LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

ootteko jo sopinut sen etelä suomen tapaamisen? jos niin voisko laittaa mulle yytä taijotain?
(vai huolitaanko mua) pitäs vaa saada sitte toi auto mieheltä ja mies kotia vahtimaan noita vanhempi. mä täällä tossa loppu viikosta pähkäilin että raaskinko laittaa tuota meiän yameliaa hoitoon niin raaskin mä ja ihan hyvin oli menny....äiti ajeli aamulla hakemaan kullannuput pois kotia äitin halittavaksi :D
 
Aivan mielettömän ihana kuva Rontti! :heart: Voiko sulosempaa enää olla! Kyllä sais huimat palkat täältä jos tuollanen oven taakse ilmestyis! =)

Meillä vieläkin hymy-kuvat kadoksissa...neiti kovasti nauraa muuten mutta ko kamera näkyy niin... :eek: Puhelimen kameralla oon saanu pienen pienen hymy-kuvan mutta kuvan laatu ei päätä huimaa. Silti se on taustakuvana =)
 
joo-o nyt ois käyty anoppilassakin,oli pakko käydä kun oli ukon veljen 17v synttärit ja voitte vaan kuvitella mikä show siitä tulee jos minä oisin kotiin jääny ku oon heillä viimeks tainnu jouluna käydä..kyllähän tää väsymys alkaa jo painaa,yritän kohta tässä sohvalla vähä aikaa edes levätä..
ja olis ihan kiva nukkua noi yöt kun anttonkin nukkuu yöt läpeensä,meni eilen jo 21 nukkuu,sit sillon vaille 5 söi ja heräs taas 9..

meil ois se neuvola tiistaina,jos jaksan siihen asti odottaa niin sit pitää avautua siel,on tää väsymys jo ihan liikaa..muuten aika paljo käy porukka näköjään näitä sivuja lukemassa ku tuutiksen kuvaa oi katottu yli 170 kertaa..

ja poikax3 tervetuloa
 
Rontti aivan ihana kuva...tooosi söpö :heart:

dogtor nyt mene pötköttämään.Tuo on todella inhottavaa kun ei saa nukuttua yöllä.Sit alkaa olla jo yliväsyny ja muutenkin käymään kierroksilla.Juttele neuvolassa,pakkohan unettomuuteen on saada apua.Eiks siula muuten aijemmin ollu jotain unilääkettä tai nukahtamislääkettä?Onko niistä ollu apua?

poikax3 ja muutkin uudet tervetuloa :wave:

Täälä ollaan tänään käyty sukuloimassa joka paikassa ja viemässä virpomavitsa.Aluksi aattelin etten edes tee vitsoja ku eihän Ella niistä mitään tajua mut teimpä sitten kuitenkin mummoille ja kummeille. =) Vielä pitäs illemmalla yksi mummola käydä ja kummit tulee kylään myöhemmin. =)
 
Heips,

Tiipii juu hiukkavaarassa käyn, kun on tuossa lähellä. Tänään ei lähtenyt mitään mukaan, vaikka ois ollut kestovaippoja ja vaikka mitä :) En nyt sitten ostanut.

Ollaan siskolla niin käytiin myös tällä kirppiksellä. Annille löysin puna-valkoraidalliset marimekon shortsit, ihanat, ja itselle neljällä eurolla aivan ihanan ruskean juhlamekon spagettiolkaimilla ja 20-luvun helmalla :eek: Meinaan pistää ainakin molempien siskontyttöjen ristiäisiin sen.

Jahas, jos menis pelaan Buzzia. Anni oli tänään eka kertaa virpomassa, oli aika innoissaan, pitää laittaa kuvaa myöhemmin.
 
Moi

Kiva nyty että oli mennyt ok, meillähän ei ihan toi hoitoon jääminen sujunut..

Älä Enja välitä niistä kyselijöistä, jos susta tuntuu että vauva pärjää ok täysimetyksellä, niin sitten se on niin. Meillä imetän vielä ja annan soseita, ja aika usien on jo kysytty että miksi vielä imetän..no hmm..kai siksi että eemi vasta 4kk ja maitoa tulee hyvin..

Täällä tavallisen tympeä sunnuntai päivä, meidän eemi joka herää aina 5 pintaan, päätti tänään jo nousta klo 04.30..ARGH..
 
http://www.silkohapsi.net/index.php?categoryID=121&PHPSESSID=e660c7f7740d4a33d1385f8f9528874b

Kainuussa toimii Silkohapsi niminen yritys josta voi vuokrata erillaisia kantoliinoja. Ihan kiva idea jos joku tarvii esim. lomareissulle. Lähettävät muuallekkin mutta siitä toki tulee sit postikuluja.

Nyt jumppaan :wave:
 
kyläillessä meni koko päivä....puuh....mutta kiva että pääsi edes hetkeksi pois kotoo :/ .
dogtorille voima :hug: ,tiedän mitä käyt läpi,itellä kaks valvottua yötä takana ja kyllä tuntuu |O ....jospa ensi yönä sitten nukuttaisi?.......

meillä eka hammas pukkas näkyviin
:heart: !

mitäs muuta....pää lyö tyhjää.....ainiin mites meseen vaihdetaan salasana? nappasin sen linkin auki, ei kerinny kyllä latautua auki kun jo nappasin kiinni mut haluisin varmuuden vuoks sen salasanan vaihtaa.....

nyt toi herra vähän konsertoi..... :wave:
 
Tervehdys :wave: Sisko pesueineen oli meillä viikonloppua viettämässä, joten en ole ehtinyt juurikaan lukea mitä olette kirjoitelleet.. Kyllä riitti vauhtia ja vaarallisia tilanteita kun siskon tyttö 1v 10kk olisi halunnut hoitaa Ilonaa..kyllä sai olla silmät selässäkin ettei mitään vahinkoja päässyt käymään...Täytyy sanoa, että jos tuolla ikäerolla olisi sisarukset niin kyllä saisi palstailut unohtaa :LOL:
 
joo,neiti nukkuu iltauniaan.,.tais tyty nyt ruveta rytmii vaihtamaan,oikeastaan ihan hyvä..ei nyt ole ennen kasia nukkumassa,ja nukkuu aamullakin himpun verran pitempään.

käytiin yhen kamun luona venlan kanssa,ihan kiva oli pitkästä aikaa kylällä käydä.

isot tytöt tossa kinastelee,kun isompi pienemmältä suoristaa suoristusraudan kanssa hiuksia..pien nahistelu..

minnuu kutittaa kurkkuu,ja aivastuttaa..hitto jos joku köhä yrittää tulla :eek: mie en haluu kipeeks :( sisko tulee pääsiäiseksi meille,niin en haluu olla kipee..

no nyt se neiti heräs..nukku 40min..
 
Huoks... Tekis mieli kyllä Mammoliinolta kysellä sisustusneuvoja, kun ei osaa päättää, minkäväristä maalia kannattas sutia seinään.

Essi on tänään kakannut neljä kertaa pienen kovan kakan, voiko pottu kovettaa mahan noin totaalisesti? Nimittäin olen antanut eilen ja toissapäivänä pottua ruuaksi. Vai johtuukohan tuo puurosta... :/
 
Täällä myös huonosti nukuttu yö takana ;) . Tosin onneksi minulle kyllä uni maistuisi, kun vaan tuo neito antaisi :headwall: . Virpomiset kuitenkin hoidettu kunnialla läpi (hampaitakin kiristellen :kieh: ), vieraat kestitty ja nyt taas kotikin jo siivottu :) . Mukava alkaa iltaa viettämään ihan rauhaksiin. Vielä kun tuo ukko taas menoiltaan kotiutuu, niin saa kyllä hoitaa lapset loppuiltaa. Lyhyeksi jää hoitovuoro, kun kohtahan nuo menee nukkumaan |O .

Poikax3 vai mikä se nimimerkki nyt olikaan... :ashamed: Tervetuloa joukkoon mukavaan :) :wave:

Enja, täällä vauva huomenna 6kk :eek: ! ja pelkällä tisulla on pärjätty mainiosti :) . Kerran kuukausi sitten sain jonkun intopuuskan ja kokeiltiin perunaa. Vaan kai me nyt huomenna sitten aloitetaan oikein toden teolla :eek: . Meillä on ihan pulskan näköinen tyttö ja hyvin siis pärjännyt näin. Yöt on nyt aika tissittelyä, mutta itse en oikein usko sen nälästä johtuvan, vaan paremminkin siitä, että tuo pitää minua tuttina :headwall: . Päivällä riittää hyvin 3-4h syömisvälit ja aina vain toinen tisu syödään. Meillä mummut lähinnä kyselee, että joko on muuta syöty, mutta kun vastaan, että maidolla mennään, niin minusta nuo ovat vaan ihan positiivisella tavalla ihmeissään ja ehkä tavallaan ihaillenkin. Mummuilla kaikilla itsellä aikanaan imetys loppunut lyhyeen ja nyt tavallaan sitä päivittelevät, kuinka minulla maitoa piisaa. Nyt sitten kun kiinteitä aloitellaan, mielenkiinnolla odotan, vaikuttaako yöuniin. Toivottavasti :saint:
 
nukuin pienen hetken,enempi väsyny olo vaan,no jospa sitä sais ens yönä sit nukutuks..
mittailin muuten verenpainetta anoppilassa,eipä olleet päätähuimaavat :LOL: 96/49 ja pulssi oli 53..

meillä on kans alettu muuttaa rytmiä,menee nykyään nukkumaan melkein heti klo 21 jälkeen,ihanaa..
 
Kaikkea en ehtinyt lukea mutta kantorepuista oli ollut puhetta.
Me ostettiin vähän aikaa sit Ergo. Se luomuergo värinä metsänvihreä. Pakko oli saada toi väri eikä sitä saanut kun luomuversiona. Maksoi 117? kun tavallinen ois ollu 99?
Pitihän se mieleinen väri saada :D
Meillä oli eka jonkun aikaa patapum lainassa ja tykkäsin siitäkin tosi paljon.
Ergosta kyllä vielä vähän enemmän.
Tässä meidän ergossa on pehmeämmät noi olkajutut (vai mikskä niitä sanotaan) mitkä siis menee tosta olkapäiltä kun patapumissa. Sit edessä on pieni tasku mihin saa laitettua esim. kännykän ja avaimet.
Sit toi vauvan selkää vasten tuleva juttu yltää lähelle niskaa ja on tukevampi ku patapumissa jossa se jäi paljon niskaa alemmas.
Tuntuu ehkä muutenkin tukevammakta ku patapum ja kantaminen tuntuu kevyemmältä.
Silti oli vaikea valita patapumin ja ergon väliltä, molemmat kun on niin hyviä.
Ja varmasti maksaa itsensä takasin kun käytetään niin paljon. (ja onhan näissä hyvä jälleenmyyntiarvokin). Niin ja ergossa voi kantaa myös lonkalla.
Yamoon en ole sen tarkemmin tutustunut mutta niissä kankaissa on ihanat kuosit!
Suosittelen kyllä ehdottomasti kaikille, on ihanaa kun saa pitää vauvaa lähellä itseään =)

Ja onnittelut tytteli74 vauvauutisista!!!
Odottelinkin jo että koska eka lokamamma raskautuu =) :) :flower:

*muoks: ergossa on myös se turvakumilenkki jos lukko aukeaa niin vauva ei pääse tipahtamaan. Mutta senhän saa helposti ommeltua niihin kantoreppuihin missä sitä ei ole valmiina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Varoituksen sana kaikille meseilijöille. Jos saatte viestin, jossa kehotetaan menemään linkin kautta katsomaan, etkä kaikki ovat 'estäneet' sinut mesessä älkää menkö!
Ja jos sen olette tehneet, niin vaihtakaa ainakin salasananne!!
Niin ja mitähän kaikkea muutakin ne käskee mennä kattomaan... Jos klikkaa sitä, niin se menee jollekin sivulle, joka kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Tiedä sitten mitä niillä tiedoilla tehdään. Joku hakkeri luultavasti myy ne roskapostia lähettäville firmoille, jotka sitä kautta saavat tietää teidän listasta sähköpostiosoitteita. Kannattaa jo vaihtaa se salasana ainakin, jos noita viestejä alkaa tulla paljonkin mesen kautta! Minä olen joiltakin teiltä saanut niitä ja ties kuinka monta on lähetetty mun nimissä...
Joten varovaisuutta!
Jaaha, kirjauduin meseen ja samantien pupu laitto sen... On se kiva kun joku on keksinyt vihdoinkin tehdä tollasen ihan kunnon suomenkielellä.

ymmm.. joo, toi on aika peeläpi juttu toi viesti mikä tonne meseen tulee..
Mä sain sen ekakerran muistaakseni LillaStinalta ja sitten se melkeen het perään tuli mun ukolta, muutamilta muiltakin niitä on tullut.. :eek:
Ja näköjään meikeläinenkin sitte lähettelee niitä etiäpäin |O
Samoten mulle on tullu muutamalta (siis lokamammalta) sähköpostiin jotain HEI viestejä, mutten oo avannu kun Henkka muistaakseni kerran mainitsi että ei kannata avata..
Pitänee mennä vaihtaan se samperin salasana... |O
 

Yhteistyössä