutta kuka sitten ne kaikki leipomukset söis..pakkaseenkaan ei kamalasti mahdu :eek:

mammoliino minäkin olen tuolla hellapoliisin sivuilla käynyt ideoita sieltä ottamassa ja toiset sivut http://ebetys.vuodatus.net/blog/category/Suolaiset+leipomukset ovat kanssa hyvät.
tuolta olen noihin täytekakkuihin saanut hyviä ideoita..ja kun vuosien tauon jälkeen tein voileipäkakun niin yviä ideoita tuli siihenkin :D
 
Huomenta

aamupala on syöty, ja se tuntuu pysyvän sisälläkin..
Ida vielä kotona, Eetu pääsi jo kouluun. Nyt mies kipeenä. Voi kunpa Eemi nyt säästyisi tältä.

Sitten siitä ukista..olen lähdössä kohta sairaalalle Eemin kanssa, tuli tietoa että nyt pitää mennä jos vielä meinaa ehtiä nähdä.
En voi sanoin kuvailla tätä surun ja itkun määrää, toi mun ukki on mulle niin rakas. En tiedä kyllä miten tästä pääsee yli.
Miehestä ei ole tukea, kuumeessa makaa tuolla. Ja en tiedä olisiko muutenkaan, se ei ole kovin hyvä näissä.
Älä LS siellä kylillä tästä puhu, mummi ei halua että puhutaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Milli :ashamed: mä en edes tienny, että teillä on oikeasti hese :LOL: Missähän lie sekin... Mä en tiedä sieltä muuta kuin futiskentän ja honkkarin :D Niin joo.... onhan siellä prismakin...
No se hese on ton Prisman talossa! :LOL:
:LOL:
No ei saa nauraa :ashamed: :D
Mä olen siellä kerran käyny :saint: En mä muista siitä muuta kuin, että se on siellä jossain :LOL: Honkkari on paljon tutumpi ja futiskenttä :LOL:
Sorry :ashamed: Toi vuoropuhelu vaan pisti niin naurattaan :D
No arvaa naurettiinko me täällä isännän kanssa... :LOL: :LOL:
Isäntä sanos vaan, että mistä siitä voi tietää... parasta siinä paikassa on toi futiskenttä ja se, että motarilla pääsee nopeesti ohi :saint: :LOL: :LOL:
Sori krisu ja milli ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
L-S Luulet siä että miä uskallan Piitulin kyydissä nukkua? :LOL: En taatusti! :whistle: Pakkohan mun on tulla kun mitens nuo nyssäkät muuten sulle saan....
Ja me tarvitaan ne vaatteet oikeasti!!! :D

Dirlittan kysyin vain, koska kuulin siitä eilen jo kylällä käydessä... Aattelinkin sen olevan sama henkilö, mutta en viittinyt heti tulla sulta kysymään. Kyllä täällä tiedetään kaikki jo valmiiksi... :(
On tää sen verran pieni kylä pahanen. No toivottavasti kaikki menee hyvin ja on taas pian kotosalla ja kunnossa!
 
Voi suuri halaus sinulle Dirlittan :hug: :hug: :heart:

Se on aina niin vaikeaa kun isovanhemmat sairastaa, ja väistämätön tulee eteen. Muuta en osaa sanoa sinulle..... :ashamed: Mutta toivotaan että kaikki vielä kääntyy parempaan päin. :heart:
 
Huomenta. Hulabaloo yö takana. Aamulla katsottiin Eelin kanssa kumpi on kumpi. Siis nukkuuko Eeli mun vieressä ja maistelee tissiä joka välissä, vai omassa pinniksessä niinkuin isot pojat konsanaan. Isäntä tuli just yövuorosta ja koppas pojan syliin. Tui tui iskän pikku muru jne. 6-0 Eelille. Luovutin ja annoin TAAS tissiä että sain Eelin vielä jatkaa unia.
Krisun ammatti näkyy kyllä tarjoiluissa :p
Sanni on kyllä sen näkönen morsmaikku tuossa eka kuvassa, että puree pään poikki kosijoilta :eek: :LOL:
 
krisu mitä nuo kolmion malliset jutut on tossa piirakoiden kanssa samalla vadilla?

mileko sannista hyviä kuvia.. :D

yks tiriskö tirisee taas sylissä,ja lattialla..ei sitten tänään taas mikään ole hyvin :eek: arg et mie kärsin..ja isäntä lähti taas liituumaa kaupungille...
 
minäkin vihdoin kirjoittelen....kiitos onnitteluista!
kuinkas monta meitä on tulossa lauantaina tapaamiseen? mistä teiät tunnistaa....?
olipahan taas kiva käydä päivä hoitohakemus täyttämässä ku sanoin että olen jäämässä marraskuun alussa kotia ja hain isommille tytöille hoitopaikkaa 1.10 alkaen että jaksaisin paremmin tulevan vauvan kanssa ku tytyn kanssa jaksoin....ni tuli vaa vastaus että voithan sä hakea mutta paikkaa ei varmaan tule ku olet kotona enhän mä ole hakenu tarhapaikkaa tässä ku vuoden päivät....vatuttaa vaa ku tossa naapuri talossa on saman ikänen vauva ku meiän tyty on ja se on saanu tarha paikan isommalle.....meillä ku noi 4 ja 2vee tytöt alkaa kaipaamaan jo muutakin virikettä ku kerran viikkoon kerhoja koko ajan sais olla jotain tekemässä! :kieh: saakeli ku kiehahtaa ku muuta saa mut mä en saa....
 
Tais Semperin vaihto takasin ykköseen auttaa. Eilen Sanni veti antaumuksella pe-po muusia päärynällä ja tänä aamuna puolukkaista puuroo ja 180ml vellimaitoo päälle :D
Suu aukes niin tyylikkäästi. Ihan ku ois syöny jo kuukausia kiinteitä. Tänään käyn Kuopiossa ja haenpa sieltä sitten uusia makuja tytölle. Karttulassa kun ei tuo valikoima päätä huimaa. Jotain sörsselssöniä vois itekkii kokeilla tehdä...
Nuo jalat on kyllä....
Meidän piti pikkusten kanssa mennä tänään perhekerhoon ekaa kertaa. Mulle kun löyty kaverikii täältä plussasta, joka asuu n.5km:n päässä. Ois molemmat ekakertalaiset menty yhessä. Mut Peppi on sitte kuumeessa... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Santin pulmaan;


Oliivin väriset verhot


Tämmönen tyynypariskunta


Tämmönen


+ nämä

Oliskos hyvät? :D muoks. vaihdoin roosat tyynyt pois kun hokasin että matothan tosiaan jää samat... :ashamed:

oikeen hyvältä vaikuttaa tää ehdotus... toi oliivin vihree on kyl tosi kiva... en oo vaan koskaan uskaltanu sitä oikeen käyttää. mut kai se on uskottava et vihree käy. mut mistä sä noi tyynyt löysit... tai ton tokan mä löysin mut noi kaks muuta?

mamma3 se limekin ois kyl kiva. ja juu on ne sohvat harmaat... tuhkan harmaa on muistaakseni värikartasta.

muoks. muokkailin tekstiä vähän selvemmäks
 
Kysymys joka on käyty läpi varmaan jo 50 kertaa, mutta silti...

Kiinteiden aloituksesta. Miten nopeasti olette lisänneet ruokailukertojen lukumäärää? Siis aloituksen jälkeen. Meillä ollaan siis nyt vasta kolmatta päivää syöty bataattia ja mietin että josko tuohon seuraavaksi ottaisi esim. kukkakaalin, mutta siis missä vaiheessa ootte ruvenneet antamaan kahta kiinteää ateriaa päivässä, tai kolmea yms.?

Kiitos!
 
Heippa,

Saapa nähdä tuleeko kirjoittmaisesta mitään. Aatu on tuossa vieressä sitterissä ja saas nähdä kauanko jaksaa olla tyytyvöisenä.

Meillä herättiin 01.30 ja 05.30 syömään. Ylös noustiin 07.45. Yhdet päiväunet on jo vetässy vaunuissa ja just heräsi.

Yksäiti; ihanan väriset matkikset Pessillä. Mullakin nyt on tuo limen väri mieluinen.

Tyyli minullakin on mieluummin maalais-romanttinen. Ihania sisustusvinkkejä täältä saisi noista linkeistä. Meikäläinen on vaan aika laiska tällä hetkellä niihin puuhiin. Aina kaaos koko ajan ja siksi ei oikein kiinnosta laittaa mitään uutta tällä hetkellä. Pääasia kun saa nuo entiset romut jotenkin paikoilleen.

Niinukka: kävin eilen kysymässä meidän prismasta rela tippojen hintaa ja maksavat täällä 20.55?. Minäkin seuraan sitä lehmän vuotta ja mun suosikki tällä hetkellä.

Pakko lopettaa, kitinä kuuluu vierestä siihen malliin
 
tin
Dirlittan: :hug: :'(
Odottelinki yksäitin kuulumisia mutta jos se on päässy palapelin kimppuun niin ei mitää hätää:)

Mua sitte vituttaa niin ankarasti. Tulin kouluun, kerranki kimppakyydillä. Niin eiköhän meidän tunnit ollu peruttu!!!!!! :kieh: :headwall: Siis matkaa on n. 35km ja Tatu isoäidillä hoidos jne. Voi paska. No saanpa tehtyy kaikkee viisasta(LUE: surffailla rauhas). Taidan mennä lohdutukseksi tyhjentään koko Lindexin. :headwall: :kieh:

No sain mä ny ees jotain aikaseks... Ja meen äiteen kans lounaalle :) ku son töis täs lähellä... ah, tää on niin ihanaa ku saa johonki purkaa, heti paljo parempi olo.

Toivotaan: Me lisättiin reilun viikon jälkeen toinenki ateria. Ja sit siitä parin viikon päästä kolmas. Niillä on nyt menty. Vielä ei ainakaa näytä kaipaavan enempää et menis maitooki.

Ja Ihanalle Sannille onnea hyvistä ruokatavoista :flower:
 

Yhteistyössä